Summitul Zilele Feroviare 2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ce tot vorbi?i despre tipare de vopsire? Restaurantul e vopsit în maro-c??c??niu, nu arenimic în comun cu restul schemelor de vopsire :))




20-49 2xx se cheam?? a?a c?? e diferit de restul... la fel ?i 21-76 1xx ?i 10-70 1xx... 21-49 2xx nu cred c?? o s?? r??mân?? a?a, nici 21-76 1xx ?i 10-70 1xx ?i nici 21-47-le modernizat. Aduce?i-v?? aminte de vagonul 22-96 cu loc de bicilete, c?? a devenit 84-96. Fac pariu c?? 21-76 1xx = 84-76 (c?? are rampe pentru persoane cu handicap), 10-70 1xx = 10-71 ?i 21-49 2xx = 21-48. Da' om tr??i ?i om vedea.

O s?? fac un reortaj mai cuprinz??tor zilele astea, am peste 700 de poze ?i mai m?? duc ?i mâine... dar 6 ore în gar?? dup?? 6 ore la facultate te termin?? fizic, ?i mai termin?? ?i 3 seturi de acumulatori pentru camera foto (care trebuie reînc??rca?i).

Ca fapt divers, Zilele Feroviare erau anun?ate de vreo 4 luni, la adresa http://summit.club-feroviar.ro/ ... toat?? lumea ?tia de ele.
 
Prima impresie de la Zilele Feroviare este ca la CFR Calatori nu se mai poate face nimic "nou" fara sa se "inventeze" o noua nuanta de cacaniu, ca sa se vada ca e nou. Asa ca o sa ajungem cu toate culorile posibile si imposibile. Lafel si scheme de vopsire.
Apropo de Pheonix, arata ca un fund de tigaie frecat prea mult cu peria de sarma, iar gaurile din vopsea au fost acoperite cu tot felul de autocolante auto, de genul celor folosite de cai care nu stiu ce autocolant sa-si mai puna pe Dacia 1310.
Pheonix-ul CFR Calatori arata de parca vopsirea e neterminata.
Schema ramei si locomotivei de la Regio arata ca masina unui fulgerica (adica taran tunarist).

Cat despre mecanicii de locomotiva, desi erau imbracati la costum, multi se uitau la mine de parca abia se abtineau sa vina la mine si sa ma plesneasca.
Multi pasionati nu s-au prezentat nici ei mai bine, s-au strans in bisericute si stateau pe vine sau pe scaunele de pe peron, uitandu-se urat in toate partile, parca erau o gasca de rockeri care vine la un concert doar ca sa stea la intrare, sa fumeze, sa scuipe, sa faca mizerie si sa se uite urat in toate partile (cum se intampla din ce in ce mai des pe la noi). Deci oameni, aveti grija cum va prezentati, daca nu va face placere atunci carabanitiva acasa, sa pozam in emo sigur nu este o solutie.

edit: am auzit ca Siemens-ul pleaca deabia vineri.
 
shoppy a spus:
Prima impresie de la Zilele Feroviare este ca la CFR Calatori nu se mai poate face nimic "nou" fara sa se "inventeze" o noua nuanta de cacaniu, ca sa se vada ca e nou. Asa ca o sa ajungem cu toate culorile posibile si imposibile. Lafel si scheme de vopsire.
Apropo de Pheonix, arata ca un fund de tigaie frecat prea mult cu peria de sarma, iar gaurile din vopsea au fost acoperite cu tot felul de autocolante auto, de genul celor folosite de cai care nu stiu ce autocolant sa-si mai puna pe Dacia 1310.
Pheonix-ul CFR Calatori arata de parca vopsirea e neterminata.
Schema ramei si locomotivei de la Regio arata ca masina unui fulgerica (adica taran tunarist).

Cat despre mecanicii de locomotiva, desi erau imbracati la costum, multi se uitau la mine de parca abia se abtineau sa vina la mine si sa ma plesneasca.
Multi pasionati nu s-au prezentat nici ei mai bine, s-au strans in bisericute si stateau pe vine sau pe scaunele de pe peron, uitandu-se urat in toate partile, parca erau o gasca de rockeri care vine la un concert doar ca sa stea la intrare, sa fumeze, sa scuipe, sa faca mizerie si sa se uite urat in toate partile (cum se intampla din ce in ce mai des pe la noi). Deci oameni, aveti grija cum va prezentati, daca nu va face placere atunci carabanitiva acasa, sa pozam in emo sigur nu este o solutie.

edit: am auzit ca Siemens-ul pleaca deabia vineri.

