Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Mie unul nu mi se pare normal s?? faci grev?? pentru o întârziere de o zi a salariului... la noi la minister aveam ziua pe 12 ?i ne-au dat banii pe 14 ?i nu a f??cut nimeni grev?? din cauza asta.

Probabil greva a avut alte motive, poate politice...
M-a? fi a?teptat s?? v??d grev?? când s-au t??iat autoriza?iile de c??l??torie (12.12.2012), când s-au t??iat tichetele de mas?? sau când s-au anun?at disponibiliz??ri de 50% din personal. Dar nu, liderii de sindicat fac din ?ân?ar arm??sar ?i o ?in ?i pe aia cum c?? ei iau subven?iile la c??l??tor ?i priva?ii la tren, de?i legea spune clar c?? to?i operatorii iau subven?ie la tren (?i e vorba de legisla?ie publicat?? în M.O., deci în vigoare!). Doar pe temele astea i-am auzit prin pres?? în ultimii ani, nimic - dar nimic - benefic pentru salaria?ii pe care-i reprezint?? nu au f??cut.
 
Si asa nu faceau nimic:

"Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat c?? în subordinea ministerului sunt institu?ii care nu-?i au rostul, precum Societatea Feroviar?? de Turism, care a func?ionat "pentru a satisface poftele ?i pl??cerile unor lideri" ?i va fi desfiin?at??, dup?? evaluarea ?i vânzarea activelor.''
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/fenechiu-desfiinteaza-societatea-feroviara-de-turism-a-satisfacut-poftele-unor-lideri_1093712.htmlixzz2IKerov1Q
 
http://www.digi24.ro/stire/Razie-printre-calatorii-CFR-Peste-200-de-calatori-au-fost-gasiti-fara-bilet_73360

Auzi... Intarzie trenul... Cauza: Nu va mai urcati "claie peste gramada" si fara bilet se ingreuneaza trenul :D

Felicitari pt. ruta 901 :aplauze: dar un control inopinant pe 904 se poate :?: :!:
 
Azi in Viena Penzing :

1358321779233.png


sursa - http://derstandard.at/1358304130919/Schnellbahnzuege-in-Wien-zusammengestossen-Mehrere-Verletzte

http://derstandard.at/1358304130919/Schnellbahnzuege-in-Wien-zusammengestossen-Mehrere-Verletzte

http://wien.orf.at/news/stories/2567971/
 
http://www.ziare.com/stiri/accident/doua-trenuri-s-au-ciocnit-langa-viena-mai-multi-raniti-1213729

Ceva care cred ca a fost tradus de gogule!
 
fragmentul care probabil ne intereseaza ar suna cam asa:

Conform ÖBB, posibilele cauze provocatoare ale accidentului au fost un macaz precum si permisiunea gresita de a pleca. Prin urmare conductorul a plecat in directia Hütteldorf din Penzing, deoarece obtinuse OK-ul pt aceasta. Inca nu e sigur ca e vorba despre o neglijenta care sa puna in pericol vietile omenesti. "Nu este insa nici exclus" a spus purtatorul de cuvant al ÖBB Sarah Nettel.
 
Buna,

Portiunea de la Penzing la Hütteldorf de pe S45 e parte din calea ferata de vest si este cu un singur fir, trenurile rebrusand in Hütteldorf. Prin urmare celalalt tren (S45 circula cu orar cadentat de 10 minute) trebuie sa il astepte in Penzing.

Centralizarea macazelor fiind defecta, totul se facea manual, si s-a facut prost in sensul ca s-a lasat un tren sa plece inainte de sosirea celuilalt. E totusi primul accident de acest fel pe "Vorortenlinie" S45 de la deschidere adica din 1987, desi situatia s-a mai prezentat.

Insanatosire grabnica ranitilor, mai ales celor grav si sa speram ca Tf. care este cel mai grav ranit va scapa cu viata.
 
Am gasit aceasta poza
601180_440804365984943_204868570_n.jpg


Unde zice:
''Manevre pe liniile depoului Sibiu: locomotiva diesel-electrica 62-1365-6 in timpul mutarii catorva dintre locomotivele cu abur aflate in partea din spate a muzeului, pentru a face loc macaralei si trailerului ce a transportat o mica "aburoasa" catre atelierele de reparatii de la Cluj - instantaneu surprins in dimineata zilei de 15.01.2013.'"
sursa - http://www.facebook.com/photo.php?fbid=440804365984943&set=a.423273401071373.100598.422303804501666&type=1&relevant_count=1

Ce locomotiva va fi repara la Cluj? Am cautat pe alte forumuri dar nu am gasit nicio stire despre aceasta mica locomotiva.

LE
Este vorba despre locomotiva N2-300.
582300_408951499183721_1325431878_n.jpg


734198_408949465850591_1121003386_n.jpg

sursa - http://www.facebook.com/MuzeulLocomotivelorCuAburSibiu
 
Horia_Radulescu a spus:
Centralizarea macazelor fiind defecta, totul se facea manual, si s-a facut prost in sensul ca s-a lasat un tren sa plece inainte de sosirea celuilalt.

Vedeti voi ironia sortii, automatizarile astea nu sunt cele mai bune, in caz de avarie pe astfel de circuite e nevoie de oameni cu ââ????experiantaââ?? de o viata, cam ca la CFR ! Hartii, mers cu 5 km/h , acari, impegaiti, mecanici, telefoane... :D
 
GeorgHocevar a spus:
Oare a fost furata? :roll: :roll: :x :|

extrem de interesanta si exprimarea: "achizitionata de primaria Zlatna". Nu stiam sincer ca un bun istoric poate fi cumparat de o entitate juridica sau fizica. Continui logica si astept cu interes ca cineva potent financiar sa cumpere si Pacificul, exponat numai bun de pus in curtea unei vile, eventual ca loc de joaca precum nefericita 764 din parcul Tineretului.
N-am inteles inca ce legatura are aceasta locomotiva cu Zlatna, dar poate imi explica cineva.
 
Din cate stiu dreptul de prorietate asupra unui bun, chiar cu valoare istorica, nu poate fi suspendat, dar poate fi necesar ca proprietarul respectivului bun sa respecte niste reguli legate de administararea, asigurarea, gestionarea lui.

Exemplu: masinile de epoca, casele istorice, etc
 
Salut, desi nu sunt trenuri tot pe calea ferata circula:
http://adevarul.ro/news/bucuresti/maria-grapini-propune-oprescu-cumpere-singurele-tramvaie-productie-autohtona-astra-arad-1_50fd6c2051543977a98a450b/index.html
Sunt curios daca vom vedea tramvaie noi in Bucuresti curand.
 
http://adevarul.ro/locale/targoviste/statiile-cfr-inchise-circulatiei-feroviare-tinta-hotilor-fier-vechi-1_50ffae5faa73e8e04b341f37/index.html