Am auzit si eu stirea conform careia CFR marfa va fi "modificata" in sensul in care se da liber la taiat vagoane. Nu de alta dar probabil ca acolo este o adevarata mina de aur, neexploatata inca. La taiat fier vechi ne pricepem ca natie, este singurul lucru pe care il facem postrevolutionar cu succes, de construit e mai greu.
Fara a politiza, fara a exagera, infrastructura e jalnica, cu mici exceptii, nimeni nu a ma investit in confortul transportului pe calea ferata. Garile sunt intr-o stare deplorabila, la fel, cu exceptiile de rigoare. Materialul rulant este obosit sau circula in variante aberante si neeconomice de exemplu loko electrica plus 2 vag calatori goale.
Am auzit si stirea conform careia producatorul national de autovehicule se vaita ca nu are autostrada pe valea Oltului pentru a cara masini cu platformele, de unde si mari pierderi. Pai in loc de consum aiurea de carburant, pierdere de vreme, poluare, de ce nu se ia mai in serios si transportul feroviar de marfa, care la cantitati mari este chiar rentabil.
Fara a politiza, fara a exagera, infrastructura e jalnica, cu mici exceptii, nimeni nu a ma investit in confortul transportului pe calea ferata. Garile sunt intr-o stare deplorabila, la fel, cu exceptiile de rigoare. Materialul rulant este obosit sau circula in variante aberante si neeconomice de exemplu loko electrica plus 2 vag calatori goale.
Am auzit si stirea conform careia producatorul national de autovehicule se vaita ca nu are autostrada pe valea Oltului pentru a cara masini cu platformele, de unde si mari pierderi. Pai in loc de consum aiurea de carburant, pierdere de vreme, poluare, de ce nu se ia mai in serios si transportul feroviar de marfa, care la cantitati mari este chiar rentabil.