colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
SD45. Cum este folosita mai mult la manevre si triere, a primit un jeg mai dosebit, din abundenta.




 
Satul de decodoarele Tsu 750 care la capitolul sunete pun Loksound la 1000km distanta, dar la partea de control motor sant varza, am trecut la masuri drastice. Aproape o duzina de locomotive a primit radiatoare si pasta termoconductiva sub invelisul din plasitc. Unde a mers radiator clasic din alama am pus, in speta la tenderele mari, unde nu , am pus o fasie de alama subtire de 0,12-0,15mm intre placa de racire originala si folia protectiva. Apoi am indoit-o sub decodor si de ea am cositorit un U tot din tabla subtire, atat cat mi-a permis inaltimea tenderului si latimea lui. Inainte locomotivele mergeau o jumatate de metru, apoi protectia termica le dadea afara si stateau pe linie pana ce temperatura revenea la normal. Farul central fata clipea de 10 ori apoi statea 3 sec si tot asa pana se raceau. Peretii tenderului frigeau pe afara, ajungand la 50-55grade( nici nu vreau sa ma gandesc cat era pe decodor sub folia protectoare). Dupa modificare nu a mai ajuns la mai mult de 20-30 grade nici sub cea mai mare sarcina pe ele, cu 8 vagoane lestate. Am gaurit incarcatura de carbune cu un spiral de 0,2mm :D iar acum aerul cald din ea iese repede iar sunetul se propaga mult mai bine. Dupa ce am casapit-o pe prima si apoi am vazut ca e perfect dupa aproape o ora jumatate pe diorama, le-am operat pe toate. Ceva poze. :D
[[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/Picture004.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/Picture003-1.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/Picture005.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/TSU750012.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/TSU750011.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/TSU750010.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/TSU750009.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/TSU750006.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/TSU750007.jpg][/URL]

Momentan mai am pe stoc cateva TSU750, iar loco mici au primit Loksound V4 micro. Asta nu se incalzeste deloc dar nici nu suna ca Tsunami. Un coleg din State a ales varianta Lenz minisilver pt motor in boiler si Tsu 750 in tender pentru sunet. :D .Mie personal imi pare o neghiobie, da ma rog, parerile sant impartite. Pentru loco de mai sus, cele mai mici am optat pentru Zimo, care e mai mic decat Loksound.
 
Inebunesti lumea cu radiatoarele alea ! :D Nu le arata ca poate iti fura europenii ideile ! :D

Motorul, imi pare foarte cunoscut, faptul ca are eticheta Kato pe el e cam ciudat. Vreo serie, vreun cod ceva ? Volantele ma dau pe spate, ma gandesc la saracul motor la pornire cred ca munceste ceva pana le pune in miscare.
 
Dragos, arunca un ochi la filmuletul cu Sd90/43 fara carcasa de pe diorama mea. Aia merge in treapta 1 a controlerului, nu bazaie nu face salturi. Motoarele par foarte fiabile iar volanta le ajuta mult. Motorul ala il gasesti si in C62 si in D51 se la Kato. E amplasat sub cazan. de aia e mic in diametru.
 
Cum ramasese promis mai demult, undeva prin paginile trecute, poze cu garnitura( 6 vagoane din cele 11) Orient Express de la Kato. Probabil voi cauta si setul celalalt care contine 5 vagoane NIOE si 2 vagoane de capete care au facilitat tractarea garniturii pe liniile japoneze de catre materialele de tractiune JNR, dotate cu cuple automate.





 
Kato 9600 2-8-0 a primit decodor cu sunet Zimo, primul din aceasta gama intre Loksound si TSU750. Trebuie umblat la setari, e diferit de Loksound micro sau select. L-am ales din cauza dimensiunilor reduse, tenderul scurt nu permis montajul unui loksound. Perfect ca dimensiuni, sunet si parametri, are un back-emf de m-a dat pe spate, in conditiile in care spatiul restrans nu mi-a permis un difuzor mai mare cu bass mai puternic. Am atasat un Zimo sugar cube, mic da perfect pt o locomotiva mica. Fiind o locomotiva de manevra, am preferat o patina mai abundenta. Acrilice si pulberi Bragdon. In caz de nevoie pot sa dispara repede. :evil:
[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate048.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate044.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate043.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate042.jpg][/URL]
 
Ca fapt divers: aceasta este locomotiva folosita pentru desenarea si inregistrarea sunetelor din celebrul film de animatie The Polar Express (2004). Si mai exact drept model s-a folosit sora geamana cu numarul 1225 a companiei Pere Marquette, in functiune si astazi. Sunetele din film sunt ale locomotivei reale.
 
Tot din seria Spectrum de la Bachman, 2-8-0 Consolidation. putin patina nu strica nici la asta, exact cat sa nu se mai vada plasticul lucios :D
[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate088.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate085.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate081.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/locomotivepatinate078.jpg][/URL]

Chiar si in pozele cu blitz, luciul dispare sub stratul fin de lac acrylic mat. Prafuri mai putin, desi recunosc ca exista o tendinta de exagerare la ruginit. Prefer sa merg din strat in strat diluat la greu, chiar daca dureaza mai mult timp, e mai greu de gresit si mai simplu de estimat calitatea obtinuta la sfarsitul lucrarii.
 
Kato C62.Lac mat acrylic + pulberi.
[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/IMG_7824.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/IMG_7826.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/IMG_7830.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/IMG_7836.jpg][/URL]

[url=http://i1022.photobucket.com/albums/af345/gamitzu/MY%20LOCOMOTIVES/IMG_7841.jpg][/URL]
Pulberile au in componenta adezivul si se zice ca daca e frecat cu o pensula mai aspra, se sparge adezivul incapsulat impreuna cu pudra si adera bine la materilul unde s-a aplicat. Nu prinde pe suprafete lucioase, eu am amorsat cu 2 straturi de lac mat acrylic toata suprafata.
 
Ce-ti mai place murdaria ! :D lucrari frumoase, vad ca pe acolo pe unde ai umblat ai invatat multe lucruri despre weathering.
 
:D Ultimele poze au si pudra la greu. Dupa un timp, cu ce o sa se mai duca pe maini la manipulare, o sa se mai stearga si o sa apara din nou lacul mat. Pulberea o sa ramana numai intre nituri si zonele mai greu accesibile la sters cu carpa. Ma dispera cele diesel, momentan am facut cateva tura trecuta. Da acuma am vreo 23-25 de facut si inca numarul lor creste. Ultimele intrate au fost cele 6 SD70ACe Si astia tot scot modele noi :roll: Boala asta e mai grea decat HIV. De ala poti scapa prin noroc, cu trenuletele nu ai nici o sansa :evil: