dimitrov , si eu sunt Brasovean (stii de fapt) si intradevar nu sunt deacord cu cheltuielie facute (ma refer la sume ) dar din doua rele o iau pe cea mai putina rea si anume in ultimii 2 ani de zile in Brasov s-au facut foarte multe pentru cetateni, turisti, cladiri istorice, sistematizare circulatie si transport in comun, iluminat si spatii verzi decat s-au facut de la revolutie pana in aceasta perioada.
Tu dai exemplu de "cat a costat sa mute 6 stalpi dar tu nu sti de fapt ca suma aceea nu intra doar stalpii, schimbarea tuturor cablurilor din acea zona si mutatul lor in subteran, multe sensuri giratorii poate nu sti dar sunt luminate de .....soare noaptea, adica ziua se incarca solar printr-un sistem special si noaptea lumineaza.
Acum 4 ani strabateam Brasovul cu masina de la un capat la celalalt in aproximativ 1:30h datorita drumurilor, semafoarelor, camioanelor etc. Acum in ora de trafic maxim nu fac mai mult de 30 de minute .
Camioanele - au disparut din peisaj datorita ocolitorii , intradevar nu foarte reusita dar si-a atins scopul.
Am un prieten bun care este plecat in Elvetia de 4 ani, a venit in Brasov in primavara si a ramas socat , mi-a spus ca se simte ca acasa , curat, totul marcat, iluminat , etc.
Hai sa nu mai fim carcotasi si sa privim si partea plina a paharului iar problemele din trafic sunt cauzate de asa zisii "soferi" nu de strazi.
Toti vaii ca s-a scos tramvaiul , tramvaiul lega Rulmentul si Tractorul de Steagu si Autocamioane pe vremea lui "ceasca" acum daca exista lega 2 campuri de alte 2 zone dezavectate deci transporta probabil aer.
Semaforul de la intersectia precizata de tine cu sens giratoriu este normal pus tinand cont de fluxul traficului, si informativ sunt n exemple de sensuri de giratorii cu semafor in tarile europene. Stiu ca circuli mult prin orasele patriei, fa o comparatie la rece toti baga mana in buzunarele noastre dar in orasul nostru se vede si in centrul vechi, si la toate intrarile in oras si in orice cartier marginas .
Bafta si drumuri libere