Imbunatatire BR50 Roco

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pentru compara?ie, iat? aici dou? filmule?e în care apare aceea?i BR50 Roco, în starea ini?ial? ?i în starea actual?:
https://www.youtube.com/watch?v=vEl6ABOw3mg
https://www.youtube.com/watch?v=YpvlaBHBIjc
Conducerea C?ilor Ferate "La Ursu" este FOARTE mul?umit? de îmbun?t??irile aduse acestei simpatice locomotive :aplauze:
 
Simpatica BeRe50 kabinentender a primit ast?zi un binemeritat generator de fum Seuthe 11, deci abia acum (cred c?) pot declara încheiate etapele de îmbun?t??ire pe care le-am prezentat aici.
Am gre?it zdrav?n la evaluarea gradului de dificultate al celor dou? opera?iuni: montarea a generatorului ?i (re)programarea decodorului Zimo astfel încât ie?irea AUX1 s? fie ac?ionat? de F8 & sunetul respectiv s? fie mutat de pe F8 pe F19. Prima opera?iune s-a dovedit mai dificil? decât anticipasem (la un moment dat eram aproape sigur c? f?r? o demontare complet? nu scap), dar a doua a fost mai simpl? decât crezusem :)
 
Din cauza func?ion?rii cam intermitente a generatorului de fum (mai mult NU decât DA :p) mi-am luat inima în din?i ?i am demontat cazanul de pe ?asiu.
P1140010-BR50-Roco-new-wheels-and-steering-assembly_zpskgwzix4h.jpg

În aceast? poz? (mai veche), pe ?asiul ro?u al locomotivei se observ? o pies? de plastic negru între cilindri, în dreapta. În interiorul acestei piese se afl? o fâ?ie de metal care face contact cu sârmuli?a din vârful generatorului de fum (nu se vede din acest unghi) ?i o sârm? aurie în unghi drept care face contact cu înveli?ul metalic al acestuia. Ei bine, uitându-m? eu prin loca?ul generatorului de fum înainte de demontare, mi se p?ruse mie c? sârmuli?a respectiv? are un joc cam mare, fapt pentru care contactul electric cu generatorul de fum era admirabil, sublim chiar am putea zice, dar lipsea cu des?vâr?ire. Dup? demontare, sârma respectiv? a ie?it afar? imediat fiindc? lipitura acesteia pe cablajul locomotivei nu era tocmai perfect?. Am repozi?ionat sârma respectiv? înapoi în loca?ul respectiv din cablaj, am depus acolo o pic?tur? dintr-un flux special pentru piese SMD ?i am ref?cut lipitura cu letconul meu cu vârf sub?ire. Dup? remontare (o întreag? aventur?, la fel ca demontarea F?R? deconectarea cablurilor) generatorul de fum a pornit de la prima încercare. Ouf...
 
Ultima editare:
La pornirea locomotivei, surpriz?! Sunetul era FOARTE puternic datorit? noului difuzor, a?a c? am c?utat CV-ul respectiv ?i i-am redus valoarea de la 120 (fabric?) la 64, ?i tare cred c? va urma s?-l mai reduc :D
Mircea pune o poza cu noul difuzor care face sunetul atat de puternic de ai redus din setari volumul la jumatate o_O
 
Simpatica BeRe50 Roco tracteaz? tacticoas? atât trenuri de marf?, cât ?i trenuri nostalgice de c?l?tori, cum este acceleratul format din 4atru vagoane Reko, iar acea b?taie axial? a osiei motoare principale s-a redus considerabil datorit? unei manevre de te?ire a bavurii pe o biel? pe care am observat-o... din poze :D
 
Ultima editare: