Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu te lega de viziunile lui dom` primat.
Are ?i el ni?te viziuni, ca ti?i al?ii, cu singura diferen??? c?? el are suport în ale realiza, prin taxele ?i impozitele colectate de primarie....


Am gre?it: primat = primar. Sorry
 
Dar s?? revenim cu o ?tire, mai de acas??...
Guvernul României a hot??rât s?? impoziteze construc?iile speciale printre care ?i stâlpii de curent, telegraf...
CFR cred c?? are juma de milion de nu ?i mai bine de stâlpi pentru catenar??, precu ?i de comuinca?ii r??spândi?i prin ???ri?oara noastr??....
Uau câ?i bani va strânge statul de la o companie aflat?? practic în stare de faliment.....
 
Da de ce s?? nu plateasc???
Are scutire de pa doftor?
Acordul cu FMI spune c?? inclusiv la companii, private, RA, si de stat.
 
In legatura cu trotuarul rulant,vreau sa va atrag atentia ca este o lucrare in avangarda autostrazii suspendate, pe care o viseaza dom primare,radeti voi acum de el,dar cand vom circula pe acea autostrada nu o sa mai carcotiti ca acum :D
Taxa pe stalpi,da cu asta se vor astupa gaurile din bugetul tarii de pe urma marii evaziuni si daca pune si taxa pe pomi,cred ca ar fi cazul sa taiem toti pomii.
Dar sa lasam asta ca deja le-au gasit loc la banii de pe stalpi,vor sa-si deconteze transportul in vacantele parlamentare.
Domnul Georg Hocevar,vrea impreuna cu primarul Moldovitei sa prelungeasca cu inca 1,5 km linia mocanitei sa puna in valoare peisajul de acolo,manastirea si localitatea in sine,omul acesta chiar merita tot respectul pentru ceea ce face cu transportul pe linie ingusta in tara noastra.
 
Deci!
Cale Ferat?? îngust?? SRL este o întreprindere privat??. Corect.
Proiectul privind impozitarea lucr??rilor de construc?ii speciale, printre care c??-i de comunica?ii si transport, includ si c??ile ferate.
Io cred ca Georg se va gândi mai atent privind prelungirea liniei... Pe lâng?? investi?ia insasi, mai ajuta la cheltuieli si tovar???ul stat prin b??gatul mâinii prin buzunarele muncitorilor....
Mul?umim conducerii...
 
Sa evitam taxa de stalp, vom renunta sa electrificam linia Moldovita - Argel. In acest sens, transportul ecologic, electric va fi exclus... :(

Georg Hocevar

1380068_665655620154002_2133833045_n.jpg
 
Impozit pe constructii speciale? :roll: calea ferata nu e speciala ci banala in mintea mea. Poate CO RI DO RUL domle coridorul e special PATRU domle coridorul patru.

Sa nu isi bage coada omul de cultura si sa apara o taxa de poloare pentru locomotivele domnului Hocevar. Sau ceva la metrul cub de vapori de apa eliberati in natura.

Pacat ca specialistii lor nu se gindesc sa ii dea la Hocevar linia pina la Vama, sa mai monteze al treilea fir si sa faca ceva frumos.

podul Calafat - Vidin unde intra? se plateste pentru el acuma ca e inchis.

Oare institutia numita BISERICA intra la categoria constructii speciale?

ca cica ei ar plati de indata

http://www.timesnewroman.ro/politic/10631-biserica-indeamna-romanii-sa-plateasc-taxele-noi-daca-n-am-fi-scutiti-imediat-le-am-plati

de indata ce ar aduna de la enoriasi.
 
Nu vrea CFR S.A.. Dar se lucreaz?? acum la un proiect de HG pentru transformarea unor linii interoperabile în neinteroperabile (chiar dac?? unele aduc ceva bani la CFR C??l??tori). S-ar putea propune s?? fie inclus?? ?i sec?ia Vama - Vatra Moldovi?ei (c?? Vatra Moldovi?ei - Moldovi?a o putem considera lips??). Nu s-a primit nicio asemenea solicitare...
Dac?? linia ar deveni neinteroperabil??, ar putea fi închiriat?? la licita?ie ?i operat??. Nici nu are pachet social, deci nu ar fi obligatoriu s?? pun?? trenuri de c??l??tori. Singura problem?? e c?? ecartamentul e ceva mai mare.
 
Dar tu ai zis ca e propusa la casare, deci ar putea sa o dea la Hocevar sa puna al treile fir si sa circule cu mocanita. Dar trebuie avizul MapN ca e strategica la fel ca 601 pe aliniamentul Marasesti-Namoloasa.

Noi comparam aici cum s-a construit linia Bumbesti-Livezeni, cu faptul ca CFR SA nu a reusit sa duca niste vagoane de molozuri sa faca acolo un terasament luat de ape si sa circule trenul la Moldovita. Daca BOR s-ar fi implicat si detasa acolo niste moaste indata se facea linia pentru precuviosii si bineplatitorii pelerini.
Asa vine Hocevar care nu este binecredincios si vrea el sa duca un tren la Moldovita.Normal ca astia ii pun bete in roate. Dincolo la Cacica cine sa intervina Papa de la Roma?

Si astia de la CFR mai bine ar deveni moaste. Cu tot cu institutie. Si pe terasamente sa fie autostrazi, dar mai bine strazi pietruite.
 
Dar tu ai zis ca e propusa la casare, deci ar putea sa o dea la Hocevar sa puna al treile fir si sa circule cu mocanita. Dar trebuie avizul MapN ca e strategica la fel ca 601 pe aliniamentul Marasesti-Namoloasa.

Noi comparam aici cum s-a construit linia Bumbesti-Livezeni, cu faptul ca CFR SA nu a reusit sa duca niste vagoane de molozuri sa faca acolo un terasament luat de ape si sa circule trenul la Moldovita. Daca BOR s-ar fi implicat si detasa acolo niste moaste indata se facea linia pentru precuviosii si bineplatitorii pelerini.
Asa vine Hocevar care nu este binecredincios si vrea el sa duca un tren la Moldovita.Normal ca astia ii pun bete in roate. Dincolo la Cacica cine sa intervina Papa de la Roma?

Si astia de la CFR mai bine ar deveni moaste. Cu tot cu institutie. Si pe terasamente sa fie autostrazi, dar mai bine strazi pietruite.

uite o exprimare

http://www.opiniatimisoarei.ro/wp-content/uploads/2013/10/poza-zilei-181.jpg
 
Sa nu le dea prin cap sa impoziteze terenul de sub linii,la cati km sunt in toata tara ,functionala sau dezefectata,ies o gramada de bani pentru vacantele lor.
 
Pai eu cred ca urmatoarele impozite pot fi puse in domeniul feroviar:

1. numarul de traverse. In felul acesta si cu un minim efort vom putea rari traversele pentru a avea impozite mai mici.
2. numarul de suruburi care tin liniile. In loc de cate doua suruburi am putea pune doar unul cu sistem anti-desfacere
3. numarul de scaune din vagoane. in felul acesta putem scoate scaunele afara, se va sta in picioare , deci vom avea capacitati mai mari pe fiecare vagon.
4. vagoanele acoperite de transport persoane. Mai ales pe timpul verii se pot folosi in loc de vagoane boghiuri unite lobitudinal printr-un sistem de tip carena de vapor.
 
... dar crezi ca la Finante mi-ar sta rau cu aceasta gandire "progresista"? A propos...un oarecare partid avea niste manifeste in campanie: sa dam ADP-ul (Administratia Domeniului Public) inapoi poporului.... Cam tine de sansa unora sa ajunga unde trebuie..., nu?
 
LA SIGHI???žOARA E LINI???žTE..........Trecând în ultimele 30 de zile, de mai multe ori prin Sighi?oara, la giratoriul de la ie?irea din Sighi?oara spre Media? (DN 14) ?i Tg.Mure? (DN 13), am sesizat c?? lucr??rile de la "scurt??tura" nou?? a M 300 avanseaz??.....pe loc. A?a se face c?? joi 07.11.2013, la întoarcerea spre cas??, m-am oprit în parcarea dinaintea giratoriului (venind dinspre Tg.Mure?) pentru a pune "pe film" starea tunelurilor noi ce vor fi str??punse aici ?i unde ?i DN 13 va fi coco?at pe un pasaj peste M 300, parcarea de aici disp??rând astfel.......
Revenind la acest subiect, fac leg??tura ?i cu ce s-a mai scris aici la post??rile din 10.08.2013, pagina 201, prin ceea ce a "scris" Eusebiu legat de lucr??rile de reabilitare.......

....din nou "poza" de ansamblu a zonei.....

.....în poza din stânga un plan general al tunelului nou cu ie?irea din Sighi?oara. Sus pe deal e reprezentan?a "Skoda" ?i un motel....?oseaua coboar?? spre dreapta imaginii la giratoriul ce duce la Media? ?i la Mure? (locul de unde pozez). Poza 2 ?i 3 sunt "zoom"-uri.....în sapate dup?? deal este cursul Târnavei ?i gara Sighi?oara.

...Cu fa?a spre Mure?; giratoriul e în spatele meu. Cu puncte ro?ii e marcat traseul M 300 pe sub podul ce va fi aici, sub aceast?? parcare. Spre stânga e "Hula Dane?ului"....

....Intrarea în al doilea tunel, cel de sub Hula Dane?ului...... pe partea cealalt?? a dealului, linia se va conecta la cea existent??, pe direc?ia Dane?-Media?-Blaj-Teiu?, la vreo 800 m dup?? deal. Nu am mai ajuns ?i de cealalt?? parte a dealului Dane?ului, de?i nu a? fi avut mai mult de 3 km, dus- de unde sunt acum.

....Un plan dep??rtat (poze nu prea "artistice") cu Hula Dane?ului; din stânga, spre centru, urc?? drumul de Media? (DN 14) pentru a trece dealul.

.....Intrarea în actualul tunel, dup?? ie?irea din gara Sighi?oara (tunel ce va devni amintire la treminarea lucr??rilor). Dup?? acest tunel (stinga imaginii...peste deal) este o benzin??rie ?i podul ce trece DN 13 peste M 300 spre Tg. Mure?.

Ceea ce vede?i aici, repet, e legat de ceea ce s-a scris la pagina 201, în 10 Aug. 2013.
Poate ar fi bine, dac??, împreun?? cu datele de la pagina men?ionat??, ar fi mutate la subiectul "M 300"-lucrari de reabilitare.......ca cine dore?te date s?? nu mai "alerge" prin post??ri ?i pagini, a?a ca mine acum, pân?? le-am g??sit.
Toate cele bune, s??n??tate tuturor!!
 
Hai cu circul!

Ce NU inteleg este DE CE utilajul acesta "strapunge" un "perete" facut din bambus / trestie / papura si "batut " cu pamant ....

Oare trestia creste si underground???

Se vede clar , inainte de strapungere, cercul facut DEJA de strapungerea initiala...

Ce vad eu e doar asta :

CIRC mediatic!

Adica exact ce e ROMANIA azi !

De ras....sau de plans....alegerea va apartine !

Vizionare placuta !

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15983911-video-cum-intrat-cartita-varvara-statia-orizont-legat-prin-tunel-primele-doua-statii-ale-metroului-din-drumul-taberei.htm
 
Micul ponta isi dorea cu orice pret sa inaugureze un tunel de metrou. Probabil ca vizita la Istanbul a contribuit la frustrarile personale.
 
Ehee...apoi asta inseamna ca avem un frustrat si o ...frustrare....sau mai multe !

Pana una alta, faza asta, si multe altele, incep sa semenea ca cele de pe vrmea lui Ceausescu: regii ieftine...si atat !

Regie ieftina comunista in plin capitalism salbatic !

Faza e alta: CUM de nu le e rusine sa faca o asa potlogarie ?
Basca sa o mai si filmeze si sa o dea pe toate canalele???

Atata pot...atata fac !

Marius.