Noutati 2012

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@ mity Oare au fost la CFR garnituri de calatori cu vagon cl1 + cl1/2 si cl2?

garnitura pozata anul trecut in Bucuresti Obor... mai erau atasate si doua vagoane clasa a 2-a care nu se vad in poza.

 
în a?teptarea nout???ilor "oficiale" de la Brawa, exist?? deja unele scurgeri de informa?ii pe la colegii din Vest... :| http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?10,5726051

???ži ceva imagini:
http://www.dieepoche2.de/wochenblog.html
Mniam! Arat?? excelent...
A?tept??m tot Playboy-ul de la ei :p
 
In sfarsit! Seturile ICE Mihai Eminescu de la A.F.

Locomotiva seria 40, dunga albastra, pantografele albastre si 2 vagoane AVA 200 cu logo vechi CFR si inscriptia pe dunga alba ICE Mihai Eminescu

Setul 25002, EA + 2 vagoane
http://www.amintiriferoviare.com/images/stories/af25002a.jpg

Setul 25004, 2 vagoane
http://www.amintiriferoviare.com/images/stories/af25004c.jpg

Probabil luna viitoare dupa targul de la Nurnberg vom pune decodor in locomotiva!

Alte surprize la targ.
 
pot sa zic "mama lui de pantograf simetric!!!!!" ? sau poza e doar demo si dupa nurenberg apare si pantograful care trebuie? ca sa nu-mi bag unghia'n gat ca am luat EA-ul cu dunga rosie si sa pendulez juma de an daca sa dau banii pe una cu dunga albastra si atat...!
 
Dragut. Sincer, nu stiu daca o sa se bata lumea pe ele. Ramane de vazut si pretul. Personal cred ca AF forteaza cam mult cu AVA200 rosii, chiar daca sunt cu inscriptia Mihai Eminescu mie nu imi spun absolut nimic. Poate pentru altii au valoare sentimentala. Deja e saturata piata. Eu inca sper la alte noutati, gen vagon restaurant (nu Bar express).
 
Din cate am observat, forumul asta are o oarece putere de a influenta actiunilor celor de la ACME in ceea ce priveste materialul rulant romanesc.
Spun asta pentru ca aici pe forum au fost ridicate in slavi locomotivele grele, Trix-uri de peste 1 kg! Si astfel avem EA-ul plin de lest ca nici decodorul nu mai are loc! Tot aici pe forum au fost laudate farurile cu LED-uri galben - pipi ale ND2-ului ca o simulare a unei puteri reduse fata de farul central. EA-ul are aceeasi boala de rinichi ca si ND2-ul! Nimeni nu a observat la prezentarea EA-ului de Rompetrol din 04 oct 2011 ca sunt probleme cu inmatricularea (acel 0 lipsa pe laterale) si ca plasele de la disjunctor nu ar trebui sa fie! Aici sunt la fel de vinovat ca si ceilalti, pentru ca la momentul potrivit nu am observat necazurile. Si locomotiva de serie are greselile seriei 0!
Haideti sa atragem atentia asupra problemelor pe care le are EA-ul clasic, cu dunga rosie, poate mai sunt greseli ce pot fi corectate. Cred ca lumea e satula, atat de EA-uri cat si de AVA 200, dar niste locomotive si vagoane facute cat mai corect vor fi mai pe placul multora decat niste gherle nenorocite.
Eu zic ca ar merge niste boghiuri cu o nuanta de rosu mai stinsa si complet opace si cu cutiile de osie vopsite in albastru. Iar nuanta de albastru ar trebui sa fie mai inchisa decat la EA-ul clasic, ceva cam ca la BDZ. Vad ca in poza sunt figurate dungile albe verticale de pe geamurile culisante ale cabinei, ceea ce ma bucura.
Cutiile vagoanelor ar fi de preferat sa fie opace, nu translucide - s-ar putea ilumina fara sa deranjeze!
Sper ca vagoanele din setul suplimentar vor avea alte inmatriculari fata de cele din setul cu locomotiva.
Si inca ceva: Trains Addicted are in program un vagon de clasa 1 potrivit pentru garnitura asta? Ca ce dracu' de IC e asta doar cu vagoane de clasa 2?
 
manlif2_0 a spus:
pot sa zic "mama lui de pantograf simetric!!!!!" ? sau poza e doar demo si dupa nurenberg apare si pantograful care trebuie? ca sa nu-mi bag unghia'n gat ca am luat EA-ul cu dunga rosie si sa pendulez juma de an daca sa dau banii pe una cu dunga albastra si atat...!

