Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mecanicii-fura-la-greu-motorina-din-locomotivele-pe-care-le-conduc-1052033.html

cam cati litri de motorina se afla in EA 40-0846-2?
 
On topic!

Cred c?? în EA nu prea este motorina! (doar juma de litru ce are mecanicul pentru cur???at locomotiva)
Eventual în DA, si dac?? bine re?in, rezervorul are o capacitate de 2,4 mc.
Acum densitatea volumetric?? a motorinei nu o cunosc, dar cred c?? vre-o 2000 de litri are capacitate.

Off topic!

Mai d??-i în fasolea mea de ziari?ti incul?i..., f??cu?i la ??Ë?pri?u Haret ?i Bogdan Vodc??.
 
pai asta am vrut sa scot si eu in evidenta.... articolul nu stiu cit e de adevarat dar asocierea cu poza este exact genul de jurnalijdi scoliti dupa cum spuneai mai sus....
 
Daca stam un pic sa calculam ,o ELECTRICa ARE cam 50 de litri motorina la "bord", cine stie unde este ,dar pe un diesel avem ceva mai mult,dar ca sa o luam pe alialata abatuta,oare pana atunci domu militian cat a mancat alaturi de colegii lui ca sa o dea pe asta in vileag,sau oare nu cumva el era vizat de complicitate la furt si a preferat sa il sufle pe omul respectiv ,care fi vorba, tinea destui in spate..? ;-) :!: :?: :| :idea: :evil:
 
smotocel a spus:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/mecanicii-fura-la-greu-motorina-din-locomotivele-pe-care-le-conduc-1052033.html

cam cati litri de motorina se afla in EA 40-0846-2?

Era "the runaway car", dupa o urmarire ca in filme l-au tras la linie moarta...
 
Smotocel,problema cu editarea unor stiri eronate sau care nu au sens,ca apoi in unele cazuri, sa se revina cu o rectificare,este veche cred ca de cand au aparut jurnalistii.
Sa-ti dau si eu una de la un post de tv care se crede cel mai tare,au si scoala de jurnalisti cu cei mai ''buni'' profesori:
Atentat cu bomba intr-un cimitir din Afghanistan,soldat cu 14 morti.
Andrey,de ''mancat'' a mancat si domnul militian,la noi in port veneau fara rusine sa ceara gaz pentru masinile lor,dar asta merge pana cand nu ai calcat pe bec in fata lor,sau ai furat mai mult ca ei. :D :D
 
http://stiri.tvr.ro/romania-optimista--un-roman-a-refacut-zeci-de-locomotive-de-epoca-si-a-deschis-un-muzeu-la-dej_33769.html
 
Florin, sper din tot sufletul ca asttfel de stiri sa fie cat mai dese, si implicit o sensibilizare acolo unde trebuie (pe undeva pe sus), la cei care va pot ajuta in demersul dvs. Va doresc sanatate si putere de munca, cat mai multe reconditionari (si cat mai putine bete in roate)!
 
Siii....ce spuneati ?

http://adevarul.ro/locale/suceava/locomotiva-tezaurul-national-furata-bucati-hotii-fier-vechi-1_520c5de7c7b855ff56db7ffc/index.html

Autoritatile astea de kakao nu vad, nu aud, nu simt....nimic.

Astia de la CFR ( adica MAI MARIII...idem )...

Parca zici ca sunt intelesi unii cu altii ( aka frati de cruce )...

Ei zici :D ....siigur sunt intelesi....ca altfel NU s-ar intampla asa ceva !!!

Marius dixit .
 
in esenta au dreptate, dar...e un alt articol de cacao. Stau si ma intreb cate asemenea "gherle" jurnalistice o sa mai postati aici. Din moment ce nu contin decat tampenii nu stiu ce rost mai are sa le postati.

Locomotiva nu e blindata, e in camp langa depou (nu in depou cum se scrie) si e in stadiul asta de 10 ani, etc, etc. Nu-mi mai pierd timpul sa corectez toata povestea. Cautati pe forum si gasiti poze cu diverse stadii de "evaporare".

Le-a luat "cativa ani de corespondenta" sa identifice locatia locomotivei.
Fabulos..... Oare au incercat sa caute CFR 150.1120 in Google ? Ca primele rezultate duc direct la locomotiva, locatia ei, etc....

Inca un articol de toata jena. Parca le prefer pe alea cu accidente la trecerea de nivel cu CF, ca tot se prefera "stirile" autohtone....
 
cam tarziu apare articolul. Probabil li s-au terminat ideile pe timpul verii. De fapt nici nu inteleg motivul pentru care a fost inclusa pe lista respectiva la fel ca si multe alte locomotive. Asa se intampla cand la lista a lucrat celebrul de pe-acum BR impreuna cu aliatul sau de nadejde Florin Lupescu si care au inventat tot felul de motive de un adevar indoielnic pentru ca aceste locomotive sa fie acceptate pe celebra lista. Greseala a fost si a Ministerului Culturii ca nu au verificat aceste informatii si mai ales cine sunt acesti doi impostori.
 
@ Catalin,

"Gherla-ne-gherla" :D .... astea sunt articolele.

Eu doar am prezentat ceva DEJA scris.
Eu nu-s asa specialist, aici interveniti voi, cei care le stiti ( si asta spun foarte serios, fara vreo umbra de ironie 8) ).

Ce trebuie retinut este ca INCA se mai scrie despre acest subiect !
Cineva INCA isi mai face timp ( si spatiu in ziar ) pentru asemena subiecte in aceste vreme de restriste pentru orice demers jurnalistic ( fie el la TV ori in presa scrisa --online sau nu ).

Clar, acea locomotiva NU a a juns asa dintr-o data.
Ce ma mir este ca rromulanii nostrii nu au "topit-o de mai demult :D .

Cine stie, daca ar aparea macar o asa ancheta ( chiar si incompleta sau cu date eronate ), dar insotita de multe POZE, la fiece saptamana, in ziarele de mare tiraj, poate ca CINEVA, acolo sus in CUIBUL-DE-CLESTAR, se va sesiza macar de rusine, daca NU din OBLIGATIE !!!

Marius dixit.

PS... si un pic OFF-topic:
Cat despre cine, ce si cum si cat a gresit, noi ne racim gura degeaba atata timp cat NU exista LEGI de care sa le fie frica acestor , sa le zicem oameni.

Cand vor fi stipulate in legi amenzi de ordinul zecilor de mii de dolari, cand anii de puscarie vor fi cu zecile, apoii abia atunci , putem sa mai vorbim.

Cand se vor lua la puricat averile si vazut ca NU se puteau aduna case, averi de sute de mii--milioane de dolari in 20 de ani ca si director ori muncitor ori angajat cu PFA, apoi atunci ....mai vorbim.

Pana atunci, noi sa fim sanatosi !
 
http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/hyperion-prototipul-primului-tren-electric-regional-scos-la-rampa-de-softronic-craiova.html
 
Interesant! Din pacate, forma botului este cam patratoasa in partea de sus, ar fi fost mai bine sa-i inmoaie un pic colturile, chestie care probabil i-ar fi prins bine si din punct de vedere aerodinamic. In plus, imi "place de mor" paleta coloristica... Botul alb este o alegere extrem de inspirata, dupa doua saptamani de mers prin realitatea romaneasca o sa arate superb. Iar culoarea mijlocului probabil ca este exprimarea plastica a "culorii vantului turbat". Sa inteleg ca designerii sunt mai rari decat stalpii de telegraf in Cetatea Baniei?
 
victorian a spus:
[...] Din pacate, forma botului este cam patratoasa in partea de sus, ar fi fost mai bine sa-i inmoaie un pic colturile, chestie care probabil i-ar fi prins bine si din punct de vedere aerodinamic.[...]

Ma gandesc ca nu vot lasa cupla neacoperita. La trenurile aerodinamice, de mare viteza, "nasul" este acoperit.

Exemplu, Class 395 cu si fara nas
 
@ Felippe: Desigur, nu vor lasa cupla neacoperita si un carenaj al cuplei prinde bine la toate trenurile aerodinamice de mare viteza. In ceea ce ma priveste, primul exemplu in acest sens l-am vazut la Thalys, trenul de mare viteza care face legatura intre Amsterdam si Paris. Totusi, nu la acesta ma refeream eu, ci la partea superioara a "fetei" vehiculului, careia i-ar fi prins bine sa fie mai rotunjita! ;-)
 
Va fi interesant sa vedem ceva nou pe liniile romanesti. Ar fi interesanta revigorarea activitatii din acest punct de vedere, desi nu cred ca se poate. Am vorbit acum ceva vreme cand am vazut si ceva desene despre activitatea de proiectare a unei rame electrice pentru chinezi, lucru ce se intampla acum zeci de ani, efortul a fost pe masura, au colaborat cadre didactice si studenti de la universitatile tehnice de profil (feroviar), ingineri si proiectanti din mai multe domenii de cercetare, deci a fost o logistica serioasa.

Vom mai vedea ce va mai fi.
 
Forma capetelor ma duce cu gandul la ICE-ul din prima generatie...insa ma intreb daca au facut ceva teste aerodinamice in tunel de vant sau pur si simplu l-au croit dupa ureche si i-au trantit curcubeul peste.