Eu cred ca esti o persoana care nu resuseste sa se integreze in nici un grup,cu atat mai putin in acela al feroviarilor,eu am fost astazi in gara impreuna cu inca 4 colegi din Iasi si unul din Suceava,la ora 6 30 eram pe peron,am venit cu 664 :mrgreen: ; atmosfera a fost una foarte placuta, admirabila as zice, nu stiu daca sau format bisericute,insa oboseala si-a spus cuvantul, asa ca era normal sa ne mai tragem sufletul un pic; noi cel putin am stat cu toti cei care iam cunoscut, si care au avut timp sa vorbim, pentru ca au fost ALTII care habar nu aveau de ce au venit acolo,degeaba te uitai la ei ca tot fraiei cu gura gasca au ramas, nu reusesc sa scoat un cuvant; cat despre faptul ca mecanicii si insotitorii locomotvelor si vagoanelor se "uitau urat" aici iarasi ori esti fricos, suspicios, sau nu vezi bine! :mask:

eu personal am desfacut capota mare si cea mica la LDH Caterpilar,fara insotitorul ei de fata, fara sa imi zica nimeni nimic,dupa ce bineinteles am intrebat insotitorul daca pot sa fac asta , am facacut si cateva porobe cu DA-001 si cu rama modernizata de la calatori, am urcat in tot ce as putut urca ,vagaone si locomotive, am luat pliante, nu sa uitat nimeni urat la mine( noi ), au fost chiar foarte respectuosi,au pemis accesul tutuor,au dat informatii destul de clare despre locomotivele pe care se aflau ,nu a fost parte din vreo locomotiva sau vagon care sa fie interzis sa fie fotografiata,insa cred si eu ca sau pictisit oamenii cand au vazut ca tot vin numai "pasionati" doua trei poze, daca intreba ceva detalii era bine, desi multi habar nu aveau ce tip locomotiva este, sau altceva de genu' ,eu personal nici nu ias fi urcat pe asa ceva, pentru ca daca esti pasionat, trebuie sa ai un bagaj minim de cunostinte,nu sa ma intrebi pe mine pe Siemns , daca e locomotiva diesel :twisted: :(|)

eu personal am fost foarte incantat de toate exponatele, care sau prezentat mai mult sau mai putin destul de satisfacator,insa cele mai multe au fost destul de bine puse la punct,Acvila a venit cu o alta asezare in interior ,fata de cea cunoscuta, plus spatii mari intre scaune, idem si pentru restul vagoanle care anterior aveau astfel de probleme :D ,
au fost destul de bune si vagoanele facute la Remar Pascani,cel noi 20-77 ( paremise) ,erau in continuarea la Te modernizat,unul de Iasi celalat de Grivita, culoare adaptata destul de bine a avut si vagonul Bistro,chiar daca ziceti voi ca-i cacanie, dar e rezistenta la jeg,mie mia placut :lautar:

Ca o ultima completare ,daca ar fi fost amenajate unul doua standuri si cu literatura feroviara ar fi fost o treba de nota zece :!:

L.E. urmatoarele doua e 6600 kw pentru clatori vor fi cu motoare asincrone, si surriza a fost anuntul facut de Remarul 16 Februarie ,la anul va aparea locomotiva diesel electrica de 2300 cp cu motorizare Caterppilar, si generator de c.a. !
 
Eu am fost la 4:30, deci pana ati venit voi poate ca mecanicii au avut timp sa se obisnuiasca, poate a trecut si ministrul si s-au mai calmat sau poate ca a venit cineva si le-a zis direct "nu mai inchideti usa si nu va mai ascundeti in sala masinilor, stati in postul de conducere cu usa deschisa si invitati lumea sa urce". Cat despre pasionati, nu conteaza daca esti rupt de oboseala, daca te simti bine si iti place ce vezi, atunci ti se citeste pe fata, lafel si daca esti total nemultumit. Oricum, ma bucur ca lucrurile s-au indreptat iar voi v-ati simtit bine si nu ati avut probleme.
Si stii cum se zice, nu ataca oameni, ataca idei.

Cat despre habarnisti, gresesti, bine ca au aflat de eveniment, bine ca au fost acolo, bine ca li s-a raspuns la intrebari, nimeni nu s-a nascut invatat.
 
Mda, nu am putut sa imi iau liber de la servici pentru deplasare, poate daca era si vineri mai rupeam cumva.

Totul pare a merge in tendinta de a moderniza, clime, usi automate,scaune dar o ,,expozitie" de infrastructura de viteza sporita pe care sa circule aceste vehicule pe cind se face?

off topic:
ce imi pare mie rau? ca nu se pot deschide geamurile sa facem poze.viteza inca permite.
 
Dr2005 a spus:
Ce tot vorbi?i despre tipare de vopsire? Restaurantul e vopsit în maro-c??c??niu, nu arenimic în comun cu restul schemelor de vopsire :))
....

E vopsit maro poate tocmai pentru a se deosebi de celelalte vagoane intr-o garnitura, schema de vopsire este insa asemenea cu celelalte vagoane noi de la CFR din punct de vedere al dispunerii culorilor, deci ca si tipar de vopsire.
 
