linia 200 Ilia - Arad

dantm

New member
In curind linia asta va avea nevoie de un bou reportaj. pe capatul dinspre dinspre Arad schimbarile sint radicale , linia reconstruita pe alt amplasament pe traseul vechi si chiar pe un traseu nou.

Pina atunci citeva poze de la Teius la Simeria.



dupa Teius pozez ,,noul racord vechi" :rolleyes::rolleyes: adica mai spre Teius de racordul actual se face inca unu. Doar ca asta pare sa aiba curba mai strinsa. In fapt nu pare ci asa este daca ne luam dupa geometrie.Depinde insa si de noua linie de acolo. Oricit m-am straduit nu am reusit sa circul pe zi sa pozez linia 300.



in Coslariu vad un turn de apa. Nimic special... totusi culoarea lui roz raportata forma...:eek: pare un simbol falic
oare am mai vazut undeva un turn de apa roz?


mai e o ,,padurice" din vechile semnale.Desi le asteapta o soarta trista, unele inca privesc semete in zare.






urmeaza apoi noul racord Coslariu, acesta va trece prin spatele garii Coslariu perpetuind dilema: care e spatele garii?

linia dinspre Coslariu este pe acelasi aliniament dupa cum se vede in poza , dar face o eschivare pe linga aceasta linie



pentru ca apoi sa intre in linia de pe racord



la fel de trist ca si semnalele dezafectate este un pod la iesirea din triajul Coslariu, asta de si pina la el linia este reparata.

 

dantm

New member
Dupa atitea poze urmeaza in sfirsit opririle. Citeva nu au placa cu numele, altele le au pe cele vechi in forma provizorie in solutie definitiva...:p



statia Sintimbru are un singur peron. Si alte gari in parcurs au un peron. Sa nu uitam ca la Botosani linia 1 are peroane pe ambele parti si totusi s-a facut un pasaj subteran.



Dupa Sintimbru inainte de intrarea in Barabant este o grupa de marfa, acolo RC a incropit un peron pe linia de Zlatna.Grupa asta de marfa are liniile refacute pina la jumatate.




statia Barabant are o gramada de peroane. Gara era plina de marfare.(in dreptul cladirii erau despartite)




In statia Alba Iulia , trenurile se primesc pe directe pe ultimele linii dinspre cladire, din cauza copertinelor e greu de pozat. Gara are si o grupa de marfa in capatul spre Barabant. Acolo s-a mutat si vagonul de bagaje care era veteranul statiei.ori poate e vagon de posta?Nu e ciudat ca nu l-au taiat?



Vintu de Jos se repara cladirea statiei de aceea nu are numele.


sa aruncam o privire pe vechiul traseu




statia Blandiana nu am pozat-o. Cladirea e foarte aproape de macazuri si ... trenul opreste la un peron de tip vechi , peron modernizat este doar pe o parte.



Halta Tartaria are un peron terminat si unul care mai trebuie asfaltat. Pe sosea este un monument dedicat placutelor de la Tartaria.Pacat ca nu se aprofundeaza chestiunea tablitelor.



si Balomiru de Cimp are tabla veche



in fine Sibot. pasarele din statii nu pot fi folosite, sint inchise cu plasa.In tren am auzit ceferisti care ziceau ca scarile sint cam inguste si la coborire sint periculoase. cam asa,, ba hai ca la urcare iti intra vîrfu piciorului, da la coborire calcîiu nu intra". he he , inainte era viata prin gari mai auzei una alta. Spunea catalin, ca I.L. Caragiale a avut birtul garei in Buzau tocmai ca sa aiba subiecte.

Si aici e o cladire galbena si un turn mare (antena) pentru ETCS

 

dantm

New member
Trenul are viteza buna pe linia refacuta, pe sectoare mari tine 100. e fain cu usa deschisa ca in vremurile bune.Doar frigul ma mai deranja.Am vrut sa merg cu trenul asta vazind pe celalalt forum ca are in compunere un vagon nemodernizat dar am prin unul refacut. A iesit bine ca i-am spus sefului de tren ca vreau sa fac poze.

In statia Aurel Vlaicu trece fara oprire, are un singur peron





sa aruncam o privire pe traseul vechi.









si in fine Simeria.
Prin oras se stie ca gara veche va trece in conservare. Oare ce soarta va avea?



abandoanare?



Am pozat si gara noua care se construieste dar nu am luat-o din telefon. Sint stilpi si grinzi, o sa o pun si pe aia.
 
Top