Diesel de Trainsylvania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ii multumesc lui Dan care a facut o treaba grozava cu luminile de la V 36!
Iata inca vreo citeva locomotive diesel:
Voi incepe cu un model foarte dragut,pe H0e pe care l-am luat pentru a-l pune la treaba pe zona de munte de pe diorama de la Cluj.
Este un Liliput VT 137 340 si va pun citeva poze cu scuze ca l-am pus pe o cutie Guetzold.Inca nu am aflat cum merge(sper ca merge! :lol: ) pentru ca zona de H0e de la Club inca e in lucru:



Mai departe-setul Trix V 80 cu 3 vagoane de naveta-asa-numitul set Bamberger.
Locomotiva e grea,din metal,vine cu decodor digital si functioneaza si pe analog datorita sistemului DCC Selectrix.Se comporta excelent,e mai mare dragul sa o vezi la treaba.Vagoanele sint foarte bine realizate,iar cel de posta are usi culisante.Lasind la o parte faptul ca loco nu are leduri rosii(dar poate intr-o zi cu soare va avea... :D ) consider ca e un set excelent mai ales ca a costat 192 de euro.Am cumparat-o de la magazinul Trenas din Cluj.





Voi incheia prezentarile de Diesel aici-deocamdata.Avind in vedere apucaturile mele si apetitul pentru shopping,in curind voi prezenta si alte noutati(cum e cazul sectiunii"Aburoasele din Trainsylvania" care are "pui" noi).
Nu voi incheia inainte sa va prezint o locomotiva cu o mare incarcatura emotionala pentru mine: Guetzold BR 118-059.
Modelul e produs cel mai probabil in perioada 1970-1980.Cind aveam 11 ai am fost la colindat si din banii strinsi( 220 lei pe atunci) am cumparat de la Romarta Copiilor una identica.Dupa scurta vreme s-a stricat si incercarile tatalui meu de a o repara au esuat.Ani de zile mai apoi am contemplat doar un model nefunctional.Odata cu furtuna hormonala adolescentina,am uitat de ea.O alta furtuna,trenulistica de aceasta data,mi-a scormonit prin subconstient.Asa se face ca am regasit acest model la Dan care mi-a vindut-o si pe care il pastrez cu sfintenie.
O sa rideti,inca merge bine.
Modelul in sine e tipic pentru acea perioada si nu are sens sa facem comparatii cu modelele de azi.
E ca o baba care arata al naibii de bine.In fond fostele gagici ale lui Elvis ce sint acum? :D

 
Salutare,
Doua noi locomotive Diesel au intrat in depoul Trainsylvania:
Roco V 100 cu inmatricularea DR 110 226-8.E o locomotiva pe care am avut-o in varianta Guetzold atit rosie cit si albastra,fabricata prin anii '80.Vechiturile au luat calea okaziilor si am asteptat cu sufletul la gura aparitia acestui model nou,foarte bine realizat si culmea,la un pret super!




Alta noua aparitie este Liliput X 631.O frumoasa locomotiva de manevra portocalie inmatriculata OBB:




Multe din modelele colectiei pot fi vazute "live" la expozitia "Machetist 2008"
s
 
Salutare,
S-au scris si s-au dezbatut multe despre modelul Bachmann ND 2 si de aceea nu o voi lungi mult.
Fiind cea mai noua achizitie,nu am putut sa ma abtin sa nu ma laud cu ea.
Dupa cum spuneam si in alte posturi mi se pare un model exceptional care nu ar trebui sa lipseasca din nici o colectie.In plus ,comportamentul pe sine este grozav iar puterea de tractiune este foarte mare.
Inainte de a pune citeva poze cu modelul meu,imi pun totusi o intrebare:
Oare cum o fi fata de original?O fi corect? Ar fi interesant de vazut o paralela original/model ,daca se gaseste pe undeva.
Pentru ca,in sinea lui,ca model e extrem de frumos.
Si ma repet.Pozele ,oricit de bune sau rele ar fi,nu pot traduce senzatia "live".
Toate bune,
sandy


 
Salutare,
Noi modele diesel au intrat in Depoul Trainsylvania.
Un model foarte frumos este V 16 01 Trix inmatriculare Deutschen Reichsbahn-Gesellschaft (DRG).
Originalul este prima locomotiva diesel hidraulica de mare putere si a fost construita in 1935.Era destinata tractiunii de garnituri de persoane si marfa pe rute medii.
Modelul este complet din metal,cu motor in 5 poli,lumini albe/rosii functie de directia de mers,interfata digitala,tractiune pe cele 3 axe cu biele.
Ca un Trix de generatie noua care se respecta are un comportament ireprosabil.
La acest model domnu Prof Dr.Obiwan Aragazian i-a vopsit volanta si capetele axelor in rosu.
As fi curios sa stiu cum a fost exact in realitate,ca m-ar minca si pe mine sa vopsesc una-alta :lol:


