BR 119 "23 AUGUST"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Off-topic referitor la postarea pozelor :D
1) Iti creezi un cont pe www.photobucket.com
2) Incarci acolo pozele care doresti sa apara pe forum
3) Deschizi o fereastra (fila) noua cu forumul, unde incepi sa scrii mesajul, te opresti in momentul in care doresti sa inserezi o poza aflata deja in albumul de pe Photobucket si apesi pe claviatura ENTER, ca sa incepi un rand nou
4) Revii in fereastra (fila) cu Photobucket si mergi cu mousele peste poza dorita, moment in care vei observa ca apare un meniu cu cateva optiuni chiar sub poza
5) Faci click peste casuta aflata in dreptul lui "Direct Link" si observi ca textul de acolo se albastreste
6) Apesi pe claviatura CTRL+C, ceea ce inseamna ca vei copia in clipboard continutul casutei respective
7) Revii la mesaj si faci click pe butonul "Img"
8 ) Apesi pe claviatura CTRL+V, adica lipesti dupa "" formula memorata anterior
9) Faci click pe butonul "/img"
10) Faci click pe butonul "Previzualizare" si... admiri noul link-miniatura pe care softul forumului tocmai l-a creat in mod automat 8)
Mult succes!
 
In procesul de modernizare si-au "pierdut" printre motor si altele si cozorocul cu farul central de deasupra parbrizului, primind un far central mai mare sub parbriz. Interesant ca la Bicaz erau parcate ambele variante. Cred ca 119 a devenit 219 dupa unirea DR cu DB.

Apropo: Ce s-a mai intimplat cu ele ? Au plecat inapoi in Germania?
 
Inmatricularea DR 119, apoi la DB cu seria 219. Cele din seria DB 229 sunt cele 20 modernizate si remotorizate de Krupp. Cozorocul a disparut din fabricatie incepind cu locomotiva 119 116.
 
Eu mi-am pus un avatar din galeria hobbies. Sper c? nu l-am luat de la nimeni în mod special, Â?i dac? da voi încerca s?-l schimb. :D (off topic)
 
Am gasit acesta poza

http://s3.amazonaws.com/lefora-attachments/feroviar-group.lefora.com/1f063f024d2b40c1997a62834b4c3eaf/64-0001c.jpg

Nu este un Br119 dar seamana. Stie cineva mai multe?

Scuze de off topic
 
Este o locomotiva diesel produsa la FAUR prin anii 80 si avea motor ALCO. A fost inmatriculata la CFR cu seria 64-000. Avea un demaraj foarte slab si din aceasta cauza nu a fost prea apreciata. La ora asta mai sint citeva in functie in special la societati particulare si la trenuri de serviciu. Una isi facea veacul pe linga Caransebes acum mai multi ani, iar alta era pe undeva pe la Ploiesti
 
Off topic
Din cite imi amintesc si 64-0001 era ca celelalte de aici: http://alcoworld.railfan.net/romania.htm , a fost alocata Depoului Cluj si nu arata deloc ca cea din poza din link-ul lui Nelutu. Ce s-a intimplat cu cea vopsita in culori vesele e o necunoscuta pentru mine.
 
cateva informatii utile, sper:
Rio Grande a produs un DVD din seria Die Stars der Schiene / Baureihe 119 das U-boote aus Rumaenien, pe care l-am cumparat din Germania cu 15-95euro. Din nefericire este doar in germana si netitrat, dar se pot afla foarte multe informatii in cele 45 de minute. Se povesteste toata istoria locomotivei de la primele loturi pana la disparitie.
Ca amuzament, nemtii au numit cozorocul specific primelor aprox 100 locomotive Rumaenische sport mutze (sapca sport romaneasca).

Diferente intre 119 si 219 nu exista semnificative au fost doar renumerotate la integrarea DR in DB cand dieselurile au fost introduse in seriile incepand cu 200.

229 au fost echipate cu motoare Krupp mult mai puternice si folosite in simpla si dubla tractiune la trenuri rapide sau expres, din pacate doar pentru o scurta perioada.

119 / 219 au fost folosite in special la tractarea trenurilor de persoane pe linii secundare unde terasamentul nu permitea o sarcina mare pe osie, tractau in general umbauwagen si Halberstadt compartimentate sau nu. Fiindca dupa unificare o parte au fost preluate de DB Cargo (transformat ulterior in Railion si actualmente in DB Schenker) se poate spune ca au fost folosite si pentru tractarea trenurilor de marfa in special in dubla tractiune.

Eu am BR119-009-9 de la Brawa in editie exclusiva. Realizare excelenta, toate detaliile la locul lor, inclusiv sigla Faur. Despre rulare nu pot spune prea multe inca, vreau sa ii pun sunet si apoi o sa imi exprim parerea si despre cum ruleaza.

Ciao,
 
buna,

numai o mentiune, scrii ca "229 au fost echipate cu motoare Krupp mult mai puternice si folosite in simpla si dubla tractiune la trenuri rapide sau expres, din pacate doar pentru o scurta perioada."

eu as renunta la acel "din pacate" intrucat remotorizarea nu a reusit sa inlature neajunsurile locomotivelor (care pana la urma au fost radiate complet, au fost cazuri de 229 care au fost sterse dupa mai putin de 100000km rulati) si s-a preferat clasa 234, Ludmilla pentru trenuri de calatori care face 140km/h...

adevarul este ca atunci cand te apuci sa remotorizezi si sa modernizezi o locomotiva proasta din conceptie nu ai cum sa ajungi prea departe.

un prieten mecanic la DR si acum DB AG imi spunea ca isi facuse ucenicia prin 1984 la Halle/Saale pe 119 si ca la motor era cum era (tolerantele erau enorme) insa la partea de racire nici o piesa de pe o locomotiva nu mergea pe alta...

o alta legenda comica este cu prototipurile 001 si 002, erau casate si partial demontate cand se livra 078... :D
 
Da, am spus din pacate, pentru ca in ciuda motorizarii nu s-au putut elimina neajunsurile la nivel general si atunci au trebuit casate, pacat de banii pentru remotorizare care daca imi aduc aminte nu erau deloc putini.
Suntem pe aceeasi frecventa acum?

Numai bine,
 
Citeva fotografii cu o fosta Br 219 in gara Turda.
Locomotiva facea serviciu la fabrica de ciment de la Alesd.
Am scris "facea" deoarece in momentul cind am fotografiato era defecta si astepta impreuna cu o garnitura de vagoane pt transportul zgurei un EA pt a fi tractata spre Galati,unde va fi reparata.

Imagini din sala masinilor

Scara de acces spre postul de conducere

Placute de pe unele echipamente

Imagini din postul de conducere

Postul de conducere opus