Ceferizari de material rulant real. la atelierul fam. Savin

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si eu am fost in vizita la fam. Savin si mi-a placut modul de lucru al lor si tot ceea ce fac in domeniul modelismului feroviar,adevarul este ca au si cu ce.Cum spune si colegul leon-gr au lucrari fin lucrate,poate unele mai bine finisate decat cele de firma.In alte domenii in care exceleaza domnul Savin sr,sunt aviatia navo si auto, are o camera plina cu machete,plus in atelier multe machete neasamblate.Ce mi-a atras atentia cel mai mult a fost o locomotiva cu abur atent detailata,cred ca la scara G,sau mai mare.
 
Am preluat-o si eu de la ei,ideea cu niturile, si urmeaza sa le reproduc pe marchiza si tenderul meu de la acea 141r la care lucrez,incet dar sigur
 
Da la aceea se refera, numai ca e la scara 1:20, ceea ce nu cred ca e G, e mai mare, dar oricum, aia a fost facuta acum mai bine de 35 ani, cu ce se putea face la data aia, si mai are inca una dar aia nu e terminata.
 
scristi:

eu sper ca nu ai aruncat "patratul" ala pentru ca el a existat la toate locomotivele indiferent de epoca. Acela era un geam care culisa pe pervaz. In pozele din cartea lui Serban geamul este culisat inainte, peste primul geam de la marchiza. Mecanicul statea frumos cu mana pe pervaz in golul creat. La masina de la Resita, acest geam a fost inchis din motive evidente.

Deci, nu a existat varianta "cu gaura" si cea cu geam patrat, ci o singura varianta si poze cu geamul pliat si nepliat.

Eu de fapt ma refeream la altceva, la unghiul golului respectiv. La masinile austriece acesta era un frumos arc de cerc, la ale noastre...era mai drept :)

Ma rog, nu vreau sa crezi ca nu-ti apreciez munca, din contra, doar ca am vrut sa-ti clarific ce-i cu "patratul".

Later edit:

uite ca am gasit si o poza unde se vede "patratul" tras la jumatate. Stiu, poza e execrabila, e facuta de mine acum vreo 10 ani la Sibiu cu 142.008.



Unghiul despre care vorbesc este dreapta sus, sub aparatoarea geamului.
 
Sincere felicitari familiei Savin pentru inca o realizare deosebit de frumoasa! Arata demential. Respect :D
 
Da bogdanra,despre acea locomotiva de pe dulap este vorba,cand aveam 5-6 ani si mergeam cu bunica sa luam bilet de tren[eu nu aveam nevoie de bilet la varsta aia],il luam de la agentia CFR,la intrarea pe holul cladirii erau doua locomotive cu abur ceva mai mici decat cea de la domnul Savin sr,si le priveam de se ruga bunicamea sa plecam de acolo :lol: .Acum nu stiu ce s-a facut cu cele doua locomotive nu am mai fost pe la noua locatie a agentiei,este posibil sa fie in custodia cuiva pasionat sau poate nu,ar fi pacat sa fi disparut fara urma.Initial prima intrebare pe care i-am pus-o domnului Savin sr,a fost daca acea locomotiva este una din cele doua de la agentie,apoi mi-a spus ca este o lucrare mai veche de a dumnealui.
 
Continui si eu topicul cu inca o bijuterie CFR Marfa

4jy9.jpg

oi4a.jpg

cjkn.jpg

6gmz.jpg

eskp.jpg

l62j.jpg


Mii de multumiri familiei Savin pentru aceasta ceferizare
 
Arata grozav. Urmaresc de ceva timp acest topic si astept mereu cu nerabdare sa vad ce realizari ne mai sunt prezentate. :D
Spor in continuare!