Rivarossi 2010

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
 
manlif2_0 a spus:
Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
21-47 e mai scurt, are 24,5m iar ââ???žSilberlingââ???? (Roco si Piko) are 26,4m si un geam in plus pe langa alte diferente.
 
mai scot astfel de vagoane si Fleischmann...si Trix...singurele ce se incadreaza in dimensiuni...282 mm,adica 24,5 m.
 
060-EA a spus:
manlif2_0 a spus:
Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
21-47 e mai scurt, are 24,5m iar ââ???žSilberlingââ???? (Roco si Piko) are 26,4m si un geam in plus pe langa alte diferente.
am deja 2 de la tillig in plan de ceferizare :D

diferente:
- boghiul. producatorul poate rezolva asta (eu o sa schimb de la un heris cuseta albastra, care are bogiul exact ce trebuie la 21-47, si sunt identice ca structura de prindere )
- geamurile. vagonul cu clasa 1 la mijloc de la rivarossi are cate geamuri trebuie. cel de la tillig are alta configuratie pentru clasa 1, dar arata la geamuri exact cum trebuie pentru 21-47. are geamuri gresite (ghilotina "la jumatate"), dar sunt sigur ca producatorul poate monta geamuri corecte
- acoperisul. nu imi dau seama la rivarossi cum e facut, dar la tillig se putea schimba tot acoperisul (si puteau pune unul cu cutii de apa si striatii)

de fapt sunt enervat mai mult pe tillig, avea baza pentru 21-47 si n-au facut.....................(ma refer la http://www.eurotrainhobby.com/images/pictures/Sachsenmodelle/74578.jpg)

acum vazui si supraetajatul echivalent TE... pare chiar mai corect decat tillig (sachsemodelle)...... :mad:
 
@ 060-EA mda, ai dreptate... acum ce pot sa zic, daca la lungime se accepta 1:100, poate se accepta si 1:81 :D

scuze dr2005, exact cand postai tu postam si eu, si de fapt ma adresam lui 060-EA :)
 
Dr2005 a spus:
Din acele Halberstadt-uri de 26,4m nu s-ar putea ob?ine vagoane 11-31 ?i 21-31? Dac?? a putut Grivi?a s?? fac?? a?a ceva din cele 1:1, de ce nu s-ar putea ?i la 1:87?

se pot face,insa nu din halberstadt.

21-47 are 24,5 m,tradus la 1/87,sunt 282 mm.singurii care fabrica vagoane silberling cu aceasta dimensiune sunt Fleischmann si Trix pentru ca ei la lungime nu folosesc 1/100 nici 1/87,ci folosesc 1/93 care aplicat pe un vagon de 26,4 m rezulta cei 282 mm,insa cu deficiente la dimensiunile ferestrelor.deci cea mai buna solutie este sa faci carcasa de la 0 si sa folosesti sasiul si acoperisul de la Flm sau Trix.

silberling-ul(cl I-5 ferestre pe mijloc)este cel mai potrivit pentru 21-31,forma acoperisului este aceeasi.halberstadt-urile au alta forma la acoperis.
 
Prefer E 33 DB decat vagoanele care ar putea fi frecate si clonate, indelung ceferizate. Cred ca deja scriu versuri. Aia da Loko!
Cei de la Riva-Riva mai fac si electrice FS vechi care merita toata atentia.
Vagoane cfr... :D