Tillig Schlafwagen Typ Y

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
060-EA,
Multumesc foarte mult pentru acest post. Pentru mine,in domeniul modelismului ( capitolul vagoane de calatori ) este vestea pe care o asteptam cel mai mult ( initial o asteptam in legatura cu Roco care s-a pornit sa realizeze doar versiunea MAV).
 
Hai nu mai spune...
Daca nu se facea urlati ca nu avem, daca se face atunci urlati ca d ece se face...
Personal astept de mult un vagon Y de dormit pentru garnitura de vagoane Y de clasa si cuseta pe care le am...
 
spun,ca nu-i pe bani.

nu "urla" nimeni...remarca facuta de mine mai sus se refera la faptul ca fabricantii nu se vor obosi sa produca altfel de vagoane CFR, decat cele de dormit,identice sau asemanatoare ( de aici si multe discrepante la modele) cu vagoanele aflate in productie,de la diferite companii.in cazul de fata nu vor face altceva decat sa traga o vopsea si inscriptii CFR si gata vagonul,caci matrita sigur va fi aceeasi.
fara sa ma lansez in polemici,e un pozitiv faptul ca mai apare in vagon CFR,insa daca stam sa ne uitam bine,scorul este in favoarea vagoanelor de dormit....pe undeva se glumea pe seama aceasta,de aici si gluma de mai sus...pentru cine nu stie de gluma,e mai greu..
 
Interesant ! Tillig (de fapt Sachsenmodelle) le-au trebuit 17 ani sa se gandesca daca le fabrica in timp ce ar fii trebuit sa faca matrita in acelasi moment cu matritele binecunoscutelor OSShD-uri (cusetele si vag. de clasa) in 1993.
Si foarte '"intamplator'" au decis sa le fabrice chiar acum in timp ce au fost deja anuntate de Railtop acum un an si ceva.
Vagoanele sunt oricum binevenite si dubluri sunt bune pt concurenta.
Nicu
 
CFRmarfa a spus:
Interesant ! Tillig (de fapt Sachsenmodelle) le-au trebuit 17 ani sa se gandesca daca le fabrica in timp ce ar fii trebuit sa faca matrita in acelasi moment cu matritele binecunoscutelor OSShD-uri (cusetele si vag. de clasa) in 1993.
Si foarte '"intamplator'" au decis sa le fabrice chiar acum in timp ce au fost deja anuntate de Railtop acum un an si ceva.
Vagoanele sunt oricum binevenite si dubluri sunt bune pt concurenta.
Nicu

Se spune ca sunt chiar matritele de la RailTop asa ca Roco e singura concurenta :wink:
 
060-EA a spus:
CFRmarfa a spus:
Interesant ! Tillig (de fapt Sachsenmodelle) le-au trebuit 17 ani sa se gandesca daca le fabrica in timp ce ar fii trebuit sa faca matrita in acelasi moment cu matritele binecunoscutelor OSShD-uri (cusetele si vag. de clasa) in 1993.
Si foarte '"intamplator'" au decis sa le fabrice chiar acum in timp ce au fost deja anuntate de Railtop acum un an si ceva.
Vagoanele sunt oricum binevenite si dubluri sunt bune pt concurenta.
Nicu

Se spune ca sunt chiar matritele de la RailTop asa ca Roco e singura concurenta :wink:

Adica Tillig a cumparat RailTop?
 
Salut,
@060-EA

La stirea ca aceste vagoane se vor produce pe matritele de RailTop m-a facut sa trag aceasta concluzie. Cred ca user-ul Horia Radulescu spunea intr-un topic ca au ramas cateva matrite neplatite de RailTop care anuntase de ceva timp aceste vagoane, la producatorul ModernGala deci ar putea fi acesta motivul?
Deci in concluzie aceste vagoane vor fi cu mult mai detaliate decat vagoanele Y precedente de la Tillig? Stii cumva daca vor face si un acoperis specific modelului CFR?

Multumiri
 
Scrie si in pliantul de prezentare ca vagoanele vor avea detalii aplicate atat pe acoperis cat si in interior insa nu stiu daca poate fi vorba despre variante specifice fiecarei tari.
La stirea ca aceste vagoane se vor produce pe matritele de RailTop m-a facut sa trag aceasta concluzie. Cred ca user-ul Horia Radulescu spunea intr-un topic ca au ramas cateva matrite neplatite de RailTop care anuntase de ceva timp aceste vagoane, la producatorul ModernGala deci ar putea fi acesta motivul?

Motivul ar putea sa fie colaborarea dintre Tillig si Modern Gala. Au inceput mai devreme la TT : http://www.tillig.com/ersatzteil-pdf/LS-Models.pdf
 
Iata ca a aparut modelul Mitropa :
http://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/4/74312_c.jpg
 
Si bineinteles ca este aceeasi carcasa a lui Tillig cu ceva imbunatatiri. Se poate observa ca lampile fine de tren sint tot plastic vopsit. Reclama este sufletul comertului deh.