Noutati 2013

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna,
Cat despre "capul de caine", hai sa vedem cat de rau il strica Piko...

Poti fi mai explicit ? E ceva ce nu stim despre Piko ?

Hai sa fim mai expliciti:

Vagoane Corail SNCF VTU cu boghiuri din mase plastice necorespunzatoare si uzura pronuntata a lagarelor de osie dupa numai cateva ore de circulatie.

Vagoane Corail SNCF VU cu gravura sasiului gresita, gravura ferestrelor incorecta.

Vagoane Corail cusete cu gravura ferestrelor si mai gresita ca la VU

Toate vagoanele Corail echipate cu sasiuri cu acelasi inscriptii false, la scara gresita.

Locomotiva SNCF BB 66000 echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe sasiu non-conforma NEM, la seria a doua priza pe boghiu fixa (!!!)

Locomotiva SNCF BB 26000 SyBic echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)

Locomotiva SNCF BB 25500 cabina lunga echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)

Locomotiva SNCF BB 25500 cabina scurta echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM (preluata de la cabina lunga), distanta de atelare 12mm(!!!)

Locomotiva MaK G1206 echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)

La toate locomotivele pe N cardane extrem de sensibile, uneori sarite si fisurate din uzina.

Automotor DB BR 624 cu detaliere proasta, cupla intre unitati sensibila si iesita din scara, ferestre gresite formal si cu vopsire proasta, numar de ordine gresit, inscriptii gresite,priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica).

Automotor DB AG "Talent II" cu iluminare din fabrica si cutie transparenta, spalturi mari intre cutie si geamuri, probleme mecanice, priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica)
.

Automotor Stadler GTW (DB AG, BLS, SBB, Thurbo, etc) cu probleme mecanice, cutii gresit articulate pe containerul central de tractiune, priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica)

Mai continui cu Piko sau v-a ajuns? :roll:
Fazit: produse de calitate medie spre slaba, impresie generala buna insa la o privire mai atenta lucru execrabil, calitate mecanica indoielnica, preturi in crestere continua.
 
Trist...chiar nu mai intereseaza pe nimeni calitatea ? Sunt facute oare in china ? Daca da , cei de la piko nu au un "ctc" care le ia la mana inainte de a le pune pe piata ? Sa fie bataie de joc sau testare de piata ? Are sens sa mai aduc aminte de preturi ? :( ma gandesc ca testare de piata nu are cum sa fie...totusi oferta incepe sa devina din ce in ce mai bogata.
 
Piko dispune de propria fabrica in China, insa asta nu inseamna nimic.

Si in China ca oriunde, "you get what you pay for".
 
Horia_Radulescu a spus:
...Cat despre "capul de caine", hai sa vedem cat de rau il strica Piko... :roll:

Horia are mare dreptate aici, nu se stie nici o data ce iese de la Piko.
La "Hondekop"-ul Piko pe HO ei au conceput de la zero un model complet nou si cu toate astea nu au redat corect forma botului si a geamurilor din fata. Greseli care chiar nu aveau rost!

Punct plus a fost ca au realizat la lungimea corecta 1:87 chiar daca este din gama "Hobby" iar modelul in mare este mult mai bun decat vechiul Hondekop de la Lima din anii '70.
Nicu
 
victorian a spus:
...tot mi-ar placea o diorama olandeza pe care sa evolueze Mat '54 (Hondekop) care facea naveta circulara intre orasele Olandei, alaturi de minunata garnitura Thalys, (care la N exista facuta de Kato) in succesiunea de trenuri pe care o vedeam la Rotterdam. ...

Dorin, Hondekop-ul nu prea a intalnit Thalysul in regim normal de trafic. Poate confunzi Mat '54 cu Mat '64? Mat '64 seamana cu un Hondekop dar nu este :)
In ce an ai locuit in Rotterdam?
Pentru diferente vizioneaza urmatoarea poza cu in stanga Mat'54 si in dreapta Mat'64
petereradus_0917.JPG
 
@CFRmarfa "Greseli care chiar nu aveau rost!"

