Cap de linie CFR

LDH

New member
Coane Cosmin,

Cam mare iarba si tepoasa.
Mai bine incercai cu ceva "tufe" de la Noch sau Woodland.

Nu gasec poza cu "Bumbesti - Livezeni" 1/87 sa iti arat ce vrusei sa zic
 

LDH

New member
Je, nu am folosit iarba asta mare decat in zonele cu multa apa si am mai "presarat" pe ici, pe colo, prin iarba mica sa nu fie uniforma - gazon cum spun unii.
 

srazvi

New member
Pai anul asta a fost an ploios, asa ca peste tot era iarba de 2 metrii daca nu a cosit-o nimeni, asa ca e realistic :grin:
 

teo_magdici

New member
Am modificat si eu putin un capat de linie Piko, in sensul ca i-am facut un pic de weathering si i-am pus un felinar. Felinarul este facut din alama, dimensiuni 4,5th_4,5th_4,5, foloseste un LED galben de 3 mm si are ca simbol o bucatica de hartie colorata cu marker-ul si "lacuita" cu un pic de BISON Plastic. Poze:


 

cosmin78

New member
e bine ca mai lucreaza cineva! :grin:
eu am ramas la felinar,vreau sa obtin acel alb-laptos,specificat si in instructia de semnalizare...
 

teo_magdici

New member
@cosmin78:
Cred ca cel mai bine se obtine cu un LED alb rece si o bucata de hartie deata cu var/vopsea pe una din parti. Eu am incercat si mi-a dat ceva destul de apropiat fata de albul prevazut in instructia de semnalizare
 

Adrianis

New member
Cateva lamuriri, daca se poate, despre capatul/capetele de linie din statiile Basarb si Nord.

Sunt de provenienta CFR?
Cam din ce perioada dateaza?[/quote]

Dl. LDH, cu suguranta sunt C.F.R. pentru ca aproape in fiecare gara ne reabilitata se vad aceste modele de cap de linie (vezi gara C.F.R. ORAVITA ,Gara de Nord,Basarab,Giurgiu Oras, Gara Mangalia :floare: ,Gara Jilava :floare: , etc.).

Dce perioada dateaza: Pai de cand a fost facuta gara
N.B.: Garile cu floricica: nu sint sigur daca au acest model de opritoare.
 

catalin

New member
Adrianis said:
Cateva lamuriri, daca se poate, despre capatul/capetele de linie din statiile Basarb si Nord.

Dce perioada dateaza: Pai de cand a fost facuta gara
Cam greu sa dateze de atunci. Gara de Nord, aia pe care vrei sa o faci la HO, arata altfel initial si avea mult mai putine linii. Nici macar acestea nu se sfarseau unde sunt acum opritoarele.
Si atunci:
1. ori cei care au facut opritoarele le-au construit in avans (vreo 60 de ani mai devreme in cazul Garii de Nord).
2. sau ne documentam putin. Vezi ce scriam pe pagina 1 a acestui post. Intre timp, nu am schimbat cele spuse (scrise).
 

cosmin78

New member
Intrebare:

Unde sa pun felinarul?

La nivelul traversei, intre tampoane, ca in regulament, sau pe traversa, cum am vazut in multe cazuri...?
Intrebare valabila si pentru opritorul cu o traversa verticala, in regulament este agatat de traversa, iar in realitate am vazut destule asezate pe capatul traversei.

 

floo

New member
Salut Cosmin,
îmi place cum arat㒠iluminat, şi înierbarea e de mare efect! :aplauze:

Acuma, dac㒠tot aduseşi vorba de varianta cu travers㒠verticală’, poate îţi e de folos fotografia asta, din "zona mea" :

Dup㒠cum arat㒠astă’zi, am putea spune c㒠e un opritor CF foarte "ecologic" . Dar ar putea fi în forma asta (felinar aşezat deasupra traversei, nu agă’ţat) de cîteva decenii bune. în ce mă’sur㒠s-au respectat regulamentele şi STAS-urile, nu am nicio idee - eu am aici doar STAS-ul din 1988 (4318-88 - "Că’i ferate normale. Opritoare de cale ferată’"), unde în cazul opritorului vertical felinarul apare agă’ţat :grin:...
în schimb, în acelaşi normativ, pentru opritoarele cu travers㒠orizontal㒠(cu sau fă’r㒠tampoane), poziţia felinarului e deasupra traversei.
 

cosmin78

New member
No, mai trebe ceva iarba.

Pai de aia am intrebat, sus sau jos :p , ca numai sus le-am vazut , mai rar agatate pe traversa verticala.
 

cosmin78

New member
Inca 2 felinare...motul de la felinar l-am strunjit dintr-o culee de la kit-uri.



Pana se ususca vopseaua pe ele, am infipt primul felinar la locul lui.



Terminalele de la led sunt la vedere, cred ca am sa le maschez cu ceva vegetatie (iarba, arbusti).
 
Top