diorama nr.2 cfr md

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
shikanne a spus:
Daca vrei 8 garnituri, parerea mea, este ca mai bine ar fi sa faci macazele in functie de semnale, binenteles asistate de computer.

Daca le vrei manuale, iti va fi greu sa fi cu ochii in 8.... :D ......, parerea mea.
Oricum esti de admirat la toata munca pe care ai depus-o.

In manual nu este greu de loc daca faci conditionarea "si".

Cei care se pricep la scheme logice pentru programe PC inteleg ce vreau sa spun.
Daca este nevoie explicam dar nu cred ca este cazul :wink:
 
Astazi am reusit sa adaug cele 3 module si sa inchid si circuitul nr 2,pacat ca nu am avut inca doua macaze sa pot sa fac trecerea de linia 1 principala pe linia 2 ,ca in final garnitura de pe linia 2 sa poata trece pe circuitul nr 1.Aceasta se va realiza abia miercuri.Au fost facute probe si totul este ok.






 
Astazi am inchis circuitele asa ca toate trenurile se pot duce de pe un modul pe altul,am mai facut putin relief,am montat o magazie in apropierea garii,am pus pietris intre sine,am montat bariere si un canton.






In filmulet am testat niste sunete de la noch sa nu va speriati......
 
In weekend am lucrat la un perete stancos paralel cu calea ferata,iar astazi am pus catenara pe una din linii






BR111 testeaza catenara care are o hiba care a fost remediata,deh oboseala
 
Eventual o las numai pe linia asta si mai continui cu ea.O intrebare la linia R3 ce sarma sa iau decat lungime?
 
sarmele de la catenara au mai multe dimensiuni,la R2 au merg cele de la start set,dar cand ajung la R3 trebuie cumva alta dimensiune a sarmei de la catenara?
 
sarmele pleaca de la 140 la 400,poate la r3 trebuie alta sarma si as vrea sa stiu care ca sa nu cumpar mai multe tipuri cu toate se potrivesc in alte parti.Inca o intrebare,pot sa pun catenara si trecere cu bariere?
 
la lungimea sarmelor,r3 e mai lunga deacat r2 si vreau sa dea bine pe mijlocul sinei
 
da, acum am inteles, dar pantograful atinge aproape pe toata lungimea lui linia de contact, stalpii de catenara fiind la distante stas unul fata de celalalt, (daca vrei pot sa ma interesez exact), insa daca tu vrei sa iti centrezi linia de contact pe mijlocul sinelor...atunci iei locmomtiva sau o drezina si pui fiecare stalp in functie de raza de curbura a sinei; nu te mai complici cu date si calcule exacte despre distantele intre stalpii de sustinere a liniei electrice. Eu asa as face...
 
Asa am facut dar la o linie r3 sarma nu mai pica pe mijloc de aceea vroiam sa vad care este cea ideala,oricum o sa iau toate marimile si vad ce se potriveste in functie de raza sinei,mersi
 
Salut.

E simplu sa vezi care se potriveste, foloseste ata si 2 stalpi plus 1 locomotiva cu pantograf ;)

Pentru R3 eu am folosit sarme de 190 fixe, si sarme variabile de 190-210 (pentru ca aveam R4 pe exterior la linie dubla si vroiam ca stalpii sa fie unii in dreptul celorlalti)

Si inca ceva, sarma sa nu ajunga chiar pe marginea pantografului, ideal e sa ajunga maxim pana la punctul unde se curbeaza in jos, altfel risti sa agati pantografele mai sensibile sau acolo unde sarmele nu sunt tensionate.

spor!
 
Ia la mana toate electricele si alege-o pe cea cu pantograful cel mai ingust, eu am folosit E69 si cand am pus crocodilul...pe jumate de traseu era pantograful p-afara...