Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sta?i a?a "tovar???i".....bambusul "underground" e dovada c?? suntem aici din preistorie ?i e a?a de "fosilizat", c?? numa' cu freza poate fi luat.....Str??pungerea ini?ial?? a fost un ajutor dat de pe partea astalalt?? "Varvarei"...... 8) 8) ...... ;-)...cu dalta (era s?? zic secera) ?i ciocanul..... :fluierat:
 
Au luat muncitorii de la Sighisoara si i-au dus acolo la metrou asa au ,,inaugurat" un tunel dar tin alte doua pe loc?

sau e ceva in legatura cu sfintele sapatoarele moaste?

Ce e cu stilpii aia ciobiti/decupati la baza de la minutul 03.57?
 
sesamcave a spus:
Hai cu circul!

Ce NU inteleg este DE CE utilajul acesta "strapunge" un "perete" facut din bambus / trestie / papura si "batut " cu pamant ....

Oare trestia creste si underground???

Se vede clar , inainte de strapungere, cercul facut DEJA de strapungerea initiala...

Ce vad eu e doar asta :

CIRC mediatic!

Adica exact ce e ROMANIA azi !

De ras....sau de plans....alegerea va apartine !

Vizionare placuta !

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15983911-video-cum-intrat-cartita-varvara-statia-orizont-legat-prin-tunel-primele-doua-statii-ale-metroului-din-drumul-taberei.htm

1.Trestia este armatura din fibra de sticla si a fost folosita doar in zonele de strapungere.
2.Cartita dupa se foreaza nu mai poate da inapoi pentru ca diametrul tunelului lasat in urma este mai mic decat diametrul cartitei.

Te rog sa te documentezi data viitoare :)

Referitor la circul mediatic sunt de acord cu tine. Pentru o simpla strapungere a trebuit sa vina premierul si ministrul MT.
 
http://www.ziare.com/cultura/documentar/periplurile-unui-vagon-istoric-in-care-s-au-semnat-doua-armistitii-celebre-1267196
 
Data viitoare cand dau o gaura in perete sa prind un tablou promit ca o sa chem toate televiziunile , gaura o sa fie realizata cu sfantu' ciocan rotopercutor...
 
Ai unu sau tocmai cumperi de pe mercador?

Cum vine asta, noteaza numarul meu, tocmai punct ro?

vad doar litere in numerul ala, nu sint cifre? nu inteleg numarul.
Am incercat sa formez dar in loc de litere telefonul face cifre.

o fi ceva cu masonii astia, cu tunelul de la metrou, sfinta parschiva care sapa la tunel.

M-am dilit eu sau restul lumii?
 
Am vazut de curand un reportaj cu etapele construirii acestui traseu de cale ferata din Rusia, 1891-1916,la vremea aceea o lucrare de mare anvergura si angajare cu mijloacele din dotare.Stau si ma gandesc cu groaza la miile de muncitori care au trudit la aceasta cale ferata mai ales in tinuturile siberiene pe frigurile de acolo,cu toata votca lor cred ca in acea zona au avut cel mai mare procentaj de morti si raniti din cauza conditiilor climaterice.
Ceva asemanator,dar la scara mai mica,am vazut in alt reportaj cum s-a construit calea ferata Bumbesti-Livezeni.
Bineinteles ca nu putem compara construirea traseului nostru cu cel al rusilor,ar fi o comparatie intre David si Goliat.
 
Ceva vechi....ceva nou....ceva albastru....

Ia ghiciti cu ce se va salva CFR Marfa ?

Iaca si cetiti:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/cfr-marfa-va-trece-printr-o-restructurare-agresiva-1067549.html

....si taiem
....si vom taia
...pana nu va mai ramanea !

Marius.

PS:
Ultima sansa pentru fotografii feroviare cu vagoane istorice !
Asa ca ...la drum si ....obiectiv curat !

PPS:
Normal, vagoanele care-s depasite tehnic sau care NU mai pot suporta revizii de nici un fel, apoi acestea clar trebuie taiate si facut altceva cu metalul din ele.

Problema e daca se vor opri doar la ele. :D
 
http://www.ziare.com/stiri/tren/fmi-a-dat-guvernului-de-ales-ori-inchide-ori-inchiriaza-1-600-km-de-linii-de-cale-ferata-1267901

bun asa... :( :(
 
Altu'

http://adevarul.ro/locale/iasi/tir-spulberat-acceleratul-iasi-timisoara-trecerea-calea-ferata-1_5285d0a1c7b855ff56f9ef92/index.html