Magazine din afara

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Nicu

Member
21 Noiembrie 2008
25
0
Bucuresti
YAHOO
nicu_mary
LOCATION
Bucuresti
Sunt curios daca sunt magazine din afara care trimit si in Romania ?
Daca stiti asemenea magazine v-as fi recunoscator pentru adresele lor.
 
Oare a comandat cineva din afara produse si daca DA atunci cum ati platit ? cam la ce suma se ridica taxele de transport si daca mai putedi da detalii ar fi bine...
 
Depinde de magazin... cel mai bine e s? pl?teÂ?ti cu cardul dac? ei accept? (majoritatea cardurilor româneÂ?ti care sunt valabile în afar? nu au comision la plata la comercian?ži). Ar mai fi apoi plata prin PayPal, cu comisioane destul de mici (vreo 3%... eu aÂ?a mi-am pl?tit autobuzele Ikarus la 1:87). Alte metode nu prea sunt... poate transfer bancar, dar la sume mari, c? altfel nu semerit? s? dai 30 de euro pe un vagon Â?i 25 de euro comision la banc?.

Livrarea depinde de mai multe variabile... de exemplu, dac? cumperi din UE un pachet cu, s? zicem, o locomotiv? te cost? 17,5 euro livrare asigurat? Â?i vreo 8 sau 9 euro neasigurat?.
 
Dr2005 a spus:
Livrarea depinde de mai multe variabile... de exemplu, dac? cumperi din UE un pachet cu, s? zicem, o locomotiv? te cost? 17,5 euro livrare asigurat? Â?i vreo 8 sau 9 euro neasigurat?.
Pe site-ul postei germane ( http://www.deutschepost.de/dpag?tab=1&skin=hi&check=yes&lang=de_DE&xmlFile=1004909 ) se poate vedea ca suma de 17 euro corespunde ca si expeditie DHL International pt. Romania, in greutate de pana la 5 kg.
 
Aveti vreo adresa de mail ceva de la astia de la lokshop.de ? Ca vad ca la formularul din pagina lor raspunde kutzu, iar de sunat la telefon cred ca mai bine ma las pagubas, ca am inteles ca tipii nu prea stiu engleza, iar eu cu germana suntem cam ca baba cu mitraliera...
 
buna,

la Lokshop atat Matthias Froehlich cat si Andreas Ludwig vorbesc bine engleza.

mailurile de la Lokshop se raspund cam in 10 zile.

daca ai vreo intrebare punctuala, o poti pune aici si ma voi interesa, trec pe la ei cam o data oe saptamana...
 
10 zile e enorm, pana atunci uit ce vreau din comanda

punctual, vreau sa cumpar niste chestii dintre care unele nu apar pe stoc, iar la greutate apare cutzu, ma avertizeaza ca pretul e aproximativ deoarece nu se stie greutatea etc etc
1. vreau sa stiu si eu ca neamtzu exact cat ma costa si in cat timp ajung produsele la mine
2. cand iau astia banii din cont si ce suma in cazul meu ? ca din cate am inteles de abia cand le vin produsele pe stoc atunci fac tranzactia; plus ca ideea ca datele mele de card sa fie lasate pe undeva pe serverul lor nu prea imi convine deloc
3. inteleg ca imi baga un procent din suma pentru asigurarea transportului; nu comentez dar ar fi bine sa pot beneficia de ea in caz ca se intampla ceva; n-am inteles insa ce pana mea e acel 'export to eu', care sincer nu inteleg cum se justifica si care e treaba cu el

mersi
 
buna,

mesajul asta ar merge si fara "pana mea", suntem pe un forum care se doreste civilizat asa ca te rog sa folosesti un limbaj civilizat - si aici vorbeste adiminul, nu userul gata sa ajute.

acum, despre Lokshop:

