In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
La un moment dat, am avut 3 vagoane din a doua serie si am realizat o garnitura de 5 vagoane CFR. Pe langa ele am pus de decor si o cuseta rosie.
Am mai cumparat un vag PIKO CFR din seria a doua, ajungand la 4 vag din seria noua. In total am ajuns la o garnitura de 6 vagoane CFR. Am considerat ca este prea mult, si ultimile doua vagoane le-am revopsit.
As ca, trenul cu etajate ramane la 4 vagoane.
In primele 3 poze sunt vagoane asemanatoare ca vopsire, DAR nu sunt "Modernization Car" (germana: Modernisierungswagen), adica sunt vagoane de 26,4m in loc de 21,25m, asa cum sta frumos scris si pe ele.
In urmatoarele poze, sunt intradevar vagoane "Modernization Car" (germana: Modernisierungswagen).
Initial cand ai spus BR110 te gandeai la V110?
Multumesc de pont. O sa mai caut logomotive V100 reale sa vad ce mai tractau ele.
Tot din aceeasi gama, am achizitionat de la D-nul Miu Doru, acum vreo 4-5 ani, un vagon topit de soare in vitrina magazinului de pe str. Stefan Cel Mare.
Arata foarte bine si se preteaza perfect la afumat. :evil:
Deoarece sasiul era drept, si boghiurile impecabile si noi, am schimat sasiul cu Mircea Petru Ursu din Oradea, deoarece la el un vagon asemanator ruleaza, pe cand la mine va fi numai static.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.