ND2 - Bachmann - Transformare.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut Florin, Felicitari pentru realizare.
Am sa te rog sa descrii amanuntit pasii in detaliu ai vopsirii, daca vrei binenteles. Sunt foarte interesat de anumite tehnici, scule , unelte dispozitive, mascare, decaluri etc.... astept cu mare interes, in speranta ca voi invata sa fac si eu vopsitorii de calitate. Trebuie sa incep de undeva :lol: .
 
Salut,

placuta de inmatriculare de pe bot va fi pusa atunci cand vine (este comandata).

Inscrisurile din zona gri nu exista la locomotiva cu nr 1501.
vezi aici:

http://www.railfaneurope.net/pix/ro/private/GFR/diesel/GFR60-1501-0.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/private/GFR/diesel/P8150012.jpg
 
realizarea asa cum au mai spus si alti antevorbitori este de exceptie. detaliile au fost realizate foarte fin si nu cred ca ar fi prea multe de comentat. m-a impresionat si dunga aia mediana care ajunge pina pe faruri. excelent!
cred ca este cea mai buna transformare pe care am vazut-o! felicitari!
 
sal florine.cat mai costa modelul(si modificat si nemodificat).....multumesc de raspuns.
mai am vreo sansa sa gasesc modelul nemodificat undeva?
 
Modelul nemodificat il mai gasesti pe ebay. Sunt doua firme, una din China si una din Honh-Kong, care vand modele Bachmann China. Pretul este in jur de 100Euro.
 
Treci pe la vama dar nu platesti nimic. Cel putin mie, la Timisoara, asa mi s-a intamplat. A trebuit sa desfac pachetul dar cand au vazut ca e o ''jucarie'' nici nu s-a pus problema de a plati ceva.
 
Stai asa Mircea, de cand te controleaza in vama, in bagaj, in pachet :confused:
Ultima data am adunat 5 euro de persoana si i-am dat cu autocarul si 10 euro de persoana cu masina, puteam avea orice in bagaje si pe soacra bucati ca nu s-au uitat :D
 
Srzavi parca ai zis ca nu mai scrii seara pe forum ... stii tu de ce.
Ai citit mai sus sa vezi exact despre ce vorbeam?

Vorbim despre primit un colet, si mai exact despre primit un colet din China. Vine cu posta nu cu autocarul si vine singur. Si China este in afara EU, deci sunt alte conditii.

@mircea18 ms pt raspuns.
 
E vorba de vama din gara. Acolo vin pachetele din tarile non UE si de acolo le iei. Trebuie sa le desfaci in fata unui vames si sa-i arati ce ai primit. Eu am fost de vreo 5-6 ori, de fiecare data s-a uitat si nu a trebuit sa platesc nimic.
 
Salutare,

am tot promis ca voi reveni cu prezentarea pe larg a lucrarilor la care a fost supusa locomotiva si ar fi cazul sa ma tin de cuvant :D

Pasii de inceput:

- demontarea locomotivei, detasarea carcasei, detasarea boghiurilor de sasiu, detasarea mastilor boghiurilor de boghiuri
- inlaturarea detaliilor aplicate cum ar fi : bari usa de acces in cabina, stergatoare parbriz (acestea se pastreaza in loc sigur, nu vor suferi modificari)
- inlaturarea celorlalte detalii aplicate : cabluri de pe acoperis, barile din jurul parbrizelor, cutie goarne de pe acoperis (goarnele se pastreaza), inlaturare detalii de pe traversa frontala
- demontarea tuturor geamurilor (implicit a interioarelor cabinei), demontarea ghidurilor de lumina si a farurilor - toate acestea se pastreaza
- inlaturarea farului central de pe acoperis
- inlaturarea de pe traversa frontala a marginii orificiului cuplei



Dupa ce toate cele descrise mai sus au fost efectuate urmeaza:

- inlaturarea dungi galbene de sus
- inlaturarea grosiera a dungi in relief de pe cutia locomotivei si a insemnelor chinezesti in relief.

 
Farurile centrale duble le-am realizat din teava de alama de 2mm si le-am cositorit intre ele, apoi materialul in exces a fost eliminat prin cositorire.

Am montat temporar farurile, tampoanele si plugurile, ca sa imi fac o idee despre cum va arata modelul:



Pozitia plugurilor trebuie modificata astfel incat sa nu avem diferente de nivel aici (vezi foto):