Vagoane de calatori istorice CFR

Radu161

New member
Cred ca a mai fost pus, dar nu au fost decat poze de peste gard. Tot asa l-am pozat si eu.
Cum/pe unde ai reusit sa intri acolo?
 

dantm

New member
Da, este in spatele molului, am iesit din mol pe o usa care da exact la gard.Acolo e o bucata lipsa direct la vagon, apoi drumul iasa in oras sau la peronul 1 din gara.
 

AlexD

New member
Tren special pentru o delegatie care a circulat de la Bucuresti la Constanta. Sec XIX?

Ce provenienta aveau vagoanele acestea scurte? Le-am reintalnit mult mai tarziu (anii 30?) intr-o fotografie a liniei Ploiesti-Slanic.
 

Gam3

Moderator
Staff member
Daca se vedea numarul de pe primul vagon aveam toate datele. Fain CIWL-ul din spate.
 

Gam3

Moderator
Staff member
Cu legatura la pagina 29:
In primele 6 minute actiunea filmului are loc in vagonul restaurant VR 00235



[bbvideo]https://www.youtube.com/watch?v=3z0GQEvvQvc[/bbvideo]

Date actalizate.
Vagonul salon pe 6 osii, nr 110. Constructie Flamura Rosie, 1950. In anul 1962 trece la CFR si devine pe rand VR 00138 / VR 00235 / VR 50 53 88-29 012-2. Sfarseste la Iasi ca vagon salon /bucatarie WBC 80 53 97-10 004-3 in trenul macara Iasi.
 

Gam3

Moderator
Staff member
Vagon - salon princiar pe 4 osii, CFR Nr 11, destinat Principelui Ferdinand, Principesei Maria si Suitei Princiare.
Fabricat la Ringhoffer, Smichow; 1899. Era de culoare albastra si usile platformelor de acces, de la capetele vagonului, aveau pictate cate o coroana regala.





Urmeaza inscriptionarea.
Model facut de la 0 de catre Lucian29. Multumesc mult.
 

Gam3

Moderator
Staff member
Trenul de epocă festiv, organizat cu ocazia semicentenarului căii ferate Braşov - Întorsura Buzăului, lângă Depoul Braşov, 1981.
Trenul a fost folosit prima data la aniversarea centenarului caii ferate Brasov - Sighisoara in anul 1973. Atunci trenul a fost tractat de o locomotiva seria 375.000. Vagoane din imagine erau : F 117, A 986, B 987 si C 988.

Foto facebook Gruia HilohiFB_IMG_1546068637464.jpgFB_IMG_1546068637464.jpg
 
Last edited:

dantm

New member
Acum nu doar ca nu mai este material pentru astfel de trenuri, dar nu mai avem nici linia spre Intorsura Buzaului.
 

dantm

New member
Am ajuns pe la Teius si am gasit un vagon care in mod sigur va ajunge in parcul feroviar din fata garii.


















Intimplator vad ca avea geamuri duble



capatul asta frontal are un gemulet, celalalt capat e altfel, insa nu mi-au iesit bine detaliile, cred ca acolo sint ceva cabluri









pe partea cealalta unele geamuri sint sudate si deasupra lor au o fanta de aer.Nu am putut sa il prind ca erau masini, un gard si 3 ciini care latrau.Nu era unghi, dar o sa fie cind o fi instalat in parc.





 

dantm

New member
Este pe ciment, dar cred ca urmeaza sa fie cosmetizat. in parc exista deja o linie pregatita.
Au mai adus de acolo o coloana de apa din coslariu, probabail ca urmare a lucrarilor la santier.

Pacat insa ca totul e facut in stil amator, o vopsea si o placuta informativa , ca sa fie ceva. Insa initiativa nu e rea.
 

Gam3

Moderator
Staff member
Vagon clasa a-3-a, Cah 105907, fabricatie Ganzt es Tarsa Budapest 1908, lungimea de 19.50, statia de domiciliu Bucuresti.
Dupa renumerotarea claselor din1929 devine Cal 7300.

sursa- www.delcampe.net
 
Top