 
Multumesc,Horia,insa as fi curios sa vad o poza cu originalul,daca o fi existind pe undeva.
Pina atunci,iata cite ceva despre Brawa V 15 sau BR 101 DR.
Mica,frumoasa,exceptional detaliata.Are decodor digital iar mersul la viteza mica este incredibil.Are si un mare neajuns:nu are lumini,probabil ca cei de la Brawa au fost atit de obositi dupa ce au realizat detalierea incit au adormit.
Li s-o fi parut complicata solutia tehnica datorita dispunerii farurilor dar altii,precum Trix,au reusit.
Pozele(mai ales ale mele :mask: ) spun prea putin despre cum arata in realitate acest model:

 
Aceasta simpatica locomotiva de manevra imi aminteste de anii copilariei mele, cand pe liniile tramvaiului 3 circulau din cand in cand garnituri de marfa spre/dinspre Fabrica de Bere... :fluierat:
Cum arata mecanica din ea? :D
Functionalizarea farurilor se poate rezolva frumos cu LED-uri SMD warmwhite si rosii :D
 
Salutare,
Desi am asteptat putin dupa ea,a meritat:
V 36 DR,de la Roco,epoca III.
Modelul are carcasa de metal,bine realizata.Luminile sint albe,functie de directia de mers.Tractiune excelenta,tinuta buna de rulare,in fine un model Roco extrem de reusit.
Se pare ca in ultima vreme Roco devine un fel de Piko:in general modele slabute si din cind in cind,ceva exceptional...

 
salut sandy; iata inca un model care imi place foarte mult; eu am versiunea facuta de Lima (epoca IV DR); sunt foarte multumit de ea, insa se pare ca si acest model facut de Roco este reusit.
Felicitari!
PS: Stii cumva daca o face cineva si epoca II? Stiu ca fac cei de la Rivarossi V20, insa nu imi place vopsirea aia de camuflaj, dar V36....

Deasemenea, cu scuzele de rigoare, as vrea intreb ce locomotiva este cea de mai jos; am tot cautat pe internet, insa nu am gasit mare lucru...

Sursa pozelor este necunoscuta, primindu-le si eu de la cineva...
 
Salutare,
Este vorba despre Wehrmachtslokomotive WR 550 D 14,construita la Berliner Maschinenbau Schwarzkopf AG(BMAG)
Mai precis,este No. 11118.

Este prima dintre cele trei locomotive de acest gen construite de BMAG.Acesta a fost livrata în octombrie 1941 dar s-a întors pentru renov??ri la produc??tor. în aprilie 1942 ea a fost din nou pus?? în func?iune ?i transferata la Tobruk în Africa de Nord. Dou?? luni mai târziu, ea a fost capturata de trupele britanice ?i pusa în functiune in 1943 în Palestina,pe ruta Haifa-Beirut-Tripoli. în 1944 ea a fost reinmatriculata cu num??rul WD 70246 în stocul de r??zboi britanic .

în 1946, locomotiva a fost parcata în Haifa ?i în 1958 casata.
 
buna,

au fost de fapt mai mult de trei, doar trei au fost livrate le Wehrmacht... o sa caut in literatura mai multe detalii, unele au avut parte de o cariera extrem de interesanta... au ajuns prin insule din Oceanul Pacific, livrate pe vapor insa fara parti din motoare, pentru ca submarinul care le transporta... se scufundase! :D
 
Salve
Am achizitionat de curind un model exceptional: DB BR 210 Trix cu sunet.
Modelul este foarte frumos realizat si are si un usor weathering pe acoperis,conferindu-i mai multa autenticitate.
Sunetul e foarte bun-cel mai mult imi place cind actionez F4 si intra in functiune turbina :lol: In plus,exista posibilitatea actionarii in regim de manevra,cu farurile din ambele parti aprinse.

Se pare ca din seria 210 s-au construit 8 locomotive care erau destinate sa tracteze TEE Bavaria pe ruta Zürich-Muenchen sau Lindau prin regiunea Allgaeu.Era nevoie de putere marita si in plus,clasa 219 cu care,in mare e asemanatoare nu incalzea suficient iarna.
Asadar,pe aceste locomotive s-au montat turbine cu gaz care erau produse sub licenta dupa cele folosite la elicopterele Bell UH-1D.
Aceste turbine insa s-au dovedit neeconomice si se stricau frecvent,producind chiar accidente si in consecinta s-a renuntat la ele.

I-am facut citeva poze pe diorama,incercind sa o pun in valoare mai ales pe podul Honecker,in lumina lunii :D

Spor:



 
sandy a spus:
Continui sa va mai rezint cite ceva din colectie:
Klein-OBB 2143-13.O locomotiva grea care se comporta excelent si are o putere de tractiune uimitoare.Realist executata insa extrem de nerealist "imbatrinita".Cred ca cel care i-a facut weatheringul si i-a tras doua pete negre pe acoperis fie era sictirit,fie astepta week-end-ul.

Sandy, daca mai ai locomotiva 2143 de la Klein Modellbahn sa controlezi de mai multe ori daca sa nu cumva sa patesti cum am patit si eu: statea in vitrina si deodata a inceput sa se deformeze: Zinkpest (nu stiu cum se numeste pe romaneste). Rama de zinc se deformeaza si distruge plasticul. Am aflat in timp, dar si asa a crapat putin plasticul. Este o firma austriaca care produce rame noi din aluminiu.