Amplasare locomotiva cu abur 150.139

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
problema este ca inaintea avizului ISCIR aceste cazane trebuie reparate si chiar aici este marea problema. In tara nu prea mai avem cu ce si cu cine pentru cele de cale normala.
 
Sa pun cateva tone de sare pe ranile noastre de pasionati...

http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/sets/72157635531995144/with/10833514383/
 
Buna seara

Azi am aflat de la un prieten ca actiunea de amplasare se va desfasura sambata 16.11.2013. Nu stiu de vreo ora exacta.

Numa' bine.
 
Intrucat abia acum am aflat anunt pe toti cei intetresati ca actiunea de la Cluj se amana pentru zilele de 22 si 23 noiembrie.
 
Buna seara

Confirm informatia lui Florin-Dej.
Mi s-au promis noi informatii in cursul saptaminii viitoare.

In trecerea zilnica cu tramvaiul, din pacate pe lumina slaba si la dus si la intors,
am vazut ca s-a amenajat un postament de linie paralel cu linia 1, pe peron, in dreptul insulei dintre cladirile celor 2 gari, cea mare si cea mica. Din cite stiu locul a fost gindir de mai multa vreme exact pentru asta. Macar se vadea de la mare distanta in capul strazii Horea daca nu s-au gasit banii de repunere in functiune.
In 1997 am avut ocazia sa o vad, inca nevopsita dar reparata, la intoarcerea de la proba izolata dinspre Baciu.

Numa' bine
 
Amplasarea locomotivei asa cum a vazut-o presa locala:
http://citynews.ro/eveniment/traseul-locomotivei-cu-aburi-expuse-la-cluj-momentul-care-ajuns-gara-si-cel-care-fost-pusa
http://citynews.ro/eveniment/ferrari-ul-locomotivelor-cu-abur-expus-gara-cluj-galerie-foto-1256946
http://adevarul.ro/locale/cluj-napoca/foto-video-povesteatrista-locomotivelor-aburi-romania-ferrari-sine-piesade-muzeu-1_52909e1ec7b855ff562c4b11/index.html

Numa' bine
 
"Regionala de Cale Ferat?? Cluj tr??ie?te un moment fericit, prin salvarea unui obiect de patrimoniu deosebit de valoros. Am pus în Gara Cluj ?i r??mâne pe vecie o locomotiv?? cu aburi care face parte din patrimoniul cultural na?ional al României. Este un obiect care, în scurt?? vreme, va avea foarte mul?i musafiri. ???ži ceva ce o s?? plac?? publicului - foarte mul?i nunta?i, la fel cum se întâmpl?? la Oradea, unde vin miri ?i din Budapesta s?? se pozeze cu locomotiva de acolo", a declarat Radu Bellu, reprezentant al diviziei de patrimoniu a CFR."

Asta lipsea din Cluj, un loc unde "nuntasii" sa se pozeze.
De ce sa fie la trenurile turistice si sa aduca bani?

Locomotiva a fost ridicata direct de cazan?
 
inca odata a mintit cu nerusinare cand a spus ca a fost restaurata de catre pasionatii din Cluj. Sunt convins ca acestia si-ar fi dorit acest lucru dar totusi sa nu uitam ca traim in Romania.
 
Amu sa vezi paseri invartindu-se pe lâng?? ea....
M-a pleac?? cu câte un robinet, o Manivela, un felinar si peste 10 ani aceea?i oameni vor pl??ti sa o duc?? la RRR.
 
Gam3 a spus:
Locomotiva a fost ridicata direct de cazan?

Salut Florine, cablurile de ridicare au fost trecute printre spitele rotilor si prin frem si s-au sprijinit doar pe acele bucati de lemn fara sa se produca mai mult decit putina vopsea julita. Mie nu mi s-a parut ca s-ar fi lucrat neglijent.
Oricum locomotiva pare completa, n-ai zice ca a stat vecina de gard cu REMAT-ul o gramada de vreme.

Pentru mine a fost prima data cind am vazut o macara de 250tf in actiune.

@B74MRV
Expertul a venit cu cei doi obisnuiti insotitori, banuiesc ca ii ghiciti voi.

Numa' bine
 
Intreb si eu pe cei avizati. Fiind amplasat in spatiul public, cam ce riscuri exista sa dispara unele piese in timp tinand cont ca traim in romania?
 
Cum spune ?i Horia, riscul este la fel de mare, la toate cele ce sunt expuse prin g??ri, dar r??mâne de v??zut cât de serioas?? poate fi "paza" lor....aici fac referire la modul cum este "?inut?? sub ochi" locomotiva de la Oradea, care, pe lâng?? faptul c?? e-n u?a "Poli?iei TF", are ?i ni?te camere de supraveghere a?intite pe ea (cred c?? pot spune f??r?? a gre?i mult c?? la Oradea e cea mai bun?? paz??....Aaaaa ?i s?? nu uit de Dej-f??ceam o mare nedreptate acum- Dej-ul unde toate exponatele sunt în curtea celor ce le MERIT? DIN PLIN S? LE AIB?....).
în rest, dac?? paza e "las??-m?? s?? te las"... le vom vedea ca la Tulcea (cu l??mpile devalizate), f??r?? buteliile de aer ?i cu geamuri sparte (ca la Bra?ov - de?i e-n apropierea "turnului" g??rii), etc..... Chiar v-a? ruga, pe cei ce ave?i ocazia.....s?? face?i un inventar, cu pozele de rigoare (ca dovad??), a modului în care arat?? la oara actual?? locomotivele expuse prin g??rile ???rii, tocmai pentru a vedea , dac?? acest sistem (mod??) de expunere le ?i p??streaz?? întregi (?i aici pute?i ?i preciza dac?? au fost expuse de prima dat?? cu sistemul complet de biele sau nu / dac?? marchizele sunt încuiate sau nu pentru a nu urca neaveni?ii ?i doritorii de "amintiri" / dac?? prelatele ce închid spa?iul dintre tender ?i marchiz?? sunt sau nu întregi sau rupte / dac?? au toate l??mpile/ dac?? au geamurile intacte sau sparte / etc...).
Ce am v??zut din nou la ridicarea locomotivei ( ca ?i-n cazul celei de la Sinaia)..... Nici la ora actual??, v??d c?? "macaragii CFR-ului" nu au o grind??-dou??, de l???imea locomotivei, de care s?? se ancoreze cablurile de ridicare (plus câteva grinzi/traverse care s?? fie puse sub frem), iar acast?? grind??/travers?? s?? fie prins?? de cârligul macaralei, p??strându-se astfel un paralelism fa??? de corpul locomotivei al sistemului de ancorare la momentul ridic??rii... nu am mai avea vopsea scorojit?? de cabluri, ?evi îndoite, tabl?? de izola?ie ambutisat?? ?i altele de genul ??sta !! Ca exemplu c?? în alte domenii se poate ....la ridicarea unei nacele de generator de curent eolian (nacel?? care pentru modelul de 3 MW are 75 de tone) se ridic?? cu dou?? ?ufe ?i grind??/travers??, curat f??r?? semne, dar dehhh... aici e un "fier"...
Aceast?? ultim?? parte de postare e cam OFF TOP, dar cred c?? un inventar ar fi bun.....pentru o compara?ie în timp ?i a beneficiului adus de ideea asta.
 
ooo, credeam c?? nu o sî g??s??sc un film cu omul d?? cultur??, care sa ne spun?? d?? realiyarea regionalii Cluj, d?? nuntasii care vpr veni, d?? voluntarii care au restaurat si vopsit locomotiva. In fapt restaurarea nu impune si vopsirea deci au l??sat ,,mititeii" p??ntru vopsire.

Am mai pus una la Oradea acu vo cî?va ani si vin d?? la Budapesta si nu stiu d?? p?? unde....

Nais veri nais.

O facem p??ntru tînerii dîn Cluj. Uau, in sfirsit face cineva ceva si pentru tineretul din Cluj.

Sînt tineri care s-au nascut o data cu locomotiva in 1956. :confused: :confused: dupa care ,,venise dizelele"

This in Gordon and here comes Diiizel. sau cum era la thomas la desene?

Dupa acest film mi-am dat seama ca in ce priveste locomotivele cu abur si citeva vagoane vechi pentru garnituri turistice sau chiar pentru filme, salvatore de la patria n-are aceeasi viziune ca pentru linia CFAP unde luna asta a fost si a spus: ca daca linia s?? reface p??ntru 80 km/h fratii o sa mearga cu trenu nu cu masina.

Fratii din Arad si Ghioroc fiind tinerii nascuti mai tirziu, nu ca astia de la Cluj nascuti o data cu locomotiva expusa.

2 evenimente si doua interviuri ale acestui salvator al unui obiect de patrimoniu, deosebit de valoros p??ntru patriomoniu cultural national tehnic . 2 intr-o luna

:roll: :roll: