diverse

G

Gam3

Guest
dobrotel said:
Horia Radulescu said:
@all:

are cineva compozitia trenului 8051? as fi curios sa vad cum arata un personal du D si WL... :)
Bucuresti Nord - Bucuresti Obor: LE - WL - Wpostal. - Wpostal.
Bucuresti Obor - Medgidia: LE - Wpostal - 7 B - 1 A - WL - W postal
Medgidia - Tulcea Oras: LDE - W posatal - WL - 1 A - 5 B (vagonul de posta si doua de a IIa mergeau cu LE-ul mai departe la Constanta ca personal 8359 parca si ajungea pe la 4). Am calatorit de mai multe ori cu 8051 si spre tulcea si spre constanta. A circulat mult timp inaintea acc 821 Bucuresti - Constanta (plecare 1. 25 din Nord). Facea cruce cu 8052 inainte de medgidia, in Mircea Voda
mircioiu marius said:
A fost odata... Exp OLTENIA EXPRESS Tg Jiu-Constanta(93-98); IC TOMIS Sibiu-Constanta (95-99); IC DUNAREA Galati-Craiova (95-99); R. OVIDIUS Budapesta-Constanta (93-2001); R Galati-Budapesta (96-97); Express de Noapte IASI-TIMISOARA (95-99); R sezonier Chisinau-Constanta (93-2001); R BRASOVIA Brasov-Constanta (92-2001); tren sezonier cu vag transport auto Timisoara (Oradea)-Eforie Sud (96-99); R Galati-Brasov circula pana la Oradea (93-95) si pana la Cluj (96-2000); A Galati-Suceava-Cluj a circulat la Baia Mare-Satu Mare (93-95) si Oradea (96-2004); A Iasi-Comanesti-Brasov a circulat pana la Sibiu-Craiova (92-2000); A Bucuresti-Tulcea (1989-2000), fiind inlocuit de sageata; A Timisora-Oravita (93-96); A Bucuresti-Pitesti-PiatraOlt-Sibiu-Copsa Mica-Cluj (198?-1998 si 2001-2003); A Bucuresti-Calarasi (8?-91 si 95-2000); A Arad-Brad-Simeria (94-99); A Arad-Vascau (8?-92 si 95-2001)
Cam atat despre trenurile de rang superior care au circulat prin Rromania intre 1988-2004.
O sa revin cu niste date si despre trenurile personale de lung parcurs care au circulat pe la noi...
ATM said:
8051 (Bucuresti-Tulcea) era singurul personal care a avut intr-adevar un vagon de dormit, dupa cate stiu eu. Restul personalelor cu astfel de vagoane erau de fapt ramuri de accelerate (vezi si ramura de Bistrita a lui 425, mai apoi 1641).
In schimb, prin anii '82-'83 personale gen 3001, 5001, 6001 figurau in mers ca aveau vagoane bar sau restaurant.
MariusM said:
Sa incepem deocamdata cu rapidele si expresele:

E 11/12 "Bucuresti-Expres": Bucuresti Nord - Belgrad

E 13/14 "Timisoara": Bucuresti Nord - Timisoara Nord

R 15/16 "Traian": Bucuresti Nord - Timisoara Nord - ?Arad

R 17/18: Bucuresti Nord - Pitesti - Timisoara Nord

E 21/22 "Pannonia-Expres": Bucuresti Nord - Curtici - Praga/München

E 23/24 "Dacia Expres": Bucuresti Nord - Curtici - Budapesta - Viena

R 25/26 "Carpati": Bucuresti Nord - Sibiu - Curtici - Varsovia

R 27/82, 81/28 "Oltenia Expres": Constanta - Bucuresti Nord - ?Deva

th_27/28 "Decebal": Bucuresti - Arad

E 31/32: ???

E 33/34 "Balt Orient Expres": Bucuresti Nord - Episcopia Bihor/Curtici - Berlin

E 35/36 "Transilvania": Bucuresti Nord - Oradea

th_35/30, 36/39: Timisoara Nord - Iasi

E 37/88, 87/38 "Brasovia Expres": Constanta - Brasov

E 41/44, 43/42: Bucuresti Nord - Satu Mare

E 45/46 "Maramures": Bucuresti Nord - Baia Mare

E 47/48: Bucuresti Nord - Zalau Nord(ramura de la 45, apoi de la 41)

R 51/54, 53/52: Bucuresti Nord - Suceava Nord

R 55/56 "Bucovina": Bucuresti Nord - Suceava Nord

R 57/58 "Moldova": Bucuresti Nord-Suceava Nord

R 61/62: Bucuresti Nord - Iasi

R 65/66 "Moldova": Bucuresti Nord - Iasi

E 71/74, 73/72: Timisoara Nord - Galati(ramura de la E 35)

E 75/76: Bucuresti Nord - Galati

E 77/78 "Dunarea": Bucuresti Nord - Galati

R 81/82 "Tomis": Bucuresti Nord - Constanta

R 83/84 "Anghel Saligny": Bucuresti Nord - Mangalia

R 85/86 "Callatis": Bucuresti Nord - Mangalia


Cam atata stiu in materie de rapide/exprese
------------------------------------------------------------------------------------------


Nickname: IonutTrif

Nume real: Trif Ionut Razvan
Locatia: Cluj-Napoca
Data nasterii: 17.10.1977
Profesia: Programator

Contact: telefon: 0742 080666; email: ionuttrif1977@yahoo.com; yahoo id: ionuttrif

Trenurile imi plac de cand ma stiu. Totusi in in materie de modelism am cumparat prima locomotiva si niste sine lugoj in clasa a 8-a de la un coleg pt 100 de lei. Din pacate nu stiu ce s-a intamplat cu locomotiva dar cred ca era un BR55 Piko.
Dupa aceea pasiunea a ramas latenta , pentru ca stiam ca nu am de unde sa cumpar in Baia Mare dar a reinceput in forta acuma 5 ani o data cu primele salarii si decoperirea site-urilor de gen din Romania. Colectia personala nu e cine stie ce, fiind mai degraba pasionat de munca la o diorama decat de materialul rulant in sine.
------------------------------------------------------------------------

Nickname: LDH

Nume: Dorel Dumitru
Domiciliul actual (sper sa scap de el): Bucuresti
Varsta: voi nu vreti sa stiti si eu vreau sa uit

Profesie? Nu stiu pe care s-o trec ca am mai multe.
Actualmente lucrez in domeniul constructiilor.

De cand ma stiu am fost atras de modelism trecand prin aproape toate domeniile iar dintre ele: auto, navo si feroviarele sunt de baza fara a face o pasiune excesiva pentru vreunul dintre ele cu toate ca auto se situeaza inaintea lor, e de suflet, dar imi place sa aflu cat mai multe legat de tehnica.

Contact: ce este afisat pe forum din care nu o sa mai ramana decat mailul deorece vreau sa renunt sa mai folosesc serviciul mesajelor private. Anunt io cand.
------------------------------------------------------------------------

Nickname: Horia_Radulescu

Nume real: Horia Radulescu
Locatia: Mulhouse, Alsacia (Franta)
Data nasterii: 15.08.1977
Profesia: Arhitect
Hobbyuri: Modelism (feroviar scara N, blindate si aviatie scara 1/144), literatura, automobile sportive de fabricatie bavareza

Contact: email h_radulescu@hotmail.com; skype: horia.radulescu

Dupa ce am debutat in acest hobby cu modele pe scara H0 ale parintilor si o scurta perioada de TT in anii 1980 am trecut de 20 de ani la scara N, construind mai multe diorame, segmente si module. Intrucat consider ca modelismul feroviar este reproducerea, cat de bine se poate, a unei parti din viata reala, incerc pe cat posibil sa constitui garnituri de trenuri autentice in colectia mea, uneori fiind obligat sa construiesc singur materialul rulant potrivit. Realizez de asemenea conversii de material rulant romanesc si actualmente lucrez la un proiect modular vast de diorama cu tema �BB si tarile vecine in epocile IV-V.
Detinand o biblioteca feroviara relativ vasta, va stau cu placere la dispozitie cu informatii privind tehnica feroviara europeana si, evident, lucrarile proprii.
------------------------------------------------------------------------

Nickname: grandpagscout

Nume real: Nagy Gabriel
Locatia: Arad, Arad, Romania
Data nasterii: 14.05.1989
Profesia: student
Hobbyuri: tot ce inseamna trenuri, masini, excursiile pe munte si nu numai

