In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Primul vagon e si cel mai interesant - cutie de G02 Gattungsbezirk Stettin de dupa 1901 sau chiar unul din primele Verbandswagen G 10. Interesant de asemenea acoperisul de tabla.
In schimb cum nu se distinge nimic pe el in afara de sigla de tranzit, nimic nu spune ca ar fi al CFR.
Mai e unul in depoul de automotoare din Arad. L-am pozat anul trecut, dar probabil inca mai e acolo.
M-a intrigat si pe mine constructia cisternei, de aceea l-am pozat.
Cisterna este una din cele "subtiri" produsa in Germania (probabil M.A.N.) la inceputul secolului trecut, perioada 1896-1912. Si-a pierdut candva cabina de franar (asimetrica) insa este in rest intreg, mai are pana si mainile curente si tampoanele originale.
Cat despre G, este unul din miile de G-uri standardizate ale CFR, produse astfel intre 1880 (!!!) si 1914 de multe fabrici, cele mai multe in Imperiul Austro-Ungar sau in Germania. Dupa suportii de lagare de osii e de pe la 1902, tampoanele sunt mult mai recente. Diagonalele si usa sunt in forma clasica a CFR, nemodificate.
La Fetesti mai era (habar nu am daca mai este acum) si o Astra pe boghie Diamond, din seria celor facute la 1955, foarte bine pastrata. Era langa remiza...
Astre pe boghiuri Diamond, fabricate in serie mare pentru PKP la vremea lor, mai erau si prin cateva trenuri PSI. Numai ca n-ar trebui sa le spunem Astre ci tot "Dimitroave" sau "UVA". :lol:
La modul serios, cele doua vagoane postate de Florin mai sus merita atentie. Sunt amandoua cat de cat complete si restaurabile. La cate G-uri adevarate ale CFR s-au taiat, e poate momentul sa se puna unul de-o parte.
Evident nu ma refer la cele ex-MAV sau ex-germane, ci la cele tipice ale CFR, cu diagonalele opuse si usile laterale cu scanduri verticale.
Corect Horia, din oboseala am uitat ca numele uzinei nu mai era Astra la 1955.
Eu tot mai sper sa salveze cineva G-ul ala de la Buzau, de care va tot bat la cap de 10 ani Frana Hardy cu vid integrala, constructie Budapesta 1888...
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.