Tramvaie in Bucurestiul anilor 1874-1936

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am sarit putin intervalul din titlul postului, dar sunt senzationale.

Fotograf: Karl Rauscher pentru Luftwaffe, Bucuresti 1941:
bucuresti 1941.png


Fotograf: Karl Rauscher pentru Luftwaffe, Bucuresti 1941:
Karl Rauscher Luftwaffe bucuresti 1941.png
 
Buna ziua, am o mare curiozitate: pe site-ul ciMec, în patrimoniul na?ional, de?inut de muzeul tehnic Dimitrie Leonida (pe lâng? multe alte minun??ii mai mult sau putin feroviare, dar de o importan?? deosebit?, si mult subapreciata) apare si un tramvai din 1899 (!?), pare-se descoperit la Br?ila, fabricat la Charleroy. Tramvaiul electric (care-?i în stare cat de cat original?, cu lira) poate fi v?zut de afara, mergând pe lâng? gardul adiacent soprului muzeului. Poate fi v?zut ?i de pe Google maps, dar atât. ?tie cineva mai multe despre el? A apar?inut Br?ilei de la început, sau a fost donat de c?tre Bucure?ti în perioada interbelic?? Multumesc anticipat.
 
Nu detine nimeni informatii referitoare la acest tramvai?
L.E.: am gasit raspunsul pe un forum destinat transportului in comun, in ciuda faptul ca am trimis numeroase mail-uri celor de la Dimitrie Leonida, dealtfel un muzeu mai mult decat respectabil.
Tramvai este unul din cele destinate in mod original Brailei, al Helios Elektricitäts Aktiengesselschaft, fiind ulterior "donat" muzeului in anii '50-'60. Reteaua a fost data in functiune in anul 1899.

 
  • Like
Reac?ii: AdyAero ?i ICRA