Contact:
Tel. 0740179911
Yahoo ID: grandpacscout
e-mail: grandpacscout@yahoo.com
Skype: gabi_egb

Trenurile imi plac de cand ma stiu. Cand eram mic mergeam prin gara si ma uitam cum merg trenurile. De modelism am dat acum cativa ani, cand am dat de pretenii trenari din Arad. Atunci am incpeut sa colectionez serios machete si sa pun bazele unei diorame. Impreuna cu colegii trenulisti am pus si bazele Ar-Rail club, care speram sa fie un real succes in modelismul national si international.
------------------------------------------------------------------------

Nickname: felippe

Nume real: Valentin Voica
Locatia: Whitstable, Kent (Marea Britanie)
Data nasterii: 12 Noiembrie, 1971
Profesia: Inginer in conducerea si exploatarea navei de transport maritim dar ocupatia actuala este cu totul alta: inginer de teren in IT (sau IT Field Engineer cum spun cei de aici);
Hobby: modelismul feroviar si prepararea de mancaruri deosebite; de asemenea, imi place foarte mult sa calatoresc si sa descopar noi locuri;

Email: valentin.voica@yahoo.co.uk

Am inceput cu pasiunea pentru trenulete de mic (cred ca nu aveam mai mult de 4 ani cand am primit cadou primul set la TT, pierdut pentru totdeauna din pacate); in acest moment interesul meu feroviar este indreptat spre scara N.
------------------------------------------------------------------------

Nickname: Gabi Todoran

Nume real: Todoran Gabriel
Locatia: Cluj-Napoca, Cluj, Romania
Data nasterii: 25 August 1963
Hobby: Trenurile, in special locomotivele;
Contact:
Yahoo ID: mocanitza764
e-mail: gabriel.todoran@gmail.com
Skype: gabitodoran

Trenurile mi-au placut de cind ma stiu, poate si din cauza bunicului care a lucrat 45 ani in CFR. Am mai prins in indepartata copilarie locomotivele cu abur si mai recent DD/DC-urile, seriile 64 si 61, ramele TEA. Atunci n-as fi crezut ca toate vor disparea atit de repede si (aproape) fara urme.
Trenulete: E69 si doua vagoane gondola PIKO (1971), BR55 cu doua vagoane de calatori si unul de posta....evident au fost casate de multa vreme.
In timpul liber (extrem de limitat) citesc si urmaresc cu placere filme cu locomotive cu abur in special cele germane. Cind pot, ma duc cu placere la club sa-mi incarc "bateriile" de la energia baietilor. In ultimii ani am facut excursii la mocanite, Abrud si Vaser. Bucuria si placerea au fost si de partea sotiei si fetitei mele.
Planuri...putine, vise multe.
-----------------------------------------------------------------------------------

Nickname: sandy

Nume real:Alexandru Deac
Locatia:Cluj-Napoca
Data nasterii:6.10.1963

Hobby-uri:Muzica rock,aviatie,trenulete,modelism
Contact:sandy.deac@gmail.com

Ma ocup de media/publicitate/productie muzicala si de evenimente.

------------------------------------------------------------------------


http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3125copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3128copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3134copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3136.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3138copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3142copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3143copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3145copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3148copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3151copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3152copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3153copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3155.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3160copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3163copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3164copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3165copy.jpg
http://storage.lokomotiv.ro/images/2017/08/19/DSC_3169.jpg
 
G

Gam3

Guest
-vagoanele de tip "Hecht", construite intre anii 1923-1927 la uzinele germane "Buch", "Nurenberg" sau "Van der Zipper". Datorita calitatilor foarte bune pentru vremea
respectiva, sunt achizitionate de catre CFR in anii 1923-1924, principalele caracteristici tehnice a lor fiind: vagon de clasa 1 sau vagon de dormit, carcasa complet...
Au fost incadrate la seria 98-64 ?. Au circulat timp de peste 70 de ani, in anii 80' mai putand fi inca vazute in circulatie. In 1996 un astfel de vagon "Hecht" l-am vazut
in compunerea grupei directe Husi-Bucuresti, ca vagon de clasa 1!

-vagonul de clasa a doua si a treia, construit la Arad in 1927. Seria 97-20 ?

seriile 19-50 (clasa 1), 20-50 (clasa a doua), 37-50, 39-50 (clasa 1+2), 59-50 (cuseta) si 70-50 (de dormit)

Se remarca prin acoperisul tuguiat, fiind vopsite in verde, albastru-mediu cu acoperis gri, albastru-indigo (cu celebra dunga alba oblica, din 1987).

-lotul 19-50.0. Produse in 1983, cu 70 bucati. Anterior a fost seria 19-41.0.

-lotul 37-50 ?

-lotul 39-50.0. Produse in 1983, cu 30 bucati. Anterior a fost seria 39-41.0.

seria 51 53 60-41.0. Dormitor, 140 km/h, ?? locuri.
Dormitor de clasa 1, 10 cabine, boghiu „Minden-deutz-33”, care este posibil sa fi fost montat ulterior, frana
KE-GPR, usi manuale, incalzire abur si electrica.
Producator: „Astra” Arad, an 1965, 51 bucati.

-seria 51 53 70-69.1. Dormitor, 140 km/h, ?? locuri.

-seria 51 53 59-50.0. Cuseta, 140 km/h, ?? locuri.

Asadar, au existat 5 serii de vagoane de dormit si cuseta, in parcul CFR, inainte de 1990.

Asadar, existau 4 serii de vagoane bar-restaurant, inainte de 1990.

-seria 40 53 97-60.6. Vagoane-sanitare. O parte din ele au fost transformate din vechile vagoane „Hecht”, iar altele din „Dimitroave”, in 1966. Garnitura-sanitara mai cuprinde si un vagon descoperit pe doua osii.

50 53 19-76.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, 6 compartimente cu salon central.

50 53 19-83.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, salon.

-50 53 19-83.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, salon.
Boghiu ‚Y-32”, frana „KE-PR”, usi automate.
Producator: „Remarul” Grivita, an 2009. Modernizat.

50 53 20-76.0 - Clasa 2, 160 km/h, 60 locuri, 6 compartimente cu salon central.
Asemanator cu seria 19-76. Producator:
„Remarul” Grivita, an 2001, modernizat.

-61 53 21-70.0 - Clasa 2, 160 km/h, 66 locuri, 11 compartimente.

-50 53 21-76.0 - Clasa 2, 160 km/h, 84 locuri, salon.
Boghiu „Y-32”, frana KE-PR, usi automate. Se
Folosesc in garniturile IC.
Producator: „Astra” Arad, licenta „Alshtom” Franta.
An 2007, vagon nou.


-50 53 26/36-16.0 - Clasa 1 si 2, 120 km/h, 98 locuri, salon etajat.
S-au realizat prin modernizarea seriei 26-26. Caracteristici: boghiuri "Gorlitz- VI", frana "KE-P-A", viteza maxima 120 km/h, raza minima de inscriere in curba
150 m, usi automate. A fost dotat cu: instalatie de sonorizare, de climatizare (incalzire cu aer cald modulat si racire cu aer conditionat), iluminat incandescent si florescent, sistem de supraveghere video, sistem de sonorizare, internet WLAN (la clasa 1). Producator:
„Astra” Arad, an 2007, vagon modernizat.

-50 53 86-76.0 - Clasa 1+Bar, 160 km/h, 26 locuri, 3 saloane. Caracteristici: lungime 26.520 mm, tara 46 tone, boghiu „GP-200-S”, frana KE-R-D, usi automate.
Producator: „Remarul” Grivita, in 2006. Au fotolii individuale tapitate, iar unele si cabina de conducere, fiind automotoare diesel. Modernizat.

-61 53 84-90.0- Restaurant, 200 km/h, ?? locuri.
Sunt cele mai moderne vagoane-restaurant a Gevaro.
Au boghiuri „Y-32-RS”, frana KE-PR-Mg, usi automate
, si sunt climatizate, dispunand de instalatii audio-video
De top. Producator:

-61 53 44-76.0- Cuseta Clasa 1 si 2, 160 Km/h, ?? locuri, ? cabine. Are boghiu „Minden-Deutz-36”, frana KE-GPR-(D), lungimea peste tampoane 24.500 mm, ampatament 17.200 mm, tara 46 tone, ferestre cu geam termopan, monitoare (la clasa 1), instalatie de sonorizare si apelare a insotitorului de vagon, usi automate, afisaj video.
Producator: „Astra” Arad, Meva, pe baza UIC Y-urilor.
 