Da Shoppy, la 6 dimineata am ajuns acolo, tu ai fost la 4.30 dimineatza? pentru ca eu cu grupul meu am plecat la 16 cu 1661,cand e astepta staful oficial, o majoritate de pasionati era la capatul peronului la linia 5, iar cealalta era la noua eelctrica a calatorilor, ,aunci stiu ca au fost ceva probleme , pentru ca nu sa mai permis accesul pe exponatele pe care urmau sa vina oficiali, in fine ,totusi pina la urma a fost cineva dintre oficiali ? :evil:
 
ES64F4 Cargo Trans Vagon








Locomotivele de la CFR MARFA











060 DA 01





40 2003 2





91-53-0-478-001-7


Urmeaza vagoanele :cafea:
 
Salutari,
Foarte frumoase locomotivele, imi place mult poza cu cele doua locomotive de la Softronic, bestiale, o prinde bine culoarea rosie in intregime pe cea noua insa si acvila e super, frumoasa foc. Ce bine ar da pe o diorama HO, ehh.
Si DA-ul facut CFR MARFA e super! De fapt toate sunt superbe. Astept cu interes si poze cu vagoanele!

Numai bine,
Bogdan
 
Daca va uitati atent la DA-ul roso modernizat la Craiova , o sa vedeti pe lateral niste suspensii suplimentare pneumatice! (premiera)
 
Nu e suspensie pneumatica, prin perne ci sunt doar niste metalastici din cauciuc, cu principiu functional identic cu cel al suspensiei principale de la electrica.
 
Si nici nu e premiera, a mai fost pe Inda, se pare ca denumirea stiintifica a sistemului este Half Hour-Glass (adica jumatate de clepsidra in traducere libera, cam ciudat).
 
Cine nu a fost si vrea sa vada toate vehiculele organizate pe linii:
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic729-0-asc-0.php
 
Shoppy, frumoase pozele, dar totusi de ce nu le pui si aici ( e vorba de un copy-paste) ?

Sunt de parere ca in momentul in care vrei sa arati ceva ( care e al tau ), e mai frumos sa-l pui in fiecare loc in parte in care vrei sa-l arati. E ca si cum, ti-ar cumpara cineva de mancare, si-ti spune "du-te si ia-o din fata usii vecinului de deasupra".In plus de asta, eu unul ( si multi ca mine ), n-am chef sa vad legaturi spre acel forum, din foarte multe motive.

Sper ca intelegi ce vreau sa spun. Nu e un atac, ci asa cred ca ar fi normal.
 
Remar Pascani
Vagonul "Blue Hexagon" 50 53 20-68 001-8
Salon cu 78 de locuri

Dimineata cand vagoanele de la Pascani erau inpinse de 40-2003-2






50 53 20-68 002-6







 
Rama RIB facuta la Atelierele CFR Grivita. REgioTrans lucreaza la imagine, si lucreaza bine.Chiar arata fain, e confortabil.
O parere personala.







Interiorul
rosu la cl 1 si albastru la cl 2



:aplauze: :aplauze:
 
Ce vad mai peste tot la vagoanele astea e inghesuiala cat cuprinde. E drept ca se castiga probabil ceva spatiu punand scaunele unele dupa altele ca la scoala, dar deobicei pe tren calatoresti in grupuri grupulete mai mari decat doi, mai joci o carte, mai vrei sa te uiti unul la altul. Cand ma uit la vagoanele astea, in afara de cei care stau fix in mijloc si sunt privilegiati, in rest ceilalti ce fac ? Noroc ca s-au ieftinit la greu minutele la moleculari, stai si faci o conferinta in tren :D
S-ar preta foarte bine la curse de navetisti dar hai sa fim seriosi, de ce au mai fost modernizate.
La regiotrans jos palaria, au ce arata. Sunt curios insa daca prin romania se foloseste postul de comanda din ultimul vagon, sau sunt doar asa de forma, ca le foloseste doar neamtzul.
Iar cu vagoanele restaurant si dormit, ce-i drept, pe calculator arata mai bine ca pe mobil, dar sincer parerea mea e ca puteau sa aleaga niste culori mult mai bune decat maroul ala care, ce-i drept, defineste foarte bine starea cfr-ului in particular si a noastra a tuturor in general. Si daca alea erau vagoane noi (sau nou modernizate) cu barele sau chederele de la geamuri facute deja praf ... atunci sutnem pe drumul cel bun.
 
Salut,

nu comentez opiniile altora, probabil ca indiferent ce scheme de culori ar fi fost adopdate cuiva nu i-ar fi placut si ar fi gasit ceva "naspa" cu ce sa le asocieze.

Multe dintre vagoanele modernizate sunt destinate traficului "regio" deci este oarecum normal sa vedem scaunele "inghesuite".

In asteptarea celorlalte imagini, vreau sa spun ca imi place foarte mult ce vad la RT, cresc atat in imagine cat si in forta, sa speram ca vor reusi sa devina un concurent puternic pentru CFR, poate asa se vor mai redresa lucrurile si la noi.

Ca sa ii raspund lu Macleod, rama RegioTrans functioneaza in sistem push-pull, deci postul de conducere nu este deloc de forma, la fel functioneaza si prima lor garnitura de acest fel (poze va pune Florin imediat).

Ce mi-a mai placut este pretul pentru vagonul AVA200 - basic, sper sa dea lovitura cu acel vagon, atat pe piata interna cat si externa.
 
Deci rama de la Regio e super ! In sfarsit o firma care a inteles cum se face transport de calatori si ce presupune el. Bravo !