Dupa targ va apare locomotiva asa cum se vede in poza, cu pantografele albastre. Modelul este facut dupa locomotiva pozata in Bucuresti Nord in anul 1998, locomotiva era cu trenul IC ââ???žMihai Eminescuââ?? Bucuresti Nord ââ??â?? Iasi. In cutie vom gasi un plinat cu fotografii si livretul de mers.

Locomotiva astazi este la CFR MARFA

Vagoanele din setul suplimentar au alte numere, sunt numerele de pe vagoanele reale care au fost in numar de 6 , cele care primisera marcajul special sub forma de autocolante ICE Mihai Eminecu.


Vagoanele respective au circulat alaturi de vagoane clasa I tip A9 (19-55) sau Amee (19-80), de vagoane restaurant 88-42 de productie maghiara si autohtona precum si de vagoane de bagaje de productie poloneza revopsite in rosu.
 
Prinderea boghiu sasiu a avelor e acelasi ca la precedentele (f rigida) sau e versiunea noua?
Sper sa fie boghiul vechi, mult mai fin decat grosolania de la AVA 200 salon. Si un material opac la cutiile vagoanelor!
Vagoanele respective au circulat alaturi de vagoane clasa I tip A9 (19-55) sau Amee (19-80)
Vad ca Trains Addicted inca nu zice nimic! Poate ca "tace si face" e vorba potrivita?
In cutie vom gasi un plinat cu fotografii si livretul de mers.
Ca de obicei, ACME are numai intentii bune. Ideea cu pliantul mi se pare deosebita si cam prea rar intalnita, dar mi-as dori ca acel pliant, deloc de neglijat, sa nu le abata atentia de la detalierea si calitatea executiei locomotivei si vagoanelor. Pana la urma, decat pliant, mai bine o nuanta de albastru corecta si cutii de osie albastre la locomotiva! Zic si eu!
 
In cutie vom gasi un plinat cu fotografii si livretul de mers.
Ca de obicei, ACME are numai intentii bune. Ideea cu pliantul mi se pare deosebita si cam prea rar intalnita, dar mi-as dori ca acel pliant, deloc de neglijat, sa nu le abata atentia de la detalierea si calitatea executiei locomotivei si vagoanelor. Pana la urma, decat pliant, mai bine o nuanta de albastru corecta si cutii de osie albastre la locomotiva! Zic si eu!

Corect si eu doresc sa se investeasca in vagoane si locomotiva decat in pliant poate si pretul va fi mai mic si mai multi vor putea cumpara setul.
 
@WeepingEye

Din discutiile avute cu T.A. dupa rama TE CFR se are in vedere realizarea vagoanelor cl 1 pentru garnitura ICE M.E.

Eu unul prefer pentru completarea garniturii un vagon 19-80 Amee pentru ca se poate folosi logo vechi CFR (la fel ca la ICE M.E.), vagonul 19-55 A9 a iesit direct de la modernizare cu logo nou.


Cat despre detalii de productie, materiale noi si calitatea produselor nu stiu nimic, vom vedea toti luna viitoare.
 
Salut orice aparatitoe de materiant rulant CFR, nu pot sa nu apreciez ce au facut cei de la AF in ultimii ani, dar totusi nu pot sa nu remarc tacticile ceausiste de a vinde produse. Imi aduc aminte de vremurile cand trebuia sa cumperi un kg de peste obligatoriu la o paine...
 
He, he, Ionut!
Pe undeva ai dreptate dar nu cred ca AF au inventat acest sistem.
Pot sa critic alte decizii ale lor dar asta chiar nu mi se pare rea , atita vreme cit sint modele corecte si facute cu simtul raspunderii.
Pe de alta parte, am mai supus discutiei ideea de start CFR.
Daca Roco, de exemplu, ar face un start set cu BR 290 vopsit ca LDH plus citeva vagoane de marfa inscriptionate CFR cred ca ar avea mare succes deoarece s-ar adresa copiilor care ar prinde gust pentru modele adevarate in viitor.
Cred ca acest hobby nu este adresat doar maniacilor care critica orice(si bine fac).
S