Tillig 2011

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Incredibil!!!! au acoperit un geam de la toaleta!!! nu refolosesc pentru a 11-a oara aceeasi matrita pentru a scoate un vagon CFR!!! (pe numaratelea, aceeasi matrita de clasa a 2-a a fost folosita pentru a scoate 10 versiuni de vagoane cfr!! identice ca design, fie ca erau cuseta sau clasa, schimbata doar schema de culoare).

In rest, nu sunt un apropiat al vagonului ca sa ma iau de detalii, sunt doar multumit ca ... au astupat o fereastra!

remarc niste mocanite interesante, dar e un 2012 pe langa ele.....
 
manlif2_0 a spus:
Incredibil!!!! au acoperit un geam de la toaleta!!! nu refolosesc pentru a 11-a oara aceeasi matrita pentru a scoate un vagon CFR!!! (pe numaratelea, aceeasi matrita de clasa a 2-a a fost folosita pentru a scoate 10 versiuni de vagoane cfr!! identice ca design, fie ca erau cuseta sau clasa, schimbata doar schema de culoare).

Poti sa fi mai explicit?
 
pai cu matrita de Y au scos urmatoarele vagoane cfr:
- vagon cls 2 din setul balkan express
- vagon cls 2
- vagon cls 2 in alta inmatriculare
- vagon cuseta varored
- vagon cuseta varored cu dunga diagonala
- vagon cuseta in schema gri - indigo
- vagon cuseta in schema rosie
- vagon cuseta in schema rosie alta inmatriculare
- am inteles ca ar mai fi fost si o clasa a doua vopst rosu, dar nu cuseta.
uite ca sunt 9 variante pe aceeasi matrita, nu 10. faceam misto de treaba asta, sa fi facut varianta 10 Y-ul de dormit, exact aceeasi matrita :))

Ca sa nu postez din nou (sa nu cad in spam) si sa raspund la postul de mai jos: tocmai pentru ca au scos atatea versiuni, si modele respective nu au fost chiar ieftine, puteau sa modifice si ei un pic matrita (a fost numar mic per serie, dar cate serii au fost, implicit cate baze de vagon in total!). s-a tot discutat pe forum despre problemele existente la ele, nu mai insist. si cel mai flagrant, interiorul gresit la cusete.

Astfel, eram un pic ironic la adresa lor; se vede ca este o matrita noua si nu cea de Y cu geam acoperit de care pomeneam la misto :lol:.
 
manlif2_0 a spus:
pai cu matrita de Y au scos urmatoarele vagoane cfr:
- vagon cls 2 din setul balkan express
- vagon cls 2
- vagon cls 2 in alta inmatriculare
- vagon cuseta varored
- vagon cuseta varored cu dunga diagonala
- vagon cuseta in schema gri - indigo
- vagon cuseta in schema rosie
- vagon cuseta in schema rosie alta inmatriculare
- am inteles ca ar mai fi fost si o clasa a doua vopst rosu, dar nu cuseta.
uite ca sunt 9 variante pe aceeasi matrita, nu 10. faceam misto de treaba asta, sa fi facut varianta 10 Y-ul de dormit, exact aceeasi matrita :))
Dar nu esti deloc la subiect, aici e vorba de un vagon de dormit cu matrita noua, realizata anul trecut si din care sunt deja disponibile variante DR MITROPA, PKP, CSD si MAV. Mie personal nu mie se pare un lucru de luat la misto faptul ca au aparut atatea vagoane CFR. :?
 
060-EA a spus:
Nouatatile de la Tillig pe TT se pot vedea AICI
Art.-Nr.: 15468 Kesselwagen der CFR MARFA, Ep.VI

Intrebarea mea este daca exista la CFR acest tip de vagon, din ce am vazut eu pana acum doar seamana.
 
Am facut un scan al vagonului CFR WLAB 51 53 70-50 019-8


foto Tillig

Model facut dupa vagonul real 019-8 din anul 1985.
 
Pt cine poate lua legatura cu Tillig: vagonul are inscriptia de viteza gresita : viteza nu este de 160 km / h ci este in mod corect de 140 km / h. Daca este cineva care ii poate sesiza pe cei de la Tillig s-ar putea sa avem un vagon mai aproape de realitate.
 
Inscriptia cu viteza de 160 km/h pe model este corecta. Vagonul real 019 la livrarea catre CFR in 1985 avea trecuta in casuta respectiva viteza de 160 km/h. Dovada poza vagonului in curte la Goerlitz in anul 1985.
Ca la prima revizie CFR a inlocuit 160 cu 140 e altceva.
 
Buna,

Intr-adevar, asa cum spunea si Florin vagoanele din seriile WLAB 70-50 (51 53 70-50 001 pana la 020) si WLA 60-50 (51 53 60-50 001 pana la 010) s-au livrat de catre VEB Waggonbau Goerlitz in 1984-1985 cu inscriptionarea "160" si nu "140" pe cutie; asa apar in toate fotografiile de fabrica, inclusiv in poza lui 019 din 1985 pe care o am in fata ochilor intr-un tiraj in culori de mari dimensiuni (30 x 22) si care a stat dealtfel si la baza modelului Tillig ce apare acum).

Nu stiu ce se s-au marcat astfel, in contradictie cu inmatricularea dupa UIC; in Romania au fost intotdeauna limitate la 140.

Modelul Tillig va fi deci corect, reprezezntand un vagon la livrare in 1985.