Locomotive electrice clasele 43, 44 si 46

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
Fain, Florine.

Daca 060 EA1 001 nu mai exista din 1990-91 (in Romania nu e ca in Germania sa vorbim de "locomotiva veche cu cutie noua", la noi se inlocuieste si gata)

001 original?? a fost cam ?ifonat??... nu ?tiu ce puteau s?? p??streze din ea (?i, mai ales, cu ce costuri).
007 cred c?? e cea mai apropiat?? de starea original??, s?? vedem ce o s?? fac?? nea' Gruia cu ea ?i cu alte clasice.
 
Florin-Dej a spus:
Am primit aprobare pentru a aduce EC-001 la Dej pentru muzeu.

ma asteptam ca acest anunt sa nu scape neobservat.
Reactii vad ca nu sunt, exceptie facand HR...
Credeam ca doar locomotivele cu abur sunt Cenusarese dar bag de seama ca si LE sunt la fel de "apreciate" (desi multi se declara mari admiratori).

Pacat....
 
In ce stare tehnica e EC 001? Din ce am vazut cu google in 2007 era la un marfar.

O sa fie revopsita si o sa arate ca 002?

 
Radu161 a spus:
Fiind inca atatea pe linii, lumea inca nu a ajuns sa perceapa istoria din ele. Ma gandesc ca si cu aburoasele a fost la fel la momentul respectiv, abia cand au inceput sa dispara a inceput lumea sa le simta lipsa.[...]

Iarta-ma ca nu pot sa fiu de acord cu tine. Conform acestui rationament 060 DA 001 trebuia salvata cand nici un DA sau urmas al ei nu mai era activ pe linii. Data la care din locomotiva amintita ar fi ramas doar amintirea....
 
EC-001 este in stare completa in Fetesti. Singurele piese cu care am fost de acord sa fie demontate au fost statiile radio Motorola si vitezometrele VMN. In privinta vopsirii inca nu pot sa dau un raspuns. Duninica plecam la Fetesti pentru pregatire de expediere.
 
EC-001 este in Fetesti, l-am vazut (am vazut-o ) si eu pe 30 iunie 2013. Locomotiva a fost activa pana in 2010. Inca mai circula la data de 8.04.2010.
http://transport-in-comun.ro/trenuri/le/seria43/43-0001-8-CernavodaPod-2010-04-08-002.jpg
 
Recent ( prin 2 sau 3 iulie 2013) am vazut in Cluj o bobica a TFG -ului (fosta 43-0073) proaspat vopsita in aceasta grila care mie imi place foarte mult :
http://trainspo.com/photo/30004/
Are cineeva poze cu ea?
 
Super, Florin.

Intrebare de baraj: cum faci cu cele doua lumini superioare? De la "mama ei" 001 avea una singura, centrala, si cred ca aceasta avea alt diametru, atat suportul cat si lampa in sine.

Optic prea multe alte schimbari la cutie nu prea sunt.
 
Intrebarea asta ne-am pus-o si noi la Fetesti. Tehnic nu este prea greu de rezolvat. Trebuie taiata cu flexul rama cau cele doua faruri si inlocuita cu una singura. Practic este opusul la modificarea pe care noi o facem la LDE-uri cand inlocuim farul central cu doua mai mici ca si la 001. In afara de asta vrem sa confectionam si numerele originale cu 040-EC-001 iar in posturi sa montam bordurile cu aparatura originala.
 
In privinta unui EA pentru muzeu avem una chiar in circulatie: 007 care chiar arata a locomotiva muzeu atat exterior cat si interior. Partea buna e ca masina isi face treaba foarte bina alaturi de 015.
 
Florin-Dej:

nu sunt genul aplaudac si nu prea scriu posturi lungi asa ca te rog accepta un simplu multumesc si felicitari pentru ce faci. Nu speram ca in Romania sa gaseasca cineva resursele sa salveze un EC, sora putin nedreptatita a EA-ului...

Din punctul meu de vedere este locomotiva electrica cea mai buna pentru nevoile actuale ale companiilor feroviare romanesti (inclusiv CFR Calatori).
Personal, ma leaga frumoase amintiri de EC-urile Buzaului.

Bravo !
 
Buna,

Nu sunt eu cel mai priceput la felicitari, insa ma alaturi lui catalin. Dupa cum te cunosc si iti cunosc oamenii, nu ma indoiesc ca va iesi o treaba pe masura.

Intrebarea e daca se mai gaseste pe undeva vreun suport de far orginal, ex-iugoslav, sau daca trebuie "adaptat" unul.

Placutele originale cu "Rade Kon??§ar" le mai are? In poze nu se vede prea bine.
 
In tara nu se mai gaseste suport pentru far deoarece acesta era parte constructiva a cutiei locomotivei insa nu este o problema confectionarea lui. Placile de fabricatie originale exista montate pe cutie ceea ce este un lucru foarte bun.
 
  • Like
Reac?ii: lberlin