Amplasare locomotiva cu abur 150.139

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Care urmeaza si in ce gari?231 065? 230 516? :-x
Gara de Nord ramane de caruta, nu are nicio piesa de patrimoniu unde sa se pozeze nuntasii(aurolacii) lu??´ nea ezpertu.

Ce defect are 150.139 la cazan? Expirat, spart, taiat , gaurit , ce are? De acum inainte sigur o sa aiba mai multe... :(
 
Doua clipuri fara "expertul" care a provocat atitea reactii alergice:
https://www.youtube.com/watch?v=rpf7aaV_ye8
https://www.youtube.com/watch?v=3t71N5VpbzY
Multumesc autorilor lor pentru ca s-au gindit si la altii
Numa' bine
 
cosmin78 a spus:
Ce defect are 150.139 la cazan? Expirat, spart, taiat , gaurit , ce are? De acum inainte sigur o sa aiba mai multe... :(

Expirat, iar Remarul 16 Februarie nu mai avea autorizare ISCIR....
De-an pixulea, precum toate de la noi....
 
ââ???žLâng?? locomotiva asta vor veni oameni cu o vârst?? mai înaintat??, vor sta ?i vor plânge lâng?? eaââ????, zice Bellu.

Eu deja plang pentru ce au facut cu ea... :(

"locomotiva se las?? mai greu mutat??. Locul ei e pe ?inele adev??rate, parc?? se înc??p???âneaz?? s?? le spun?? muncitorilor. Pân?? în 2002 eram înc?? func?ional?? ?i, de?i zece ani n-a fost mi?cat??, refuz s?? accept statutul de pies?? de muzeu."
 
pai s-a lasat cu greu miscata pentru ca a inceput sa faca contrapresiune in cilindrii pana am urcat sus, am pus schimbatorul de mers la ,,0" iar robinetii de scurgere i-am deschis si i-am lasat asa pentru orice eventualitate, sa aiba pe unde sa se scurga apa. dar de unde sa stie expertul treaba asta si aghiotantul ,,specialist"Lupescu? La fel dupa cum i-am spus eternului ca s-ar putea repara cazanul la Meiningen in Germania. Raspunsul lui de mare atotcunoscator a fost: da cine sunt astia? :D
 
Puteau sa puna un macaz pina la linia aia si apoi in demontau.

Are cineva poze cu nuntasii care vin la Oradea sa isi faca poze cu locomotiva? nu de alta dar e acolo linga un perete si e greu de incadrat. Si mai e alta chestie: A U T O R I Z AT I A.
 
"D'a cine sunt ???tia ??" în ciuda tuturor eviden?elor, nu pot s?? nu fiu, din nou decep?ionat, de o astfel de remarc??, a unei persoane din "interior" ?i "specialist". Am respect pentru orice interlocutor, pentru orice persoan?? cu care sunt în contact, dar un astfel de r??spuns.....m?? face s?? caut surse paralele de documentare când consult "anumite lucr??ri"! Cred c?? am prea mari preten?ii de la un meseria? ?i deontologia de respectat în domeniu...sau scara mea de valori e cu sus'-n jos...ori "lumea"-n care tr??im acum e "dus??". Poate era bine dac?? aveai ?i o carte de vizit?? a celor din Germania, cu strad??, num??r, telefon, e-mail, fax....vaxxxxx. Cred c?? ?i tu ai r??mas "interzis !! La plecare, sigur, ai plecat din Cluj cu ceva ce seam??n?? a doliu în suflet, Florine. Or veni ele ?i vremuri mai bune......
 
Amplasarea a reusit, dar mortul e de vin??!

Din pacate si acest circ îmi m??resc regretul de a nu fi emigrat când era timpul.

S-a facut, acum e bine f??cut, dar la noi, în România exist?? o lips?? total?? a managementului de proiect.

Acolo une e amplasat?? locomotiva este un p??rcule?.

P??rcule?ul e înfiin?at de 5-6 ani.

Sunt cop??cei, care vor fi în 2-3 ani copaci.

Sunt de?i, nefiresc de de?i, pentru un p??rcule?!

Vor fi ideali pentru a masca locomotiva privirii trec??torilor din pia?a g??rii, iar c??l??torii cu trenul nu o vor vedea, deoarece nu mai sunt c??l??tori sau prea pu?ini mai sunt!

E fain c?? dup?? 23 de ani se mai marge pe principiul: ââ??NOI MUNCE??Ë?TE, NOI NU G??â??NDE??Ë?TE!ââ??

Asta a?a, ca ?i o observa?ie. înc?? nu m-am apropiat de ea, dar sigur voi depune o coroan??....
 
Nu e parculet e padurice. Si cind va fi padure dinspre oras nu va mai fi nimic de vazut dinspre oras ca va fi demontat.

Intrebare: in ce gara din tara mai este expusa o locomotiva napadita de vegetatie?

Ajutor: intr-o calatorie am dat o tura sa fac o poza cit stationeaza trenul si din ienuperi au sarit niste ciini spre mine.
 
Mai Daniele, tu ai povesti cu caini in toate voiajele tale prin tara :D

Candva se vor face si manele pe aceasta tema:

"Ascunde-te bre in boschete
ca sa furi tabla mai repede"
 
:aplauze: :aplauze: :aplauze:
:lautar: :lautar: :lautar:

Vine ciinii spre mine, in toate garili.

Oare in Timisoara Nord nu pun o locomotiva? A mai fost pe vremuri una si acuma e una in depou.

Sa facem un inventar unde sint:
una la Oradea,
una la Cluj Napoca,
una la Brasov,
una la Tulcea,
una la Galati,
doua la Arad (una la gara una la depou si se vede din tren),
una la Predeal,
una la Sinaia,
una la Craiova cu plug de zapada,
doua in parcul de la Teius
una de ingusta de la Govora expusa in oras la Timisoara,
una de ingusta pe un fel de stativ la depoul Tirgu Mures dar nu se vede in fundatura aia.
urmeaza la Caransebes.

Am mai scris undeva, erau locomotive pentru fiecare gara mare din tara.Cite au fost la Navodari?zeci?

pina am scris mi s-a raspuns la intrebare, da la Craiova exponatele nu se vad bine.
 
Chiar numai din cele vazute de mine:
una in Sighet, intr-o stare simplificata de partile detasabile;
una de linie ingusta in fata garii Salonta;
una de linie ingusta pe marginea drumului in Orastie, impodobita mai ceva ca si camioanele CocaCola din reclama de Craciun;
....
 
Oare peste cin?pe ani o s?? împânzeasc?? ?i DA-uri ?i LDH-uri garile ?i marginile ora?elor?
Din loc în loc va mnai fi r??t??cit un EA...
 
Uau, buna intrebare. Ar fi chiar fain.
Asa o sa fie dupa ce termina chinezii de facut metroul Tulcea-Baia Mare.

Si dupa ce stabilesc unde pun peronul.

Continuam asadar inventarul cu cele mentionate de cfr_cj

una la Sighetu Marmatiei de cale larga dar nu e expusa in gara ci dincolo de ea in depou nu se vede bine si pare abandonata.
una la Salonta de cale ingusta
una in incinta Arsenal Park de la Orastie, fratii Cristescu ex US Govora nu stiu daca se pune.cale ingusta
una pe marginea soselei la Orastie. pacat ca e tiganita

una la Sighisoara de cale ingusta
 
Mai sunt 3 la Zlatna într-un giratoriu (dintre care 1 L45H), a fost una la Jimbolia (dar pe o linie) care a fost dus?? la Caransebe?. Mai avem 2 aburoase mici la poarta Depoului Bucure?ti C??l??tori (duse temporar/definitiv în fa?a Muzeului ??Â???ranului Român), una în Parcul Tineretului (pe care fac echilibristic?? pu?tii din cartier) ?i mai sunt ?i cele de la Sibiu.
 
Unde e in Petrosani?
Sint 3 in depou care se vad din tren.
Caransebes l-am mentionat la viitor, Sibiul si Resita nu se pun pentru ca sint muze (sau muzeuri)

.Aici man gindit sa f??cem o lista cu locomotivele care fac parte din patrimoniu national si sint piese importante dîn patrimoniu national cultural tehnic al tarii si p?? care acuma le vedem expuse pîn diverse gari, expuse p?? vecie si unde astep??m s?? vin?? tinerii, unii n??scuti o data cu ele dar si batrînii s?? vina aici la elej si sa plinga cind le vad si cind s?? gindesc c?? locomotivele astea au fost p?? linii inainte s?? fie dizelele.Si daca le gasim poate cu ajutorul regionalelor s?? le salvam de la distrugerea salbatica d?? pîn?? acum. Si poate daca ne spune si omul d?? cultura citeva cuvinte p?? care unii le asculta cu interes ca cum in gura lui aur ar avea cind vorbeste el la salvarilor unor piese de patrimoniu.

Acuma nu pot sa zîc ca s?? ocup?? d?? inmorm??ntari ca el zîce exact p?? dos cum ca sî ocup?? d?? invierea lor d?? vreme ce le expune pîn gari.

Cred ca miresele vor cere cindva sa faca si nuntile in trenuri trase de locomotive p?? aburi si nu mai vor sa mearga in Ungaria sa le aduca. Asa ca atunci poate ca o sa inteleaga cineva ca locul lor mai este si p?? linii nu doar p?? linga linii. Daia zîc sa continuam lista daca nu aveti ceva impotriva



doua la Zlatna+ L45H ingusta
doua la depoul Bucuresti Calatori/Muzeul Taranului ingusta
una la Bucuresti in Parcul Tineretului ingusta
una la Nadrag+vagoane + L45 H la Jdioara ingusta
una la Alba Iulia ingusta
una la Satu Mare in parc , ingusta
una la liceul CFR Timisoara , ingusta
una la Sfintu Gheorghe

mai este una la fabrica de piine in Tirgu Mures cred

http://gallery.myff.org/gallery/359117/cfr1.JPG

poza nu este a mea si am gasit-o aici
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic1472-0-asc-0.php

si tot acolo mai e o poza de la SRCUC Brasov
http://i753.photobucket.com/albums/xx180/didiursuletz/P1300657.jpg

si tot acolo am mai gasit asta dar nu e vorba de locomotive expuse.
http://bda-train-blog.blogspot.ro/2009/10/cfr-764055-behind-cluj-napoca-train.html

http://bda-train-blog.blogspot.ro/2009/08/sad-fate-for-little-steamer-cfr-76415x.html