Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut!Oare de unde a aparut 230.217,daca intr-adevar despre ea e vorba?In Istoricul Tractiunii vol.3,ea figureaza casata in 1996.
 
Automotorul este unul din cele 2 din Depoul Brasov:

77-0982-7



A fost luat in Martie 2013 de la Brasov.

Pe http://www.steamlocomotive.info/vlocomotive.cfm?Display=21308 230.217 apare ca e la Lugoj. Din pacate fara foto.
 
http://www.ziare.com/stiri/tren/trenul-spre-mare-al-lui-fenechiu-are-concurent-spre-litoral-cu-garnitura-privata-1241876


Cine, cu ce ?i cât?

Concuren?a ar trebui s?? fie benefic?? pentru to?i. S?? nu fie iar???i o ?mecherie cu subven?ie de la toa?u statu!
 
@interesantul: Uite aici si aici. Intre Brasov si Bucuresti si invers circula in regim de tren regio, impreuna cu cel de Craiova.
 
Un nou scandal pe la TV.

http://www.realitatea.net/vagoanele-cfr-calatori-care-pun-viata-oamenilor-in-pericol-ne-pot-imbolnavi-de-cancer_1211174.html

Desigur ca @%&@&@ de ziarist nu considera normal sa spuna sursa pozei:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9113
 
Plus ca e plina Franta de cancerosi care au navetat cu trenul nu?

Si turnurile gemene aveau azbest

Pina deunazi am avut placi de azbest pe niste acoperisuri pe aici.
 
Problema azbestului este cat se poate de reala. Inhalarea lui in timp indelungat produce boli serioase, ajungandu-se chiar la cancer pulmonar, acesta fiind unul din tipurile incurabile de cancer.

Totusi, azbestul nu este periculos daca nu este "zgandarit"; el trebuie lasat acolo unde a fost pus ai atata vreme cat cladirile / acoperisurile nu sunt daramate, azbestul nu prezinta niciun pericol.

Efectele negative nu ar trebui sa fie minimalizate dar nu este cazul sa intram in panica din cauza ca unele vagoane au in constructia lor si azbest.
 
De cand s-a inventat presa exista si notiunea de manipulare. De altfel probabil ca acesta a fost scopul principal al inventiei :D .

De regula informatia este servita pentru a impresiona fraierii sau ca si o forma de a pregati ceva mai interesant care se livreaza pe piata.

Partea proasta este ca nu se fac comenzi catre producatorii romani de material rulant, chiar daca acest lucru ar parea necompetitional. Asa cum unele tari folosesc exclusiv pentru parcurile auto bugetate masini autohtone, acelasi lucru ar putea fi facut si in domeniu feroviar. Evident ca nu se poate obliga o firma privata sa cumpere material feroviar romanesc, dar poate ca ar exista posibilitatea oferirii de stimulente prin subventii. In rest, eu unul daca as avea putere decizionala, as permite doar folosirea de produse romanesti in cat mai multe domenii, asa ca sa nu mai poata "ioropenii" de bucurie.
 
Parerea mea este ca trebuie facute comenzi catre firmele care fabrica intr-adevar material rulant competitiv. Experienta din ultimii ani cu tot felul de struto-camile manufacturate de tot felul de firme din tara pe mine m-a cam lamurit.
 
Felippe este perfect adevarat ce spui.
Stageexp este frumos, patriotic ce spui. Insa nu uita:
1. Firmele romanesti trebuie tratate la licitatii exact ca celelalte din UE.
2. Sunt interzise ajutoarele de stat.
Dar cel mai important este faptul ca in unele cazuri calitatea produselor romanesti este jalnica. Spre exemplu: autocamioanele romanesti. Nu sunt grozave nici autospecialele facute de traditionalul producator roman.
In concluzie, o masina pentru pompieri integral romaneasca este un produs TOTAL nedorit de cei care ar urma sa-l exploateze.
 
Mai nimic aici despre "semi-pseudo" "privatizarea" CFR Marfa ....atunci , hai sa scriu eu, poate mai aflam ceva ....

Incep cu cele scrise de EVZ, DUPA ce s-a incheiat circul....aaaa....scuze....licitatia :D :

http://www.evz.ro/detalii/stiri/regia-de-oscar-a-privatizarii-cfr-marfa-sau-cum-vinzi-sigur-o-companie-falita-1043803.html

Oare daca cei de la SIE, STS , SRI ( cica ei protejeaza Statul Roman, pai nuuuu ? Daca nu ei atunci cine ? :D ) ar lua sa asculte telefoanele celor implicati in aceasta " semi-pseudo" privatizare, ar putea sa auda lucruri care sa le dea cu virgula....
===============================================
Parerea mea, personala, si bazata pe felul, modus operandus, al acestei licitatii ( incepand cu PRIMA incercare ) este ca s-a vrut
ca o "licitatie dedicata " sa para o "licitatie adevarata ".
==============================================
Acuma...asta e DOAR parerea mea !

In rest, Dumnezeu cu mila !
Marius.
 
Trist ...
http://adevarul.ro/locale/slobozia/foto-podurile-anghel-saligny-fetesti-sursa-inepuizabila-fier-hoti-1_51d598f2c7b855ff560120e5/index.html
 
Dintr-un minim de respect pentru adevarul istoric:

"Podurile peste Dun??re din zona Fete?ti au fost proiectate între anii 1854-1925 de c??tre marele inginer Anghel Saligny"

aia sunt anii care au marcat nasterea si moartea marelui inginer....
Scriam aici pe forum ca spre diferenta de ansamblul de la Cernavoda, podul "mic" de la Fetesti nu mai e cel original de vreo 90 de ani. originalul, dinamitat de armata romana in retragere a disparut in 1918 (gasiti mai multe detalii pe forum). Cel actual este refacut dupa planurile originale. Evident asta nu scuza furtul de elemente...