M300: Cum s-a reconstruit calea ferata Campina-Predeal[2009]

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
668
8
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
Ce vezi când mergi cu Trenul de la Ploie?ti la Bra?ov<i></i>, [iulie, 2009]<i></i>

Dup?? ce la 20 aprilie 1966 s-a deschis un obiectiv strategic din cadrul c??ii ferate române?ti, Predeal ââ??â?? Câmpina, iat?? c?? dup?? aproape 40 de ani a început modernizarea acesteia pentru ca trenurile s?? circule cu 160 km/h. Cei 47-48 de km de linie dubl?? electrificat?? dintre Câmpina ?i Predeal, prezenta?i mai jos în peste 150 de fotografii, s-au modernizat în aproape 5 ani (2007-2011) pentru o sum?? de peste 300 de milioane de Euro (trei sferturi de la Uniunea European??, un sfert de la Guvernul României). Timpii de parcurs au sc??zut cu niciââ??Â? 10 minute.

Gâtuirea Coridorului IV paneuropean, care, de?i începe de la Constan?a unde este cel mai mare port de la Marea Neagr?? unde se pot desc??rca/înc??rca transcontainere, Ro-Ro, Ferryboat, poate fi oricând dep???it dpdv economic prin modernizarea Portului de la Thessaloniki. ??Ë?i uite cum 120 de poduri ?i pode?e de pe Câmpina ââ??â?? Predeal au provocat, timp de peste 4 ani, un handicap enorm pentru CF româneasc??ââ??Â?

Totu?i, trenurile circul?? în prezent (n.a. ââ??â?? 2013) cu viteze sporite 80-100 km/h, curbele strânse care introduceau limit??ri de vitez?? s-au ref??cut, podurile sunt noi-nou?e, infrastructura, stâlpii ?i linia de contact puse la punct. în plus, vagoanele moderne dotate cu prize, aer condi?ionat ?i scaune ergonomice fac din c??l??toria cu trenul pe Valea Prahovei unââ??Â? eveniment, o pl??cere pentru cei care merg ca turi?ti, o stare de bine pentru cei care fac des aceast?? rut??.
<i></i>




Gara Ploie?ti Vest<i></i>


Locomotiva diesel-hidraulic?? 80-0130-7<i></i>


Cisterne cu motorin?? ?i benzin?? la Buda<i></i>


Vagon de marf?? Zackks a GFR înc??rcat cu benzen<i></i>


LDH18 la Confind Flore?ti-Prahova<i></i>


în sta?ia Flore?ti Prahova<i></i>


Locomotiva 470-783-7 a Softrans în Flore?ti-Prahova, împing??toare la un tren GFR<i></i>


DA-1636, locomotiva diesel intercalat?? la trenul de marf?? GFR<i></i>


Locomotiva GFR vs. Locomotiva Rompetrol<i></i>


Râul Prahova<i></i>


Peronul sta?iei Câmpina<i></i>


Locomotiva electric?? de la RegioTrans 425-576<i></i>


Trenul RegioTrans care circula pe ruta Bra?ov - Ploie?ti Sud - Bârlad ââ??â?? Ia?i<i></i>


Locomotiva închiriat?? 771-502-2 care lucra pentru Porr la repararea c??ii ferate Câmpina ââ??â?? Predeal<i></i>


Utilajul Plasser & Theurer - 08-32U<i></i>


Utilajul Plasser & Theurer - SSP 110<i></i>


Plasser & Theurer UNIMAT 08-275<i></i>


Utilaje feroviare Porr în Gara Câmpina<i></i>


O alt?? locomotiv?? str??in?? folosit?? la construc?ia c??ii ferate Câmpina ââ??â?? Predeal, 740 612-7<i></i>


Se montau traverse noi<i></i>


Cale ferat?? nou-construit?? în??bu?it?? în piatr?? spart??<i></i>


??Ë?antier în lucru la Câmpina<i></i>


Sute de traverse vechi aflate în conservare<i></i>


Utilaj de fixat traverse pe calea ferat??<i></i>


Buldoexcavatoare între Câmpina ?i Breaza<i></i>


Cofrarea unui ?an? de aduc?iune a apelor pluviale<i></i>


Un pod feroviar din beton<i></i>


Komatsu WB93R<i></i>


Un camion TATRA ajuta ?i el la construc?ia c??ii ferate<i></i>


Spre Breaza<i></i>


înlocuirea c??ii ferate vechi<i></i>


Gara din Breaza<i></i>


Munte b??rbierit pentru a construi o curb?? cu o raz?? mai mare de curbur??<i></i>


Poduri feroviare peste Râul Prahova<i></i>


??Ë?apte vagoane pentru Trenul Personal Bucure?ti ââ??â?? Bra?ov<i></i>


Caterpillar 323D<i></i>


Excavator lucrând la un pode? feroviar<i></i>


Constructor de c??i ferate<i></i>


??Ë?antier la pode?ul anterior<i></i>


Pode?<i></i>


Câ?i dintre noi nu se jucau cu excavatoare, buldozere ?i camioane? <i></i>


Un utilaj cu bra?e cu ro?i elastice<i></i>


Buldozerul... la treab??<i></i>


Excavator Atlas 1804 LC<i></i>


Utilaje în curba de la Nistore?ti<i></i>


Vasile era excavatorist pe Volvo<i></i>


Un fir de linie aveaââ??Â? ââ??podulââ?? pus în ghips<i></i>


Un alt deal ras pentru a face loc c??ii ferate<i></i>


Cu Mitsubishi cucerind dealuri<i></i>


Un alt pode? aflat în construc?ie lâng?? sta?ia Breaza Nord<i></i>


EA1-375 la un tren de marf?? înc??rcat cu fier vechi la Breaza Nord<i></i>


Trenul Accelerat 1745 Bucure?ti Nord - Satu Mare<i></i>


Locomotiva modernizat?? de Softronic no. 821<i></i>


îndr??gosti?ii din vagonul 20-49<i></i>


Traverse noi ?i traverse vechi<i></i>


Spre Comarnic<i></i>


Peste un pod feroviar nemodernizat<i></i>


Trecem Râul Prahova<i></i>


Muncitorii c??ii ferate asigurau buna circula?ie pe 2 fire între Comarnic ?i Breaza<i></i>


Linii modernizate din sta?ia Comarnic<i></i>


Cine îmi spune ce reprezint?? acele cutii dintre firele c??ii? <i></i>


Un tren de lucru la Comarnic<i></i>


Locomotiv?? de serviciu la un tren de lucru în Comarnic<i></i>


Excavator pus pe un vagon platform??<i></i>


Macara TAKRAF folosit?? la desc??rc??ri-înc??rc??ri din vagoanele platform??<i></i>




Vagon Rgs înc??rcat cu echipamente de construc?ii feroviare<i></i>




EA-442 cu un Tren de rang R742 Satu Mare ââ??â?? Bucure?ti Nord sosea în Comarnic<i></i>


Ie?ire din Comarnic spre Sinaia<i></i>


Spre Posada, spre Sinaia<i></i>


între Posada ?i Sinaia<i></i>


Lucrari de întretinere la linia ferata în sta?ia Valea Larg??<i></i>


Paznic de poduri - omul anun?a echipa de lucru de sosirea trenurilor<i></i>


Un canton simpatic la intrare în Sinaia<i></i>


Din nou peste Prahova<i></i>


900 de metri pân?? în sta?ia Sinaia<i></i>


Semnal luminos prevestitor<i></i>


Paznic de poduri feroviare<i></i>


Trecem podul peste Prahova<i></i>


Se v??d Mun?ii Bucegi<i></i>


4 benzi la ie?ire din Sinaia pe DN1<i></i>


Râul Prahova ?i lucr??ri la consolidarea funda?iilor caselor de pe malul drept<i></i>


EA-414 cu un tren de marf?? la ie?ire din Sinaia<i></i>


Vagon Uagps de cereale la Sinaia<i></i>


Trenul verde, ?arpe verde în Gara Sinaia<i></i>


Crestele Mun?ilor Bucegi<i></i>


Râul Prahova la Poiana ????apului ?i Mun?ii Bucegi<i></i>


Mun?ii Bucegi ?i p??durile sub ei<i></i>


Voi, mun?ilorââ??Â?!<i></i>


Sta?ia Poiana ????apului<i></i>


Gara Poiana ????apului<i></i>


4 brazi frumo?i sub Crucea Caraiman<i></i>


Crucea Caraiman<i></i>


între Poiana ????apului ?i Bu?teni<i></i>


Intrare în sta?ia Bu?teni<i></i>


Gara Bu?teni, în repara?ii<i></i>


Locomotiva electric?? 41-0809 la Trenul Bra?ov ââ??â?? Ploie?ti<i></i>


75 la or?? limitare de vitez?? în curba între Azuga ?i Predeal<i></i>


Sta?ia Azuga<i></i>


între Azuga ?i Predeal<i></i>


Repara?ia firului II Azuga ââ??â?? Predeal<i></i>


Tot înainte spre Predeal<i></i>


Pode? de cale ferat??<i></i>


Linie demontat?? în apropiere de Predeal<i></i>


Linie ferat?? montat?? proasp??t peste un pode? de cale ferat??<i></i>


Paralela cu Râul Prahova, linia ferat?? urc?? o rampa grea înainte de Predeal<i></i>


Pode? reconstruit<i></i>


Penultima curb?? înainte de Predeal<i></i>



??Ë?i ce l??sam în urm??ââ??Â?<i></i>


Intrare în Sta?ia Predeal<i></i>



11:00<i></i>

GFR ?i CFR Marf?? la Predeal<i></i>


40-1013-8 la un tren de marf?? din Predeal<i></i>


Vagon de marf?? Eakkmos albastru<i></i>


Vagon de marf?? Eakkmos portocaliu<i></i>


Fine de tren GFR cu vagoane înc??rcate cu pietri?<i></i>


Gara Predeal ?i Biserica din Predeal<i></i>


înc?? un Eakkmos decolorat<i></i>


Pauz?? de mas?? pentru frezele de iarb??<i></i>


Locomotiva electric?? EA 5100 kW a Softrans<i></i>


Locomotiva Softrans 91-53-0-470-774-7<i></i>


V?? mul?umesc pentruââ??Â? citire! La bunaââ??Â? recitire!

Pentru mai multe fotografii, accesa?i acest link.
 
Ar mai fi de semnalat micul vagon de marfa seria G pe langa depoul de utilaje din gara Ploiesti Triaj - bine, e linia spre Bucuresti, dar totusi :)
 
manlif2_0 a spus:
Ar trebui puse si poze din prezent, cu podurile care deja au inceput sa rugineasca........

:-?

Nu sunt ruginite, este praf rezultat in urma franarii trenurilor (praf de la placutele/sabotii de frana), o sa vezi si pe stalpi acelasi lucru numai din directia de unde vine trenul la vale si a fost necesara franarea.