Noutati 2018

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Noutati A.C.M.E. 2018: https://www.trainsdepot.org/_custom_storage/manufacturers/pdf/a.c.m.e_new_products_2018_(ho)(it_en_de)_2018_02_20180203002512.pdf

ACME 60203 - 060-EA de la Fox Rail (pagina 49 din catalog)
 
EA-ul de pe coperta
DSC_9831-copy.jpg


Standul ACME unde se afla si viitoarea cuseta CFR:
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?010,8454026

image.jpg

image.jpg
 
Vitrains produce in 2018 locomotiva BB 16500 RegioTrans.
http://www.eyro.ch/downloads/news18/vitrains_2018_fr.pdf
 
https://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20180302_OTS0103/spritzgussproduktion-wird-aus-gloggnitz-in-die-slowakei-verlagert

Nu inteleg perfect germana dar se pare ca Roco/ Fleischmann va renunta printre altele la productia de modele la scara H0.

Daca e cineva mai in masura sa traduca...
 
Google traducere a tradus:
"Grupul de cale ferat? va reloca cea mai mare parte a turn?rii prin injec?ie de la locul s?u de produc?ie în Gloggnitz (Austria Inferioar?) în Slovacia. Aceast? m?sur? conduce la o reducere de 52 din cei 107 de angaja?i în loca?ia din Austria de Jos pân? la sfâr?itul anului 2018. Negocierile privind m?surile de compensare sociale pentru începerea reducerii de personal în curând. Pentru restructurarea modelului grupului de cale ferat?, de asemenea, portofoliul de produse se va schimba: brandul german Fleischmann este în H0 l??imii c?ii de rulare (scala: 1:87) nu mai este oferit din 2019, dar numai în ecartamentul N (Scara: 1: 160 ), unde este lider de pia??. „Acestea sunt m?suri esen?iale pentru a îmbun?t??i structura costurilor de produc?ie ?i performan?a pe pia?? în al doilea cel mai mare produc?tor de trenuri model de Europa“, directorul general al modelului de cale ferat? holding ?i proprietar reprezentant al RVS, a spus MMag. Hannes Grießner, ast?zi, vineri, 2 martie, dup? o întâlnire a companiei la Gloggnitz."

Pe scurt Fleischmann nu mai produce decat la N(1/160) si Roco se muta in Slovacia.
 
Oare in Arad mai ramane Roco?
 
In acelasi articol scrie clar ca alte masuri de asanare ("Bereinigung" = curatare) a structurii de productie in Europa sunt inevitabile.
Actuale capacitati de productie in Europa: Austria - Gloggnitz(constructie, producere scule, turnare sub presiune); Slovacia - Banska Bistrica (prelucrarea suprafetelor, producere motoare); Romania - Arad (Montaj, prelucrarea suprafetelor).
Grupul de firme a fost preluat de catre banca Reiffeisen in octombrie 2017, iar planul de reorganizare initial a fost acceptat, insa a trebuit prelungit cu doi ani.
Un raspuns la intrebarea lui ALX nu pot sa dau, eventual o parere personala: ceasul ticaie.