...daca stii cum este realizata o matrita, ai intelege ca pentru un model la un pret rezonabil e tot ce s-a putut face. Greseala e sa incerci sa faci un model asa complicat.
 
@ CFRMarfa:

Multumesc de mesaj si de precizare!

Eram la Rotterdam in 1998, de atunci n-am mai ajuns prin Olanda decat la Schiphol intre doua zboruri si e posibil sa se fi facut modificari. Am vazut spre exemplu pe Google Earth zona garii Rotterdam, au remodelat-o masiv!

Stiu sigur ca am vazut Thalys-ul si am vazut de asemenea un automotor care mi s-a parut interesant prin faptul ca avea un "cap de caine", insa recunosc ca nu ma pricepeam prea mult in momentul respectiv la materialul rulant olandez si nici nu mi se re-trezise interesul pentru trenuri, asa ca e foarte posibil sa fi confundat Mat'54 cu Mat'64. Si nici nu aveam pe vremea aceea acces la net ca sa aflu. Acum aflu de la tine ca sunt DOUA!

Ce pot sa-ti spun este ca nu am vazut nicaieri schema de vopsire verde pe care o propune Piko, toate trenurile erau vopsite in schema "publica" olandeza galben/albastru.

In plus, daca ma uit bine, acel Hondekopf pe care le-am vazut eu in mod normal nu avea "nasul" si parbrizul celui din stanga din poza ta, ci a celui din dreapta, deci ai dreptate, trebuie sa fi fost Mat' 64!

Pfff... merci frumos baieti, inseamna ca nu ma intereseaza modelul Piko! :lol:
 
http://www.noch.de/de/katalog.php

http://www.makette.de/makette/neuheiten/MAKETTE_neuheitenprospekt2013-komplett.pdf

http://www.hornby-deutschland.de/ftp/Arnold_Neuheiten2013.pdf

http://www.hornby-deutschland.de/ftp/Rivarossi_Neuheiten2013.pdf
 
Roco
http://www.roco.cc/index.php?id=844

Fleischmann.
http://www.fleischmann.de/index.php?id=834
 
Daca am inteles bine frunzarind pliantele diversilor producatori, nu prea avem sperante anul asta sa mai vedem ceva romanesc (am I right or am I right ? :D).
Doar de la AF ar fi niste restante de anul trecut, ca momentan oficial vad ca nu au postat nici un catalog nou pentru acest an ...
 
@floo

Interesant, avem schema de vopsire pentru Da-l Romanesc exportat la Italieni (pag.72); pe cand un DA la fel ?! nr. 60-0888 :p
 
@macleod

Sa asteptam catalogul pe tot anul 2013 de la Fleischman, poate ne salveaza ei.

La auto avem Ikarus 260 si 280:

http://blog.modellbahnshop-sebnitz.de/2013/01/15/modellvorschau-2013-ikarus/
 
Nu inteleg de ce s-au chinuit cei de la Trix sa puna cuple de metrou la anumite modele H0. Puteau sa puna separat o poza cu cupla.
O alta chestie foarte ciudata este introducerea desenelor 3D din programele de proiectare. Ce vor sa ne arata cu asta ?
 
Nu inteleg de ce s-au chinuit cei de la Trix sa puna cuple de metrou la anumite modele H0. Puteau sa puna separat o poza cu cupla.

Fii si tu mai explicit.
O alta chestie foarte ciudata este introducerea desenelor 3D din programele de proiectare. Ce vor sa ne arata cu asta ?

Se practica la toti producatorii de la inventa CAD incoace. Ce vor sa arate? Simplu. Ca e vorba de o constructie intr-adevar noua pe calculator care nu mai are nimic de-a face cu modelul vechi dupa acelasi prototip real realizat cu 40 de ani in urma prin metoda clasica (desi, daca la noua 212 il vor depasi pe maestrul Ade ramane de vazut...)