060 - EA - NMJ

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@andreiul

Un link te rog sau alte informatii.

Multumesc.

P.S. Era doar un exeplu. Oricum eu mai mult de doua locomotive pe an nu imi permit. Cei care spun ca vor cumpra toate locomotivele care vor aparea de la ambii producatori sunt ori oameni ce isi pot permite cu adevarat ori ipocriti pusi de Zoro sa vorbeasca si sa discrediteze.

Sa nu uitam ca costa aproape cat o masina de spalat.

Voi cate masini de spalat va permiteti?

O zi buna
 
Salutare tuturor!

@andreiul: Pretul nu e afisat pe site. Anul trecut un model M47 Limitbahn se vindea cu 69000 HUF ~ 260 EUR. Dupa cum stiu eu Limitbahn fabrica modele de serie mica si asta se reflecta si in pretul produselor.

La fel si NMJ El 15 e serie limitata sau se fabrica la comanda. Pretul a mai urcat un pic. Pe site-ul NMJ apare cu 1091 EUR. Cate luni ar trebuie sa lucram pe salar mediu sa cumparam o astfel de locomotiva? Precis ca nu o sa putem sa cumparam acest model si nici sa comparam cu modelul EA 060.

E binevenita si modelul NMJ, numai sa apara pe piata si apoi putem sa tragem niste concluzii pe termen lung.

Multumesc,
 
Salut,

am facut curatenie aici, am sa va rog sa purtam discutiile in mod civilizat si pe tema subiectului.
nelutu a spus:
...
Oricum eu mai mult de doua locomotive pe an nu imi permit. Cei care spun ca vor cumpra toate locomotivele care vor aparea de la ambii producatori sunt ori oameni ce isi pot permite cu adevarat ori ipocriti pusi de ....

Nelutu sa stii ca nu e chiar asa, e drept nu toti isi permit, insa se pot face si sacrificii. Eu de exemplu mi-am propus sa iau toate schemele care vor aparea (evident daca va aparea una noua in fiecare luna nu o sa imi permit, deci vorbesc in mod normal de aparitie, odata la 4-5 luni) si ca sa pot face asta nu mi-am mai cumparat nimic de ceva vreme si sunt convins ca nu sunt singurul.
 
:D :D :D :D :D e bine....pentru cei neinsurati si care mai stau pe la mama si tata si n-au impozite,taxe,intretinere,rate.....copii pe la scoala..............ramine sa tinjim dupa model si sa ne punem pofta-n cui,pe moment..........din pacate :-x :-x :-x
 
hm, concurenta pune presiune:

trenulete.ro/

unde sa ne blocam banii, pe vrabia din mana sau pe cioara de pe gard? :?: dificila alegere....... :D
 
Salut

Eu zic ca raspunsul si-l poata da fiecare singur,
totusi cine nu a trecut prin experienta DA-tillig (ciclul: poza locomotiva reala -> promisiuni -> bani avans -> asteptari -> promisiuni -> etc -> etc -> dupa 2 ani locomotiva incorecta) si e modelist sadomasochist , mai are o sansa acum. :D
 
Eu unul ii inteleg intr-o oarecare masura pe cei care vor avans. Vorba aia, daca vreau sa le dau tzeapa, comand o caruta de chestii, ei le aduc si dupa aia raman cu ele pe stoc atunci cand le spun ca imi pare rau, mi-a trecut (cum de altfel am si patit-o pe forum de la utilizatori minunati, nu dam nume).
Problema este ca in romania avansul e ceva de genul "da tu banii si dupa aia mai vedem noi, ca poate te plictisesti sa ii mai ceri si ne-am facut afacere". Cand ceri avans atunci ai frate contract: aduc produsul fix in ziua cutare, daca nu, penalitati. Bine, suntem cu totii oameni si intelegem ca nici pe la apus nu merg lucrurile ca pe roate, mai apar zile (subliniez zile) de intarziere, dar nici sa astepti luni de zile dupa un produs care nici macar nu era conform promisiunilor.
 
Ca si o completare la ceea ce spune Macleod,
pe langa toate acestea normal este sa arati ceva, adica omul sa stie pentru ce da avans, el se asteapta la un produs finit si nu la o poza. Nu inteleg cum se poate pretinde avans pe o poza. In cazul acesta contractul trebuie sa specifice foarte clar ce va primi clientul in schimbul banilor pe care ii da.

In fine sunt multe de zis si pana la urma fiecare este liber sa faca cum vrea, sunt multi care dau avans pe apartamente si raman cu ochii in soare ... si asta pentru ca nu-si iau toate masurile de precautie pe care si le pot lua, in plus de multe ori nici asta nu e suficient.
 
:evil: Avansul se ia numai de la PESIMISTI, ei nu-si pun problema recuperarii avansului sau a produsului :D
 
bun, punctul meu de vedere (la noi in tara toti au o opinie, nu? :D )

- o data, se incearca crearea unei baze de finantare pentru proiect. totusi, dupa experienta DA, nu ar trebui sa mai faca treaba asta. daca se lasa cu intarzieri, nu e de bine pentru ei (shame on you for fool me once, shame on me for fool me twice).

- o a doua varianta, se pare ca domnu' patron de acolo le are mai mult cu business-ul decat cu modelismul, si incearca sa recupereze din potentialii clienti pierduti prin superoferte: incearca sa puna in cumpana clientii intre a da aproape 8 sute lei acum si produs livrat acum sau intre a da cam 600 lei acum si produs livrat in vara, realizat de o firma cu oarecare pedigree (la ani de asteptari, ce ar mai conta 6 luni?). in plus, pistoneaza si pe faptul ca scoate modelul in culori clasice, fata de ea-ul coca-cola scos acum de afm (se aude - din mail-raspuns de la afm - ca schema clasica va apare in jumatatea a doua a anului urmator).

parerea mea - cine e dus cu pluta pe apele modelismului, va da banii si pe afm (vrabia din mana...certitudinea de a avea EA) si va alege dupa caz intre afm si mnj pentru schema clasica (vacanta de vara, bradul de craciun 2010 - daca nu se naste cumva din spuma modelismului si ldh :evil: ), deci nu ar fi cazul de astfel de "lovituri" de marketing. oricum, piata e in crestere.
 
Salut prieteni,
Loviturile de marketing avantajeaza intotdeauna clientii. Pe mine ma deruteaza reactiile celor care nu se bucura de oferte si nu ii inteleg, ce nu le convine?
Daca Trenulete.RO venea cu modelul direct in vara, la pretul de 200EUR, ati fi carcotit ca de ce s-a lucrat pe ascuns, ca de ce nu ati stiut, etc, etc. Niciodata nu sunteti multumiti.
O locomotiva CFR produsa de NMJ la pretul de 150EUR este o ocazie.
manlif_2, cel putin pana in momentul in care scriu acest mesaj eu nu am vazut niciun model ci doar doua poze. Una proasta la ACME si una buna la NMJ. Nu incerca sa ma convingi ca ce super locomotiva a scos ACME pentru ca nu vei reusi. Si nu-mi mai scrie mp-uri ca degeaba le scrii.
Eu nu as compara niciodata ACME cu NMJ. Firma pe care tu o numesti "cu oarecare pedigree", NMJ-ul, este cotata mult mai bine in Europa decat firma ACME.
Dar iata ca pe un forum romanesc lucrurile astea se pun la indoiala.
Cum bine a spus mity: vina apartine celor creduli.
 
CatalinP a spus:
manlif_2, cel putin pana in momentul in care scriu acest mesaj eu nu am vazut niciun model ci doar doua poze. Una proasta la ACME si una buna la NMJ. Nu incerca sa ma convingi ca ce super locomotiva a scos ACME pentru ca nu vei reusi. Si nu-mi mai scrie mp-uri ca degeaba le scrii.
Eu nu as compara niciodata ACME cu NMJ. Firma pe care tu o numesti "cu oarecare pedigree", NMJ-ul, este cotata mult mai bine in Europa decat firma ACME.
cred ca se impun cateva clarificari:

ciudat, pentru modelul afm am vazut si pe forumul acesta si pe alte site-uri:
- mai multe poze cu prototipul la brasov
- un filmulet cum ruleaza prototipul la brasov
- 4 poze cu produsul final ce urmeaza a fi livrat

pentru nmj am vazut cu ochii mei modelul metalic expus la trenulete.ro, un model care mi-a captat atentia imediat. insa referitor la ea-ul nostru nu am vazut decat niste poze cu locomotive 1:1, deci nu am vazut nici macar prototipul cum arata (pe site trenulete il anunta in aprilie)

de asemenea, pentru "oarecare pedigree" eu am avut intentia de a sublinia ca nu e o firma no-name, si nu sensul tendentios pe care l-ai acordat tu. ai dreptate, trebuie sa am mai multa grija pe viitor cum ma exprim in scris, deoarece lipsesc inflexiunile vocii.

nu o sa stiu cum e locomotiva pana pe 24 decembrie (2009!), cand o astept sa o plantez in jurul bradului. eu fiind un spirit critic de felul meu, te asigur de obiectivitatea viitoarelor concluzii ale mele referitoare la model.

nu incerca sa dai alte tente discutiei prin faza cu PM-urile, pentru ca am trimis doar UN pm gol, cu titlul Pune adresa de mail la profil sa te intrebam de vagoane :), referindu-ma la vagoanele supraetajate tillig, subiect pe un alt thread unde acuzai moderatorii ca ti-au sters linkul catre respectivul magazin.

oricum, m-am lamurit cam ce fel de om esti.
salutari!
 
Pai niciodata n-o sa-i poti multumi pe toti, indiferent ce-ai face. Eu unul sunt chiar foarte multumit ca am de unde alege in materie de serii, si nu va fi nevoie sa le modific placute, vopsiri, etc. Deci cu siguranta voi lua de la ambele firme.

Cu plata, eu unul am o politica clara si se aplica atat la magazinul din colt cat si cu mama sau tata : pana nu vad produsul pe tejghea nu platesc nimic. Indiferent cu cine, ce sau cati bani dau. Cu asta elimin orice posibilitate de orice fel.
 
Corect George, absolut corect. O raza de speranta se intrezareste pe site-ul care promoveaza viitorul model nmj si anume un model 3D al viitoarei locomotive. Toata stima pentru asta. Poate ca nu e cu intentie rea proiectul. Salut si aceasta initiativa.

Insa am o singura vorba de spus: Daca vor sa faca modelul sa o faca pe bani proprii. Daca e un model reusit sigur vor avea castiguri pe masura.
Povestea asta cu avansurile ma lasa rece. De fapt e prima oara cand aud de asa ceva, nu ma refer la viitoarea EA ci la povestea cu DAââ??Â? asteptam sa vedem ce iese.
 
Acuma nu vreau sa ma bag eu avocatul diavolului insa de un lucru sunt sigur: nici unul dintre dealerii de modelism de la noi nu a plecat la drum cu intentia de a tepuii lumea, toti au plecat ca mari pasionati, din nefericire realitatile ultimilor ani atat de pe piata modelistica in general, cat si de pe economia de piata din romanica, i-au.... nu gasesc un cuvant potrivit, undeva pe langa indobitocit, asa ca fiecare a urmat o anumita directie si invariabil a ajuns cu schelete in dulap (vandut fara factura, peste pretu recomandat de producator, cu mari intarzieri, modele folosite pe post de noi, etc). Nu are rost sa ne adancim in discutii de genul "e adevarat pentru toti, da pentru X-ulescu nu", doar traim in romanica, e penibil sa ne ascundem dupa deget. Ce e dreapt e ca publicul s-a pliat pe dealerul roman sau strain pe care-l accepta, nu are rost sa aruncam cu noroi in cei care au acceptat altfel decat noi.

Cat despre plata in avans, sa vedem situatia jocului Diablo 3, in productie la Blizzard:
- proiect inceput practic in 2007
- proiect inceput oficial in 2008
- data de terminare estimata 2011 (deci peste vreo 20 de luni)
- data de terminare oficiala neanuntata de producator
- pret oficial de vanzare neanunta de producator
- pret estimat de vanzare 60euro (dublu fata de un joc obisnuit petru pc)
Cu toate acestea, marile lanturi de magazine (nu un magazin obscur de pe Lipscani) ofera jocul spre precomanda, la suma de 50euro, eventuala diferenta in plus este suportata de magazin, eventuala diferenta in minus este restituita cumparatorului pentru cheltuire in acelasi magazin.

Deci se practica fara nici o problema plata in avans, pentru ceva care poate, cu un pic de ghinion, sa iasa si in 2012, si oamenii deja cumpara aceste precomenzi.
 
Desigur ca se practica. Fiecare client este liber sa decida modul in care cumpara, si ce cumpara. Eu prefer sa vad pe saitul distribuitorului ca produsul este PE STOC, sa dau o fuguta la magazinul lui, sa achit produsul si sa-l iau. Nu ca n-am incredere in precomenzi sau in plata pe 'net insa ce-i in mana nu-i minciuna. Indiferent de unde cumpar.
 
CatalinP a spus:
Salut prieteni,
Loviturile de marketing avantajeaza intotdeauna clientii.

Gresit ! Uneori clientii, INTOTDEAUNA FIRMA!
pentru client corect este ca in orice contract, aici proforma, sa fie mentionat termenul limita de livrare, eventual o perioada de gratie si penalitatile in caz ca.....si dobanda la suma depusa +termenul de intoarcere a produsului daca sunt nemultumit !Cam multe, nu ?
CatalinP a spus:
O locomotiva CFR produsa de NMJ la pretul de 150EUR este o ocazie.

Care locomotiva, ca vreau si eu ?
:lautar: