China

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

bavareze

Active Member
13 Septembrie 2008
87
0
los angeles
LOCATION
los angeles
dupa Coreea de Nord am ajuns in China. Prima intalnire cu trenurile chinezesti am avut-o in Beijing, la muzeul feroviar. Foarte bine documentat, machete, etc. Nu am gasit sau nu este disponibil pentru moment parcul exterior. O sa ma uit mai bine cand mai ajung pe acolo.

Intre timp, iata pozele de la muzeu.

http://www.b66ama.com/dhr_misc/pek_train_museum.ace

sunt printre poze cateva care arata dezvoltarea, in timp, a retelei feroviare.
 
mai departe

<r>revin cu ceva poze din china:<br/>
<br/>
<URL url="http://www.b66ama.com/dhr_misc/shanghai.ace">http://www.b66ama.com/dhr_misc/shanghai.ace</URL><br/>
<br/>
explicatii:<br/>
<br/>
nu peste tot sunt trenuri rapide in china. cu pregadere se gasesc pe coasta... asa ca nu am ratat ocazia si am luat bullet train din beijing south pana in shaghai "economic class". foarte accesibil. nu imi aduc exact aminte dar a fost cam 100USD pentru ~1300km parcursi in sub 5 ore.<br/>
<br/>
senzatia de viteza 300km/h nu era chiar asa intensa. zgomot nu, vibratii nu (la 300km/h ceaiul era nemiscat pe masa in pahar). in plus, cam peste tot, calea ferata era elevata pe picioare, deci scenariul se vedea oarecum de la distanta. am mers cu 300 cu motocicleta si era mult mai tare. una peste alta, atunci cand trenul incetinea pana la 180 (cand se apropia de gari) parea ca sta pe loc! ma facea sa ma intreb de ce exista si trenuri care merg cu mai putin de 300! <E>:)</E><br/>
<br/>
poza 7930 - business class in bullet train<br/>
<br/>
8179 - shaghai metro<br/>
<br/>
de la 8202 la 8240 a fost adevarata senzatie. este vorba de monorailul (maglev) shaghai pudong - pudong aeroport, cam 30km parcursi in vreo 7 minute. doar in timpul orelor de varf circula cu 430km/h, in rest cu 300km/h. asa ca am fost nevoit sa merg de 2 ori ca sa nimeresc la ora la care mergea cel mai repede. se apleca puternic la curbe, ca la nascar. cea mai mare panica a fost cand a trecut pe langa trenul care venea cu 430km/h din sens opus. s-a simtit de parca ar fi sarit de pe sine, o smuceala puternica care a facut sa vibreze toate ferestrele, mesele etc. este cel mai rapid serviciu terestru comercial din lume.<br/>
<br/>
8434 - 8458 - vagon posta de la muzeul postei din shaghai<br/>
<br/>
8543 - 8569 - shaghai metro - linie de suprafata</r>
 
am mai adaugat cateva poze din Hong Kong:

- tramvaiele istorice cu 2 punti. au numai 2 axe, ceea ce face calatoria destul de zbuciumata, mai ales la curbe. fiecare vagon are cate 2 scari interioare. din cate imi aduc aminte aveau cabine de control la ambele capete, desi erau destule bucle de intoarcere si aveau usi doar pe o parte.

3309-hk.jpg

3305-hk.jpg

3310-hk.jpg

hktram1.jpg

hktram2.jpg

hktram3.jpg

hktram4.jpg




- planul inclinat Peak Tram, inaugurat in 1888, care urca pe Victoria Peak.

3311-peak.jpg

3312-peak.jpg

3313-peak.jpg

3314-peak.jpg


Radu