Buna,
Hai sa fim mai expliciti:
Vagoane Corail SNCF VTU cu boghiuri din mase plastice necorespunzatoare si uzura pronuntata a lagarelor de osie dupa numai cateva ore de circulatie.
Vagoane Corail SNCF VU cu gravura sasiului gresita, gravura ferestrelor incorecta.
Vagoane Corail cusete cu gravura ferestrelor si mai gresita ca la VU
Toate vagoanele Corail echipate cu sasiuri cu acelasi inscriptii false, la scara gresita.
Locomotiva SNCF BB 66000 echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe sasiu non-conforma NEM, la seria a doua priza pe boghiu fixa (!!!)
Locomotiva SNCF BB 26000 SyBic echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)
Locomotiva SNCF BB 25500 cabina lunga echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)
Locomotiva SNCF BB 25500 cabina scurta echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM (preluata de la cabina lunga), distanta de atelare 12mm(!!!)
Locomotiva MaK G1206 echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)
La toate locomotivele pe N cardane extrem de sensibile, uneori sarite si fisurate din uzina.
Automotor DB BR 624 cu detaliere proasta, cupla intre unitati sensibila si iesita din scara, ferestre gresite formal si cu vopsire proasta, numar de ordine gresit, inscriptii gresite,priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica).
Automotor DB AG "Talent II" cu iluminare din fabrica si cutie transparenta, spalturi mari intre cutie si geamuri, probleme mecanice, priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica)
.
Automotor Stadler GTW (DB AG, BLS, SBB, Thurbo, etc) cu probleme mecanice, cutii gresit articulate pe containerul central de tractiune, priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica)
Mai continui cu Piko sau v-a ajuns? :roll:
Fazit: produse de calitate medie spre slaba, impresie generala buna insa la o privire mai atenta lucru execrabil, calitate mecanica indoielnica, preturi in crestere continua.
Cat despre "capul de caine", hai sa vedem cat de rau il strica Piko...
Poti fi mai explicit ? E ceva ce nu stim despre Piko ?
Hai sa fim mai expliciti:
Vagoane Corail SNCF VTU cu boghiuri din mase plastice necorespunzatoare si uzura pronuntata a lagarelor de osie dupa numai cateva ore de circulatie.
Vagoane Corail SNCF VU cu gravura sasiului gresita, gravura ferestrelor incorecta.
Vagoane Corail cusete cu gravura ferestrelor si mai gresita ca la VU
Toate vagoanele Corail echipate cu sasiuri cu acelasi inscriptii false, la scara gresita.
Locomotiva SNCF BB 66000 echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe sasiu non-conforma NEM, la seria a doua priza pe boghiu fixa (!!!)
Locomotiva SNCF BB 26000 SyBic echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)
Locomotiva SNCF BB 25500 cabina lunga echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)
Locomotiva SNCF BB 25500 cabina scurta echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM (preluata de la cabina lunga), distanta de atelare 12mm(!!!)
Locomotiva MaK G1206 echipata cu priza NEM 651 non-conforma, priza NEM pentru cuple pe boghiu non-conforma NEM, distanta de atelare 8mm(!!!)
La toate locomotivele pe N cardane extrem de sensibile, uneori sarite si fisurate din uzina.
Automotor DB BR 624 cu detaliere proasta, cupla intre unitati sensibila si iesita din scara, ferestre gresite formal si cu vopsire proasta, numar de ordine gresit, inscriptii gresite,priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica).
Automotor DB AG "Talent II" cu iluminare din fabrica si cutie transparenta, spalturi mari intre cutie si geamuri, probleme mecanice, priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica)
.
Automotor Stadler GTW (DB AG, BLS, SBB, Thurbo, etc) cu probleme mecanice, cutii gresit articulate pe containerul central de tractiune, priza Plux 12 non-conforma NEM (simetrica, NEM prevede asimetrica)
Mai continui cu Piko sau v-a ajuns? :roll:
Fazit: produse de calitate medie spre slaba, impresie generala buna insa la o privire mai atenta lucru execrabil, calitate mecanica indoielnica, preturi in crestere continua.