de prin lume adunate la HO

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

parpala2010

Active Member
18 Septembrie 2010
104
0
BUCURE???žTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
Buna

Cochetez de multi ani cu dorinta de a realiza o diorama ,dar pana in prezent nu am reusit nici macar sa-i stabilesc locatia sau sa o incep.
Pana atunci nu am facut altceva decat sa intind un circuit de sine pe covor unde in weekend invart 2,3 garnituri si sa tot achizitionez ca un disperat material rulant (nou si ROCO/ Brawa daca se poate) pe care il tin frumos in cutii nepipaite .javascript:bbstyle(-1)

Incep prezentarea cu una din ultimele achizitii (realizata prin bunavointa domnului Frangopol de la trenuleteelectrice.ro ) respectiv un startset HO ROCO 51143 compus dintr-o garnitura RENFE epoca IV formata din loko diesel D309 ,2 vag platforma si macara



Prin bunavointa unui bun prieten cu maini de aur (GFN) locomotiva a primit un decodor train-0-matic upgradat cu ultima versiune V24
 
cum ziceam: frumoase poze!
Pe undeva pe aici existe un tutorial despre cum se pun pozele!
 
Daca exista un regulament este suficient?:)))
Serios, alege sa fie thumbnail, nu asa mari. Exista chiar un tutorial despre cum sa le pui, pe aici se utilizeaza photobucketul cel mai mult.

Iar garnitura da, este foarte frumoasa...
 
O locomotiva pe care cred ca o au toti colectionarii :lol: sau nu? :-?

Locomotiva Diesel BR 290, DB - Deutsche Bundesbahn ,era V,HO,Roco 63953



Locomotiva Diesel serie 900,CFL-Luxembourg,era V,Roco 62882

 
,,In anul 1956 a inceput proiectarea unei locomotive diesel hidraulice, pentru trenuri usoare de marfa si persoane, utilizabila pe linii secundare. In anul 1958 au fost livrate primele 6 prototipuri cu indicativul V 100.10 de catre firma MaK din Kiel. Datorita calitatilor sale locomotiva a intrat in fabricatia de serie, fiind fabricata de mai multi producatori. Pe linga modelul V100.10 s-a fabricat si modelul V100.20 cu o putere superioara. In anul 1968 locomotivele V100.10 au primit indicativul Br 211 iar V100.20 au devenit Br 212. Ultima locomotiva din parcul DBAG a fost scoasa din circulatie in anul 2004, in prezent sunt mai multe exemplare in circulatie detinute de diferiti operatori privati ,,(www.hgd.ro)

Roco 62963 Locomotiva diesel V1354 (Ex Br 212) ,recent intrata in colectia mea completeaza seria de LDH-uri pe care o detin:

 
Direct din depoul MARIANRAHOVA a poposit o alta rocosenie respectiv ,,railtrans 745,, cod 62816. 8)

th_P4140126_zpscdd61e0e.jpg
 
Frumos, frumos , mai asteptam poze si cu altele, pe multe le cunosc personal au trecut pe la mine pentru digitalizare :wink:
 
Felicitari, te-ai axat pe diesel ? Ce garnituri le pregatesti ? Astept cu interes si prezentarea continutului cutiilor nepipaite :) mai ales ca e vorba de Brawa :D
 
Incurajat de adyBr185 ,brcosminp si GFN continui scoaterea de la ,,naftalina,, si expunerea locomotivelor din colectia proprie cu o rocosenie de manevra cod 63956

BR 500/600 Hippel ,,KANDT,,b.v. NS era V

Kandt BV este o companie cu peste 30 ani de experien??? specializata in fundatii (inclusiv ptr constructii de cai ferate) care activeaza in ??????rile de Jos , Belgia ?i Germania.

th_P4280209_zps3ba5218d.jpg


cu accesorii (care acum stau cuminti in pungulita) arata si mai bine :roll:
 
:D m-am impiedicat prin casa de o aburoasa pe care cred ca o are tot colectionarul intr-o versiune sau alta Roco BR 80, epoca III, HO cod 63289


th_P4300214_zpsc53b414c.jpg