Bachmann China ND2

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@Mauritius
Da, ar fi o chestie.... diorama chinezeasca. Insa eu am deja cumparat material rulant european, cladiri europene, deci balanta inclina in favoarea Europei. In plus mie imi place sa vad pe diorama ceva care cunosc; in plus imi este mult mai usor sa reproduc ceva ce am vazut in realitate. Dar o garnitura chinezeasca acolo, din cand in cand, ar fi ceva inedit. Oricum, ar fi extraordinar daca s-ar implica cineva, (poate chiar noi) intr-un proiect de nd2 in varianta romaneasca.

Stiu ca suna poate nerealist, stiu ca nd2-ul GFR are o schema de vopsire ingrozitoare, dar e o locomotiva romaneasca, care s-a intors acasa si merita apreciata. in plus exista deja pe piata material rulant romanesc, deci ar fi mult mai usor de "asortat" o garnitura.

Oricum, ND2-ul de la Bachmann este cea mai exotica locomotiva din colectia mea, si poate din colectia multora. Este o locomotiva care efectiv mi-a picat pleasca (evident ca am platit-o), insa nu m-am agitat pentru ea.

Sincer aseara nu eram foarte incantat de ea, insa din motive persoanale, care nu au nici o legatura cu locomotiva. Este o piesa pe care am actizitionat-o la un pret excelent, comparativ cu modelul Tillig, are foarte multe detalii (se vede ca cei de la Bachmann chiar si-au dat silinta sa iasa ceva furmos).

Ca o veste buna pentru voi, nu stiu daca am mai spus, insa nu cred ca deranjeaza daca repet, o veti putea cumpara cu totii din romania, incepand de la sfarsitul acestei saptamani, cred, daca nu cel tarziu saptamana viitoare.

@Irish_Railways
Nu pot spune ca sunt neplaceri. Oricum, masina depaseste cu mult ceea ce imi imaginam eu despre ea.
 
La noi circula garnituri de vagoane de marfa rusesti cu cupla pumn. Ele sunt incadrate de doua Ks-uri (sau mai nou Eacs-uri) care au intr-un capat cupla pumn si in celalalt carlig + tampoane, astfel convoiul poate fi introdus in orice garnitura.
Asa ca ai putea sa faci invers, iei un vagon, la un capat elimini tampoanele si pui cupla pumn, si la celalalt capat tragi ce vagoane vrei (preferabil un marfar :) ).
 
Ziceam si eu asa de diorama dar trei vagoane tot trebuie sa ai .
Cat despre locomotiva nu are de ce sa nu iti placa e totusi Romaneasca chiar daca e fara tampoane si cu alte dotati decat cele obisnuite .
 
Salut , Frumoasa loco....la un pret corect (asta imi place si la modelele americane ,preturi bune si marfa buna :D ).
Nu stiu de ce atata bataie de cap pentru cuple ? si vagoanele chinezesti au asa cuple (si in realitate .....).si incearca odata o manevra cu ele ,ai sa vezi diferenta intre asa o cupla si cele europene
http://www.liliput.de/index.php?option=com_artikel&link=6&hk=12
 
Felicitari Andrei pt modelul achizitionat. Si eu astept modelul ND 2 este o locomotiva intr-adevar deosebita fata de care foarte multi producatori europeni raman in urma. Sa te bucuri de ea.
 
Eventual, dupa ce o voi achizitiona voi posta si eu cateva poze cu ea dar si cu locomotivele Â?i vagoanele mele la scara H0 pe care le colectionez de foarte multi ani. :lol:
 
Deci, cat a costat minunea?

PS. Pare a nu avea close-coupling, dar ei nici nu-i trebuie. Pentru un eventual GFR ar trebui.
 
un mic filmulet gasit prin off-topic, care ar sta mai bine aici
http://www.56.com/u79/v_Mzc5OTI0ODQ.html
 
si daca s-a vorbit despre modelul ND2, nu ar fi imposibil sa vedem de la Bachmann China si... ND3 (LDE 2100)
http://www.railwaysofchina.com/nd3.htm
 
un astfel de exemplar era,impreuna cu un LDE 3000 la fostul "Oltcit","Daewoo" etc.le vedeam cand trageau garniturile incarcate cu masini spre triajul din gara.chiar imi aduc aminte de un "ND3" in probe? pe linia Calafat impreuna cu un DA,tragand personalul.
 
era alb cu dungi galbene si rosii si scria cu litere mari OLTCIT...pe timpul lui Daewoo si-a mentinut shema ,insa a disparut "OLTCIT".