Vagon CFR 26-26 produs de Piko, editia noua.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca asta e a treia transa, inseamna ca au fost 2 mai inainte. Am vazut ca au avut si numere de inmatriculare diferite, deci posibil 2 product id-uri diferite.
Eu sincer stiam doar de o singura transa, de aia incerc sa ma lamuresc si eu care a fost treaba.
 
-Prima am vazut-o prin mai 2003 cand Doru avea magazin langa cinema Melodia (Lizeanu).
-Intr-adevar etajatele PIKO ruleaza silentios si cu inertie mare.
-Codul de produs e acelasi la seriile I si II.
 
Horia_Radulescu a spus:
buna,

tot este bine ca printing layoutul a ajuns pe un forum pentru discutii, din pacate a ajuns prea tarziu.

ar mai fi multe de comentat, insa la pretul vagonului nu are rost.


Cum sa face ca layoutul ajunge intotdeauna prea tarziu :-x
Inainte de aparitia celei de-a doua editie in 2007 am trimis un layout corect editat de mine personal care a fost primit, mi-au multumit si dupa ce l-au analizat au spus ca ..... "este din pacate prea tarziu" pentru productia editiei 2 :D
Dar layoutul primit de Piko a fost apreciat si a fost imediat adaogat la dosar pentru a fi aplicat la urmatoarea editie.

La editia 3 constat ca doar coloritul acoperisului este modificat precum in layoutul trimis dar literele de clasa tot in acelasi loc gresit sunt aplicate.
Pesemne a fost prea scump sa modifice matrita de tampografiere.
Nicu
 
salut

<t>Tocmai astazi mi-au venit si mie 3 vagoane etajate si observ ca interiorul e reprodus gresit. lipsesc cateva scaune de jos si e ceva in plus acolo. Daca nu am dreptate,sa imi explicati. Cum de nu a sesizat nimeni pana acum?</t>
 
sigur ai comparat cu un vagon 26-26 de la mama lui ?
vorba unui colistas, in orice nuanta de albastru ar fi vopsit astia vagonul, se gasea un vagon la cfr cu aceeasi nuanta :p n-ar fi exclus la fel la mobilier, desi acolo nu prea e loc de intors ...
 
Vai Mity, ce imagine macbra
http://i478.photobucket.com/albums/rr145/mity7/v2pers/DSC09647.jpg
Ai un calator in stanga sus la etaj din care au ramas doar picioarele...
Ce s-a intamplat cu victima ?
Facea poze pe geam si l-a retezat un tunel ?
 
060-DA-001 a spus:
Vai Mity, ce imagine macabra
http://i478.photobucket.com/albums/rr145/mity7/v2pers/DSC09647.jpg
Ai un c??l??tor în stânga sus la etaj din care au r??mas doar picioarele...
Ce s-a întâmplat cu victima ?
F??cea poze pe geam ?i l-a retezat un tunel ?

:D :D :D

Acolo este un mo? care st?? aplecat, ?i se vede ca ?i cum nu ar fi decât picioarele.
 
M-ia intrat si mie in depou, eu sunt multumit de vagon. Ar fi bine daca Piko ar scoate si cu alte numere de inmatriculare vagonul, dar asta sa fie cea mai mica problema :D
 
Sunt surprins ca nimeni inca nu a incercat vopsirea chederelor cu permanent marker.
 
Ba da sunt si sunt reusite. Eu nu am vagoanele asa ca nu am ce sa fac. :D S-au folosit markere cu vopsea.

vezi aici

http://caiferate.21.forumer.com/viewtopic.php?t=373&postdays=0&postorder=asc&start=180
 
Au sosit la revizia Iasi 2 vagoane cu weathering si pete, am ales aceasta solutie deoarece vagoanele originale nu imi placeau.


Cu weathering light:










Cu pete :