G

Gam3

Guest
262 "Orient Express" - iunie 1970

060-EA-004
DPost - CFR
B MAV
B CFR
A MAV
B CFR - Bucuresti - Budapesta
AB CFR - Bucuresti - Stuttgard
WL CFR - Bucuresti - Paris
B CFR -Bucuresti - Arad
A CFR -Bucuresti - Arad
B CFR -Bucuresti - Arad
WR CFR -Bucuresti - Sibiu
B CFR -Bucuresti - Brasov
A CFR -Bucuresti - Brasov
B CFR -Bucuresti - Brasov

Sursa - foto in Gara de Nord Bucuresti 1970

Salut Florin!
Am fost cu Horia. Se ajunge f.usor de pe autostrada A2 / E35. Noi am mai mers cu masina cam 100-200 m de cand am iesit de pe autostrada si apoi 5 minute pe jos pana pe pajistea elvetianului.

Vagon clasa I Aah, din seriile MAV Aah 100.151-100.195 si 100.206-100.225, livrate in 1896 de firmele Ganz si Weitzer Arad. Au fost primele vagoane cu boghiuri construite de Weitzer Arad.
Printre vagoanele care au ajuns la CFR:
Aah 100.153 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.007 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.154 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.008 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.159 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.009 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.162 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.011 / dupa 1936 ca CFR Aald 13.011
Aah 100.169 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.012 / dupa 1936 ca CFR Aald 13.012
Aah 100.170 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.013 / dupa 1936 ca CFR Aald 13.013
Aah 100.178 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.030 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.181 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.014 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.182 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.015 / dupa 1936 ca CFR Aald 13.015
Aah 100.183 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.016 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.184 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.017 / dupa 1936 ca CFR Aald 13.017
Aah 100.185 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.018 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.189 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.019 / dupa 1936 ca CFR Aald 13.019
Aah 100.190 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.020 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.193 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.031 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.199 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.019 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.200 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.003 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.202 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.005 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.203 (Ganz) dupa 1929 ca CFR Aal 13.006 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.206 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.032 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.211 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.021 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.212 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.022 / dupa 1936 nu mai exista in parc
Aah 100.215 (Arad) dupa 1929 ca CFR Aal 13.023 / dupa 1936 nu mai exista in parc




http://wiki.gbbkolejka.pl/tiki-index.php?page=Parowozik%3A+wagony+osobowe+PKP

Vagon tip italian seria 10000 / 50000 - 21.040 peste tampoane ; 19.700 sasiul
Vagon tip Hecht - 20.140 peste tampoane; 19.140 sasiul
Vagon fabricat la Ringhoffer in 1924, seria Aald 10.060 - 19.750 peste tampoane ; 18520 sasiul
Vagon fost MAV fabricat la Weitzer, Ganz, Tarsa seria Aald 13.000 - 18.210 peste tampoane; 17.000 sasiul
Vagon fabricat la Ringhoffer in 1924, seria ABald 30.150 - 19.750 peste tampoane ; 18520 sasiul
Vagon fost MAV fabricat la Weitzer, Ganz, Tarsa seria ABal 33.000- 18.210 peste tampoane; 17.000 sasiul
Vagon fost MAV fabricat la Gyor seria ABal 33.050- 19.510 peste tampoane; 18.280 sasiul
Vagon fabricat la Staudinger in 1911, seria Bal 50.028 - 19.340 peste tampoane; 18.150 sasiul
Vagon fabricat la Ringhoffer in 1924, seria Bal 50.055-50.086 - 19.750 peste tampoane ; 18520 sasiul
 
G

Gam3

Guest
LsModels 49145. Vagon de dormit CIWL tip Z, clasa I, inmatriculat in parcul CFR. Ep IIIa. Vagon cu numarul WL 2792. Fabricat la Nivelles in 1926.
In Parcul CIWL detasat in la Bucuresti pana in anul 1948 cand a fost cumparat de catre CFR si reinmatriculat ca VD 009.


http://forum.e-train.fr/viewtopic.php?f=65&t=47581&hilit=49133&start=450
 
Top