E o exagerare tipic?? presei de scandal... dar nu m?? a?teptam ca Digi24 s?? prezinte a?a ceva. La o mic?? verificare, s-ar fi v??zut c?? to?i ace?ti lideri de sindicat - majoritatea de ani buni pe func?iile astea - au contribuit din plin la situa?ia existent?? pe calea ferat?? din România. Ei primesc salariu de la CFR, CFR S.A. sa CFR C??l??tori, primesc ?i de la sindicat, iar din banii societ???ilor au birou, telefon interna?ional, ma?in?? cu ?ofer ?i vreo câteva sute de litri de combustibil... totul f??r?? s?? fac?? nimic. R??mân f??r?? ca?caval... nu îi intereseaz?? de locuri de munc?? sau de transport de calitate.
în plus, MT nici m??car nu a fost consultat în întocmirea MPGT, firma AECOM discutând doar cu domnul Bolo? (care e directorul general a DGMFE din cadrul MT, unde se afl?? ?i AMPOS-T ?i, în acela?i timp, mai e director ?i prin alte p??r?i ?i mai e ?i preot, pe deasupra...), care a folosit pe post de hârtie igienic?? toate observa?iile direc?iilor de specialitate ?i ale societ???ilor feroviare (într-adev??r, pe holul cu DGMFE e mereu lips?? de hârtiei igienic?? la toalete), observa?ii care, puse cap la cap, dep???esc ca num??r de pagini capitolul de transport feroviar din Master Plan :!:
Apropo de aluminiu, combinatul de la Tulcea nu prea mai face nimic, alumina e adus?? din America Latin?? ?i desc??rcat?? de pe vapor la Tulcea sau Constan?a, apoi e trimis?? cu trenul la Slatina.