- multe produse nu sunt disponibile la producator (in ultima vreme, mai ales Maerklin, Trix, LGB care livreaza cand vrea lichidatorul judiciar si Roco/Fleischmann care livreaza cand se gaseste ceva prin Lager)... comanda este notata, datele bancare de asemenea si comanda se livreaza sau cand e totul gata (adica tarziu) sau la cerere numai ce e pe stoc si se anuleaza restul (pe mail cel mai bine). asa fac cei mai multi, Modellbahnland Arts si Licht si Japan Model Railways de asemenea... pana acum nu s-au furat date bancare, nu au avut bulgari sau moldoveni pe server ;)

- banii se iau de pe cont dupa ce se livreaza marfa, in general dupa ce pleaca pachetul; la tarile mai papuase se iau si mai tarziu, in general dupa ce se asigura clientul ca i-a ajuns marfa; nu stiu daca Romania e considerata acum la fel de "papuasa" ca inainte, insa voi intreba.

- suma pentru livrare, export in alte tari EU si asigurare nu e pentru tine ci pentru ei; daca pachetul dispare tu primesti un pachet nou si ei incasaeaza de la DHL (Deutsche Post AG) valoarea pachetului; nu sunt sume stabilite de Lokshop ci de DHL care se platesc la orice pachet asigurat, inclusiv intern in Germania.
 
Horia_Radulescu a spus:
buna,

la Lokshop atat Matthias Froehlich cat si Andreas Ludwig vorbesc bine engleza.

mailurile de la Lokshop se raspund cam in 10 zile ....

Eu am pus o intrebare prin intermediul formei de contact de aici: https://shop.lokshop.de/contact_us.php?osCsid=2ulag1r8r3oh4c70pt5det6ee5 si am primit raspuns in cateva ore. E adevarat ca am pus intrebarea dimineata pe la ora 10, e adevarat ca sunt inscris ca si client la ei si mai e adevarat ca ... am pus intrebarea in limba mamei lor. :wink:
 
Acolo am intrebat si eu ieri dimineata parca (si daca nu ma insel parca i-am mai intrebat ceva acum vreo 2-3 luni si n-am primit nicio reactie).
Ce-i drept, nu ma bag sa scriu in germana (cel mult poate sa mai inteleg ce-mi scriu ei), iar client inca nu sunt ... mai tatonez deocamdata terenul.
 
macleod a spus:
Ce-i drept, nu ma bag sa scriu in germana (cel mult poate sa mai inteleg ce-mi scriu ei)

Ca si cumparator inrait de pe site-uride e-commerce, te asigur ca nu iti raspund daca le scrii in engleza.Ii tot laudam noi pe nemti si pe straini in general, dar adevarul e ca majoritatea sunt foarte incuiati la minte.Am avut de-a face cu multi, si sincer sa fiu nu cred ca am dat de 10 insi cu care sa ma pot intelege in engleza sau in franceza.Daca nu le zici in limba lor, nu te baga in seama sau iti da un mesaj de genul "german please" .Acum nu stiu daca este vorba de faptul ca nu prea stiu ei limbi straine ,oarecum internationale, sau e vorba despre o urma de rasism.Daca mai vrei sa ii contactezi foloseste translatorul google .Incearca sa scrii textul in engleza si sa dai traducere in germana.In proportie de 80% traduce corect din punct de vedere gramatical.
Cat despre livrarea coletelor pe care le achizitionati din strainatate, recomand shipping asigurat oferit de DHL international. Pentru cei 7-8 euro in plus la transport macar ai siguranta ca iti ajung in siguranta la destinatie, mai ales ca vorbim despre trenulete si toata lumea stie cat sunt de fragile
 
buna,

cred ca termenul "incuiat la minte" este relativ; personal nu am avut pana acum asemenea experiente, decat, poate, in Romania; depinde e drept si din ce mediu vin persoanele respective...

ceea-ce este insa absolut adevarat in mesajul de mai sus este ca scrierea unul mail in limba tarii magazinului respectiv accelereaza raspunsul... :lol:

magazinele din Germania trimit in RO numai prin Deutsche Post (a carei filiala este DHL) asigurat, au avut prea multe experiente nefericite cu pachete neasigurate...