Automotor Malaxa 900

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In privinta planurilor, nu va mai faceti atatea ganduri.
Cea mai buna idee este sa masurati efectiv un vehicul de la cap la coada si pe baza acelor masuratori sa il executati.
Automotoarele care acum au seria 900 provin din mai multe vehicule. Ori au fost construite nou de Uzinele Nicolae Malaxa, ori au motorizat vagoane pe doua osii ori ... dar si asa au suferit mai multe modificari in atatia ani. Deci, in functie de provenienta, automotoarele din aceasta serie au dimensiuni diferite. Asa ca planurile eventuale pe care le gasiti nu corespund intotdeauna cu modelul fotografiat. Si este si normal.
Va recomand sa va uitati cu atentie la automotoarele Malaxa din seria CFR 900 si o sa vedeti ca sunt diferente mari intre constructia lor. Deci daca gasiti vreun plan atunci cum poate fi bun un singur plan la mai multe tipuri de automotoare ?
Ganditi inainte de a critica. Sau intrebati, mai bine.
Macar din poze si se vede ca sunt diferente mari intre cutiile acestor automotoare.
Daca va hotarati la un automotor numai pe acela sa-l masurati si sa-l executati cat mai corect. Daca masurati de ex azi pe 958, maine pe 997 si poimaine 920 sigur veti vedea ca dimensiunile nu corespund. Daca nu corespund calculele, mai masurati inca odata acelasi automotor. Daca gasiti un alt automotor maine in gara si il masurati cu ruleta, cu ochii mari ca de broscoi intre doua urlete ale ciocanarilor ceferisti, mai bine renuntati.
Daca sariti gardul sau va pititi prin tufe sa faceti o poza la un automotor Malaxa seria 900, sigur veti fi luati la suturi sau scosi afara din tufe de urechi, precum iepurii din palarie. Asa aveti garantia ca vor iesi poze proaste, insuficiente si chiar daca modelul e lucrat corect dupa poza tot imprecis iese. Si uite asa va suparati cand vine nea Nicu4 cel fioros si va critica opera sau scrie cine stie ce eseu despre acel model si racnesc de ras toti forumistii ...
 
Nu am nimic de comentat pentru acest numar de automotor insa nu trebuie dat un numar la plezneala. V-am mai spus, trebuie masurat complet si executat tot complet numai un singur automotor. Numarul automotorului nu i se atribuie dupa constructie, ci el se stie inca din faza de masuratori. Numarul automotorului nu se da unui automotor pentru ca ,,seamana'' mai mult sau mai putin cu un anume automotor vazut prin gara, ieri.
V-am spus si va repet, nu sunt multe automotoare identice, din cauza provenientei acestora. Nu masurati o cota pe unul azi, alta cota maine pe altul, ca aveti multe sanse de a apare erori. :-?
Daca toate cotele si pozele au fost facute la Bmot 946, atunci dati-i acest numar. Daca nu este asa, este pacat de munca, sincer.
La locomotivele standardizate DHC, DA, EA lucrurile stau altfel.
Succes !

P.S. Nu pot uita plimbarile de vara, cand le faceam cu gagica, cu Bmot 946 pe centura Bucurestiului, plecand si revenind mereu in Gara de Nord ... ce vremuri ...
 
Poti sa dai un exemplu de diferenta?
Cam in ce marja se incadreaza?
Ma gandesc ca diferentele majore se afla sub sasiu. Aparent, carcasele sunt la fel. (atat cat pot aproxima din poze)
Modelul terminat are o istorie de aproape 3 ani. A fost primul meu model reusit. Din cauza modului in care l-am facut si a cunostintelor destul de mici pe care le aveam atunci, botul a iesit "ascutit", nereusind sa-i reproduc curbura specifica majoritatii automotoarelor. Ceea ce n-a fost asa o catastrofa stiind ca exista unele mai patratoase. Din cele patratoase, am ales 946, pentru ca aveam o poza destul de buna cu el din care am extras detaliile de care aveam nevoie. Nu este o replica exacta, dar consider ca este decenta pentru nivelul de informatii la care am avut acces.
 
Cum?Si cu ce ai vopsit automotorul?
Cum ai pus inscriptiile alea mici pe el?
Ce grosime are forexul din care este lucrat automotorul?
Mersi!
 
Automotorul demult nu mai e din forex. Aia e varianta beta. Varianta noua (care a fost prezentat oficial la Balatonfured si vor aparea poze in curand cu el), e taiat la laser. Inscriptiile sunt decaluri facute la comanda. E vopsit cu aerograful. Mai multe detalii va poate da autorul , cand ajunge la o conexiune la net.
Toate cele bune!