Splendoare in iarba

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cristi_m

Well-Known Member
16 Septembrie 2008
389
0
Bucuresti
www.e-piese.ro
WEBSITE
http://www.e-piese.ro
LOCATION
Bucuresti
Mergand intr-o buna zi (azi :) )cu masina pe un drum cam de tara, m-am pomenit cu o linie de cale ferata itindu-se din buruienile de pe marginea drumului!

Evident am oprit si m-am dat jos sa vad despre ce este vorba. Era o linie veche de cand lumea, asa cum vezi multe linii inchise din Romania ca dispar in balarii, dar asta era - culmea- circulata proaspat!

Am facut cateva poze cu telefonul si va invit sa le priviti!


Nu stiu de ce dar astfel de linii uitate de lume chiar mi se pare ca au un farmec special, numai bune de modelit pe o diorama :) Bine, la lipsa generala de intretinere a infrastructurii feroviare nu m-as mira sa ajunga sa arate in curand si liniile magistrale la fel de inverzite :D Asta e insa o linie dintr-o zona industriala si va las un pic sa ghiciti locul unde am facut pozele; am atasat si un crop de pe Google Earth cu zona. (hint: este una din putinele zone de inalta rezolutie de pe Google Earth care apar pe harta Romaniei)
 
Ploiesti, in zona triajului sau mai precis in zona de racorduri catre Urziceni/Ghighiu/Ploiesti Est, la est de triaj.
 
Linia e intens folosita (personal am vazut des locomotive ale GFR pe ea) insa lipsa vechilor proceduri de ierbicidare duce la ... nostalgii in iarba inalta.
Pe linia spre EST, imediat dupa trecerea pe sub pasajul rutier e o carcasa de G (un vagon folosit pana de curand ca magazie). Acum e doar un schelet pe care eu am gasit o placa de constructor din 1874 (ori nu am vazut eu bine ori e cel mai vechi vagon de care stiu). Daca cineva ajunge prin zona poate sa confirme/infirme cele vazute de mine.
 
@Catalin

Avand in vedere data fondarii rafinariei (1880), este foarte probabil ce spui tu, desi mi se pare extraordinar cat de mult a supravietuit...
Oricum voi ajunge pe la Ploiesti in urmatoarele 3 saptamani si voi incerca sa pozez acel vagon.

Cu stima, Vlad
 
Ieri mi-am propus sa trec din nou acel drum, eram curios cat de mare a devenit savana si chiar ma gandeam ca in alte tari mai civilizate o sesizare pe un forum ca lokomotiv ar putea schimba anumite stari de fapt. Si culmea! Minune Mare: cand am ajuns in zona am constatat ca toata iarba de pe terasament fusese proaspat cosita!!! :confused: :confused: :confused:

Acum sa inteleg ca printre vizitatorii forumului se mai afla si cate "cineva" care poate decide destelenirea liniilor, sau este doar o pura coincidenta ? Oricum :aplauze: