Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Tare, asta chiar nu o credeam. Pai sunt o gramada de lucruri care se pot recicla. Am vazut niscaiva reportaje despre casarea pentru topire a lokomotivelor americane, acolo se recicleaza totul, o mare parte ajunge la companii terte, care prin reconditionarea unor componente scot bani frusmosi din treaba asta. Acum nu am pretentia sa fie si la noi asa, ca ar fi absurd, dar macar sa desfaci toate componentele amovibile de pe carcasa ar fi ceva normal. Evident ar trebui sa mai platesti un om sau doi cu salariul minim pe economie pentru treaba asta.

La asa ceva s-ar gasit si leacul, o amenda pentru poluarea mediului care sa fie cam atat de mare cat e costul la fier vechi al vagonului, si la urmatorul poate ar fi mai multa atentie.
 
atata timp cat pe nea gigel il cam doare in basca daca chefereul ia amenda ca oricum tot statul adica noi o platim, tot nu o sa se schimbe nimic
acelasi motiv pentru care nu se recicleaza
ca pana vom avea cultura reciclarii si a datoriei, doar cu forta facem si noi o treaba ca lumea
 
stageexp a spus:
Tare, asta chiar nu o credeam. Pai sunt o gramada de lucruri care se pot recicla......

Apoi pentru a recicla trebuie muncit, ceea ce ââ??la uni e greuââ??.
A?a c?? noroc cu autogenu` c?? ââ??la el munce?te pentru al?iââ??
 
nu CFR-ul ar fi fost amendat, ci firma care taia vagoanele.ma rog...lucrurile vor continua astfel mult timp, pana cand nu vor mai avea ce taia.sau poate scade pretul otelului intre timp ( as!)si se pierde interesul pentru fier vechi :(
 
"CFR C??l??tori anun??? c??, Orient Express-ul, cel mai vestit tren din Europa, va sosi luni 3 septembrie 2012, la ora 14.20, în Bucure?ti - Gara de Nord"

Programul:
http://www.orient-express.com/web/vsoe/journeys/4_121933.jsp
 
Ineu 03.09.2012
R 14384 Brad-Arad automotor 97-0548-4






Soferul in varsta de 22 de ani a decedat.
 
Stire de ultima ora accident feroviar la Lonea jud.Hunedoara trenul care transporta carbune intre Lonea si Petrila sa rasturnat.Mai multe detalii aici:

http://www.ziare.com/stiri/tren/accident-feroviar-in-hunedoara-un-tren-cu-carbune-a-deraiat-1188010
 
Ba este, dovada majoritatea geamurilor sparte la vagoane si la automotoarele Desiro. Cand ai sa mergi cu trenul si ai sa te sperii ca te trezesti cu o piatra in geam atunci poate nu ai sa mai zici asa.

Daca intrai pe linkul pus de mine cu o pagina in urma ai fi aflat tot programul O.E.

==============================================================
Pentru pasionatii din zona Resita, aveti ocazia sa vedeti live locomotiva cu abur 230.516 si 2 vagoane din Trenul Regal.

"140 de ani de la prima locomotiva cu abur"

RE???žI??Â?A ââ??â?? Duminic??, 16 septembrie, ora 16, va avea loc în cadrul evenimentului ââ???ž1-40-140ââ???? inaugurarea ââ???žMuzeului de Locomotive cu Abur Re?i?aââ????. Cu acest prilej, Funda?ia UDR ?i Prim??ria Re?i?a preg??tesc o surpriz?? re?i?enilor, atât celor nostalgici cât, mai ales, celor ce nu au v??zut niciodat?? o locomotiv?? cu abur func?ional??. Locomotiva 230.516, fabricat?? la Re?i?a în 1936, clasat?? în Tezaurul Patrimoniului Na?ional Cultural, va opri în spatele Muzeului de Locomotive cu Abur Re?i?a, tractând o garnitur?? nu mai pu?in valoroas?? din punct de vedere istoric ââ??â?? Trenul Regal.
sursa - http://www.caon.ro/trenul-regal-la-resita/1166265

http://expressdebanat.ro/trenul-regal-tractat-de-locomotiva-cu-abur-fabricata-la-resita?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=trenul-regal-tractat-de-locomotiva-cu-abur-fabricata-la-resita
 
Sportul aruncatului cu pietre in vagoane este unul des practicat, in perioada in care a aparut desiro pe liniile noastre existau o gramada de parbrize distruse. De altfel si inainte se arunca cu pietre in vagoane, au fost multe incidente de acest tip. Soldatii care pazeau tunelurile erau protejati pe vremuri de custi din sarma de actiuni de acest tip de aceasta data datorate celor din vagoane.

Solutia in acest caz este tot una dura as zice, avand in vedere ca atat costurile de inlocuire a materialului distrus sunt mari dar si potentilaul de producere a accidentelor este imens, astfel de actiuni le-as incadra prin litera de lege, chiar daca e vorba de trenuri si nu de avioane, la actiuni cu caracter terorist, ceea ce ar determina masuri dure impotriva idiotilor care se dedau la aceste sporturi, fi ei indieni sau nu. Altfel nu vad cum, deoarece orice forma de educatie a disparut de pe aceste meleaguri.
 
@Gam3 and Stageexp: am citit mai multe si m-am ingrozit. efectiv nu am crezut dimesniunea acestui sport.
Ai dreptate stageexp cu privire la incadrarea la actiuni teroriste...

si Gam3... nu et mai supara mereu...stiam linkul, nu realizasem cat de repede deja se intorsese... pur si simplu trenul vitii uneori nu te lasa sa te uiti prin ce halte treci in regim de IR
 
stageexp a spus:
Solutia in acest caz este tot una dura as zice, ......

Sau e o solu?ie ?i cea cum au aplicat indienii sau cei din Indochina. Gratii la ferestre. Exemplu: http://travellersdiary.files.wordpress.com/2009/01/tem-feb.jpg

Mi-a povestit un mecanic, c?? pe vremuri îi era groaz?? s?? mearg?? pe Valea Jiului, deoarece nu o data s-a trezit cu un extintor în cabin??... aruncat de pe trenul ce circula în sens opus.
 
imi aduci aminte de magazinele anilor 90... Pest tot gratii.
mie imi place sistemul elvetian de politie... Se imbraca in haine cvasi civile (cam toti la fel, dar la sacou si pantaloni, frumos, arata ca si hainele civile.
daca faci o chestie nashpa nici nu stii de unde apare.

oricum este pacat pentru ca ne manifestam ca niste mici maimutele si pentru ca parintii nu isi tin copiii in frau cand sunt mici la adolescenta ajung ca niste lei in calduri... lei in capul lor...
 
nu!politia trebuie sa vizibila, cat mai des.astfel se previne fapta.ce rost are sa fie "undercover"?a apara dupa ce crima este comisa? :roll: rolul principal al autoritatilor trebuie sa fie unul de prevenire, in cazul de fata cam greu de prins pe cei cu pietrele.alta solutie ar fi gard de-a lungul magistralelor, insa este o utopie, in cateva zile s-ar fura tot.(din pacate procesul de tiganizare al populatiei este mai grav decat credeam ) :-x
 
Un vechi proverb românesc spune ca matza cu clopo?ei ?oareci nu prinde.
Sistemul acesta de care spun ar promova prin frica prevenirea. Sa stii ca daca faci ceva ai pus-o si nu stii de unde vine . A?a am vorbit si un pic in stil mahala. Hi hi hi