060 EA - CFR Marfa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.031
2.557
Ia?i
LOCATION
Iași
Salut,

cu siguranta ati vazut locomotiva EA din seria 47 a CFR, locomotiva cu nr 021, prezentata la expozitia de la Arad in 2010:




Reala 021


Intre timp cei de la Trains-Addicted au scos si locomotiva cu nr 019, o voi prezenta mai jos:





Reala 019


Aici 021 impreuna cu 019:



 
Salut,

Am o mica nelamurire in legatura cu locomotiva ...19:

privind locomotiva adevarata pe partea acumulatorilor in partea dreapta se afla cabina de culoare gri iar la model este exact contrariul. :p :p :p
 
din pacate nu e asa simplu, din cauza ca intinzatoarele de pe carcasa sunt specifice pt fiecare parte a subansamblului de acumulatori si al buteliilor, deci ar cam trebui revopsite :|
 
Salut,

cand s-a facut vopsirea locomotivelor s-a stabilit culoarea cabinelor dupa pozitia disjunctorului de pe acoperis, deci vopsirea carcasei locomotivei nu poate fi gresita si nu trebuie revopsita !

Legat de cutiile de acumulatori, treaba este cat se poate de simpla,
cand am facut asamblarea locomotivelor s-a intamplat sa nu am la mine laptopul, tot respectul pentru cei care stiu unde vine fiecare surub de pe locomotiva, eu din cap nu am de unde sa stiu. Am verificat la MMV si la Delfin pozitia acumulatorilor relativ la acoperis si am asamblat locomotivele astfel. Am presupus ca toate locomotivele sunt iesite din fabrica la fel, uitand evident ca la CFR doua locomotive nu sunt la fel.
Dupa observatia utila facuta de @nelutu am verificat si eu, se pare ca de exemplu 520 si 105 (ambele produse de AF) nu sunt la fel in realitate. Totusi este posibil ca din neatentie sa fi gresit la prima locomotiva si sa fi perpetuat greseala sau sa fi fost asamblata gresit locomotiva dupa care m-am luat (au fost cazuri!)

Remedierea este banala, cum spunea si mity mai sus, se roteste placuta de pe burta locomotivei cu 180 de grade, treaba care de altfel a si fost remediata la toate locomotivele.

Cristi te inseli, daca priveai pozele cu atentie ai fi observat ca intinzatoarele de pe carcasa sunt exact pe partea pe care trebuiau mutati acumulatorii pentru corectie.

Orice alte observatii sunt bine venite :D
 
Trimisa de mai bine de un an la facut, a ajuns in sfarsit acasa, EA-ul CFR MARFA 019