Locomotiva CFR 060 EA 41-0402-2, vopsire clasica + tricolor

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

vreau sa va prezint un model mai special pe care l-am realizat pentru un prieten.

Este vorba de locomotiva CFR tip 060 EA cu numarul 41-0402-2. in vopsirea clasica si logo tricolor, asa cum era in perioada ei de glorie.

Vorbim despre cum arata ea aici.

Cateva date despre locomotiva:

"Masina 402 in aceasta schema de vopsire a apartinut depoului Craiova.

Circula regulat Bucuresti-Craiova-Timisoara si retur, Bucuresti-Craiova-Petrosani-Deva si retur
Craiova-Motru si retur iar in ultimul timp cat a mai avut tricolorul pe ea circula pana la Arad si retur cu ACC 1821/1822.

Locomotiva a avut perioada ei de glorie incepand cu anul 1995 cand s-a pus in circulatie primul InterCity din Romania.
Era IC 591/592 care facea de la Timisoara La Bucuresti 6 ore cu o singura oprire de 10 min la Craiova (schimbare mecanic si proba frana).
Pe traseul Bucuresti Craiova Timisoara IC-ul mai avea o oprire tehnica la Balota...(inainte de coborarea spre Turnu Severin).
Trenul era format din vagoane DWA clasa 1 si clasa 2, vagon restaurant obisnuit (doar vopsit in rosu si scris Intercity pe el) si vagon de posta.

Avea timpi de mers de 1 ora si 55 min Craiova - Bucuresti (209KM). Aproape toata distanta o parcurgea cu 140km/h
Doi ani de zile a facut serviciu numai pe IC591/592 (turnus). Au mai fost inca doua locomotive tot de la Craiova care faceau serviciu numai pe IC 591/592.
Au fost primele vagoane DWA introduse in circulatie pentru trafic intern, apoi au fost introduse si la rapidul Callatis (Bucuresti Constanta Mangalia si retur).
De asemenea locomotiva venea foarte des la Timisoara dupa 1997 cu rapidul 360-1 Bucuresti-Belgrad (fostul rapid 11) si pleca inapoi cu rapidul 694 Timisoara Bucuresti.

Facea de asemenea servici pe personalele 9001/9002 Craiova-Bucuresti si retur care aveau vagoane etajate 26-26.

A fost de asemenea locomotiva titulara pe IC Craiova-Bucuresti-Galati pe distanta Craiova-Bucuresti si retur

Locomotiva a circulat peste trei ani fara o defectiune, iar la 1700000 km a avut RK la Craiova (1999).
Actual locomotiva este o ruina, apartine depoului Ploiesti si este in schema de vopsire clasica"

Si modelul la scara H0:





Si cateva detalii:



Am realizat acest model intr-un singur exemplar si probabil ca asa va si ramane daca nu il face altcineva. Sper sa se bucure cat mai mult de model fericitul proprietar :).

Oricine este bine venit cu completari/poze, la acest articol.
 
Salut tuturor,

Cred ca trebuie ca eu sa fiu primul care raspunde la acest topic..deoarece eu sunt fericitul proprietar al locomotivei. Descrierea in cuvinte a modelului este fara valoare in comparatie cu pozele pe care le-a afisat Florin!!!
Florine, mii de felicitari si multumiri pentru aceasta bijuterie. Te-ai intrecut pe tine. Esti un adevarat maestru.... :aplauze:
 
Florin, felicitari, faina treaba!
Lucian, s-o rulezi sanatos si fara defectiuni!
Acum ramane sa il pui pe nea Stoian in cabina si ...pe tine alturi :p
 
In primul rand felicitari pentru realizare. Imi aduce aminte de iarna anului 1995 cand am avut placerea sa circul cu trenul inter city pe ruta Timisoara-Craiova. Ma bucur enorm sa vad realizarea la scara 1:87 a acelei locomotive. Desi aveam 11 ani pe atunci mi-o aduc aminte foarte bine :)
 
Salut Horia,
ne vedem sigur la Nürnberg :)
@Cosmin
mersi de urari pentru locomotiva....meritul ii apartine in totalitatea lui Florin pentru realizarea ei...eu doar l-am batut la cap vreo patru ani sa o faca :D
Acum nu mai are nicio sansa...trebuie sa faca si DWA-urile :D
 
Am vazut si eu locomotiva, in timp se lucra la ea, trebuie sa recunosc, ca este o piesa foarte bine lucrata. Felicitari Florin! Cred ca Lucian poate sa-ti trimita cateva poze cu el si cu nea Stoian, si poti comanda la Preiser miniaturile lor. Sau la Nurnberg la standul Presier puteti profita de demonstratii, si o sa va faca pe loc cate o miniatura.
 
Aici este necesara o explicatie....Nea Stoian a fost mecanic titular pe aceasta locomotiva...de la el am invatat o gramada de lucruri despre trenuri...toate instructiile, cum se conduce o locomotiva,semnalizari s.a.m.d.
Ceea ce cred eu ca este grozav este ca prin realizarea acestui model, Florin a readus in atentia tuturor o locomotiva CFR care practic nu mai exista si care ne reaminteste tuturor ca au fost si ani buni pentru CFR...
ani in care se facea de exemplu intre Timisoara si Lugoj 30min(distanta 59Km) sau ani in care din cand in cand erau oprite trenurile la intrarea in Bucuresti Nord(sub podul Grant) pe motiv ca au ajuns mai repede (timpuriu. in limbajul mecanicilor si operatorilor) decat era prevazut in graficul de mers.
 
ani in care se facea de exemplu intre Timisoara si Lugoj 30min(distanta 59Km) sau ani in care din cand in cand erau oprite trenurile la intrarea in Bucuresti Nord(sub podul Grant) pe motiv ca au ajuns mai repede (timpuriu. in limbajul mecanicilor si operatorilor) decat era prevazut in graficul de mers.

Asta e o vreme care nu se va mai intoarce... :roll: