Elefantul la N

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ziceam in aprilie ca o sa ma ocup de alte proiecte.Am mintit - a se traduce ca prea am reusit sa fac ceea ce mi-am propus asa ca rezultatul este :

Un br50 pe post de achizitia lunii iunie:



Cumparat vagoane de calatori pt completare si rezultat urmatoarele garnituri(nu stiu cat de corecte sunt ele oricum clar 2 vagoane sunt in plus da' altele mai in ton cu epoca nu am ) :

 
hmmm...

acum am tema de casa, de compus garnituri cat de cat autentice cu parcul dat ;)

cum era? 2 x 38.10-40, 1 x 50Kab, ce mai aveai? :D
 
Sa vedem si locomotivele alocate:

nu are inca locomotiva dar ma gandesc la ceva DR un V118, BR132 sau chiar un BR01(garnitura e ep IV)

 
A mai trecut ceva timp si am mai facut niste achizitii (luna august):

-o garnitura pt Br38.10-40DR (ar mai merge inca vreo 2 vagoane):


- un set cu Br62 si cateva vagoane(pretul tentant asa ca nu am rezistat):


Au mai fost si niste proiecte legate de o noua diorama , nu ca nu mi-ar place cea actuala dar are o chestie( sau mai bine zis nu are) care ma cam enerveaza : nu am facut partea de automatizare( evident e criza si atunci suma pt investitii a fost mai mica).Intre timp fiind semne de iesire din criza care afecteaza economia mondiala am stat , am gandit si a iesit urmatorul traseu :



Evident ca am aflat ca in continuare criza este ca la ea acasa, asa ca lucrarile se amana pe termen nelimitat :D.
 
buna Nelu,

setul cu BR62 DB si Abteilwagen prusace este acum in Angebot la Fleischmann pe undeva pe la 200 si ceva de Euro... cand te gandesti ca numai loco costa inainte cam 150... ;)

vagoanele salon prusace pe 3 osii le poti combina linistit cu Donnerbuechsen si vagoane prusace cu 3 osii cu compartimente, asa circulau in epoca III... locomotiva 38.10-40 se potriveste bine, mai tipica ar fi fost o 56.2 (G8.1 cu Vorlaufachse) insa aceea trebuie facuta pe N (ca pe H0 de altfel) singur singurel... ;)
 
Salut Horia,

Setul cu Br62 este ala scos de Flm anu asta in luna iulie si l-am gasit pe pe 180lire si am zis ca s-ar merita.

Pentru garnitura de la Br38.10-40 mi-ar place niste Donnerbuechsen dar dupa cate stiu eu nu se mai gasesc decat pe ebay, cel putin la flm apar pe site doar cele drg si obb.Si momentan paypalu' nu imi accepta cardurile pe care le am.Asa ca o sa vad ce o sa pun.
 
Uite aici niste prusace cu trei osii, dar... nu sunt chiar ieftine!

http://www.hobb-e-mail.com/shop/shop.php?cat=7&maincat=2&sid=sidbf7414c78e9e418ce7ff69f53832156c

Din pacate donnerbuchse nu se mai gasesc nici macar la magazinele din UK!
 
@Victorian, de la ei am tot cumparat in ultima vreme :D.
Oricum merci de link :).

Referitor la preturi sunt maricele dar asta este .... cu toate ca la hobb in unele momente chiar a fost rentabil de cumparat.
 
Am vizitat de multe ori acest magazin si pot spune ca, in general, preturile de la ei sunt mai mici in comparatie cu alte magazine din zona.

Nu sunt nici departe de unde stau eu (aprox. 12 km) iar in curand voi fi si mai aproape pentru ca ma voi muta in acelasi orasel: Faversham.
 
buna Nelu,

ei, uite chiar asa simplu nu e... 23 merge, Umbauwagen BDy merge, AByse Fleischmann treaca-mearga (tu ai unul Grupa 36 sudat, in poza e un Grupa 30 nituit), "Silberlinge" cu sasiu negru gasim la Rowa/Trix de o calitate excelenta (deh, Willi Ade...) sau mai slabe de la Fleischmann si in coada avem un Pwi-30 sau -32 cu 2 sau 4 usi, il gasim si la Trix si la Fleischmann...

de remarcat in pozele tale acele G02 sau G10 fara frana si fara intariri (Entverstaerkungen) din stanga pozei... ;)
 
Salut Horia,
Sper sa iasa destul de aproape de ce in poza aia.Umbau-ul si cele 2 "Silberlinge" erau evidente :D.La al doilea nu imi dadeam seama ca e nituit.Dar cel care ma stresa era ultimul vagon.Si acum vine intrebarea un FLM 8060 e bun?
 
buna,

daca gasesti un 8060K (adica cu KKK, din 1990 in 2005, din 1971 se producea fara) ar fi bun, exista si la Trix fara usi glisante insa mai realist (tot recent, cele vechi nu au KKK)

ma intreb ce cauta acolo... ce linie era asta (pesemne un Heckeneilzug, adica "accelerat prin gardurile vii ale curtilor") :D unde aveau asa de multe bagaje de nu le ajungea BDy-ul...

vagoanele de tren accelerat Grupa 30 si 36 se pot diferentia in poze doar la sasiu: la 30 nervurile se vad clar, la 36 erau acoperite cu tabla ;)
 
UItandu-ma acuma cu atentie peste pozele cu colectia ta am observat ca cele doua 38-uri par a fi facute de producatori diferiti ? Adevarat graiesc ?
 
Bun, sunt masini frumoase amandoua. Dar nu am vazut ce faci cu 50-ul. Il pui la trenuri grele de marfa ? Ca vagoane nu vad... :(
 
Br50-ul e la marfa, oricum majoritatea vagoanele pe care le am sunt de marfa....Mi-ar mai trebui un Br44,Br45,Br55,Br57 si un Br58DR.
 
Achizitiile lunii noiembrie:
-de la Arnod:

vagon al contradictiilor(o scara f. bine realizata si niste tampoane oribile)

-niste hecht-uri de la roco(ce bun ar fi un br18.5):


-pentru completarea garniturii de la br23:

mai trebuie doar cele 2 silberlingen ....
 
Salut, foarte faine noile achizitii. Referitor la Arnold cam ai dreptate.. si eu am cam aceleasi pareri despre un vagon pe care il am si nu numai, si ce am mai vazut prin magazine... au probleme cu unele detalii. :(
Referitor la BR50, eu vroiam sa stiu cam ce vagoane de marfa as putea sa pun dupa dansa. Cum nu prea ma pricep intreb si eu... :lol:
 
buna baieti,

nu se poate generaliza... sa spui ca tot ce e Arnold e cu probleme la detalii, e ca si cum ai spune ca toti romanii sunt hoti... ;)

BR50 se poate folosi linistita si la tractiune de GmP sau P-uri si chiar si Eilzüge in epoca IIIa... era o masina universala si printre putinele de la DB capabile sa mearga cu 80km/h "simetric" adica si in fata si in spate...

Hechturi (Grupa 23) au mers combinate cu alte grupe pana dupa 1970 pe accelerate si personale...