Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
bogdanra, aici nu este vorba despre soareci, ci despre urmarile unei astfel de fapte.imagineaza-ti...un derbedeu arunca o piatra si sparge geamul unui vagon in care se poate afla un cunoscut/amic/ruda.ca urmare, respectiva persoana este ranita cu gravitate.politia , in haine civile, apare dupa, prinde faptasii.persoana ranita sufera leziuni grave, pierde partial vederea, etc.
te satisface faptul ca infractorul a fost prinsa sau ai fi fost mai fericit daca politia era prin preajma si nu se mai intampla nimic din toate cele(imaginate)?

inainte de pleca din tara, imi aduc minte cum incepeau echipele de politie (2 politai+2 jandarmi in termen, cu AK-urile dupa ei) sa patruleze cartierul dupa ora 22:00.ca urmare, puteam ajunge linistit acasa ,la orice ora din noapte, fara sa imi umplu pumnul cu cheile de la apartament cand vreun nemernic aparea din penumbra, cu un pretext oarecare.
mai tarziu, au aparut si patrulele de zi, constiuite din 2 jandarmi, care actionau prin toata zona, mai ales prin scoli. astfel prezenta lor inhiba
actiunile celor certati cu legea.

interesantul...un Tepes-Voda era numa??´ bun!
 
Nou!Din 10 septembrie - reduceri tarifare pe anumite trenuri si relatii de transport
10-09-2012
începând cu data de 10 septembrie 2012, CFR C??l??tori acord?? reduceri comerciale pentru c??l??toria cu anumite trenuri ?i pe anumite rela?ii de c??l??torie, astfel:

Pentru c??l??toria cu trenurile IR 1746 ?i IR 1745, pe rela?ii de c??l??torie la care sta?ia cf de plecare ?i destina?ie reprezint?? sta?ii cf de pe sec?ia de circula?ie cuprins?? între sta?iile cf Satu Mare ââ??â?? Cluj Napoca ?i retur se acord?? 50% reducere din tariful tren Interregio, clasa 1 ?i clasa a 2-a.

Pentru c??l??toria cu trenurile IR 1742 ?i IR 1741 pe rela?ii de c??l??torie la care sta?ia cf de plecare ?i destina?ie reprezint?? sta?ii cf de pe sec?ia de circula?ie cuprins?? între sta?iile cf Satu Mare ââ??â?? Oradea ?i retur se acord?? 40% reducere din tariful tren Interregio, clasa 1 ?i clasa a 2-a.

Pentru c??l??toria cu trenurile IR 1642 ?i IR 1641 pe rela?ii de c??l??torie la care sta?ia cf de plecare ?i destina?ie reprezint?? sta?ii cf de pe sec?ia de circula?ie cuprins?? între sta?iile cf Baia Mare ââ??â?? Dej C??l??tori ?i retur se acord?? 40% reducere din tariful tren Interregio, clasa 1 ?i clasa a 2-a.

Pentru c??l??toria cu trenurile IR 1936 ?i IR 1938 respectiv IR 1937 ?i IR 1939 pe rela?ii de c??l??torie la care sta?ia cf de plecare ?i destina?ie reprezint?? sta?ii cf de pe sec?ia de circula?ie cuprins?? între sta?iile cf Oradea ââ??â?? Cluj Napoca ?i retur se acord?? 30% reducere din tariful tren Interregio, clasa 1 ?i clasa a 2-a.

Pentru c??l??toria la trenurile IR 368 ?i IR 369 pe rela?ii de c??l??torie la care sta?ia cf de plecare ?i destina?ie reprezint?? sta?ii cf de pe sec?ia de circula?ie cuprins?? între sta?iile cf Cluj Napoca ââ??â?? Târgu Mure? ?i retur se acord?? 45% reducere din tariful tren Interregio, clasa 1, respectiv 50% reducere din tariful tren Interregio, clasa a 2-a.

sursa - http://cfrcalatori.ro/6526


Pentru cine merge la vagonul de dormit:

Guvernul schimb?? subven?ia CFR: Pre? mai mare la vagonul de dormit, bani mai pu?ini pentru operatorii priva?i

http://www.gandul.info/financiar/guvernul-schimba-subventia-cfr-pret-mai-mare-la-vagonul-de-dormit-bani-mai-putini-pentru-operatorii-privati-10052703

Si 120 de manageri au concurat pentru un post de administrator la Tarom, Autostr??zi, CFR sau Compania Na?ional?? de Aeroporturi

http://www.zf.ro/eveniment/ceo-la-stat-120-de-manageri-au-concurat-pentru-un-post-de-administrator-la-tarom-autostrazi-cfr-sau-compania-nationala-de-aeroporturi-10048838
 
Am vaga impresie ca CFR Calatori pierde clienti pe segmentele astea datorita timpilor mari de parcurs. E singura explicatie logica pentru asemenea reduceri. :D
 
"sogard_2003"....nu ai numai tu aceast?? vag?? impresie....o am ?i eu.....; de?i, din p??cate, ?i eu circul destul (cât se poate) de rar cu trenul, dup?? p???ania mea ( ?i la dus ?i la întors) pe Brasov-Baia Mare din prim??vara acestui an.....degeaba reducere de 50 %, dac?? ai surprize de lung parcurs de genul "bou-vagon"....sau nu ?tie "gara" ce vagon are la "cu?ete", cu câte paturi ?i cum dispuse....din p??cate........
 
....V??d pe "burtier??" la obiectul de manipulat masele, numit televizor, c?? la Timi?oara Nord, un vagon s-a s??turat de mers pe-o anumit?? linie ?i a luat-o pe unde......a vrut el, adic??, s??rit-a de pe fix ; "dantm" ce ?tii de el ???? Era cam lini?te pe la voi..... :D
 
cosmin78 a spus:
bogdanra, aici nu este vorba despre soareci, ci despre urmarile unei astfel de fapte.imagineaza-ti...un derbedeu arunca o piatra si sparge geamul unui vagon in care se poate afla un cunoscut/amic/ruda.ca urmare, respectiva persoana este ranita cu gravitate.politia , in haine civile, apare dupa, prinde faptasii.persoana ranita sufera leziuni grave, pierde partial vederea, etc.


inainte de pleca din tara, imi aduc minte cum incepeau echipele de politie

interesantul...un Tepes-Voda era numa??´ bun!

Nu mai stiu oe care forum am scris ca eram odatas intr-un tren deviat spre Bucuresti Nord prin tirgu Carbunesti si geamul din dreapta mea a fost spart,m-am umplut de cioburi, piatra s-a oprit pe alt calator. Noroc ca nu mi-au intrat cioburi in ochi,

----------------


Despre dormitorul care a deraiat in revizie, nu stiu nimic dar avind in vedere la cum sint liniile pe acolo.

Am fost azi prin gara dar prea tirziu sa mai gasesc ,,urme'
 
ââ????140 de ani de la inaugurarea liniei de cale ferat??Â? Tecuci ââ??â?? Bârladââ??

http://www.monitoruldevaslui.ro/2012/09/machete-de-locomotive-expuse-in-premiera-nationala-la-barlad.html
 
Sfarsit de saptamana plin pentru pasionatii de trenuri. Chiar daca nu a fost nicio locomotiva sau vagon sau oficial de la CFR, o mana de pasionati au vrut sa celebreze cei 140 de ani de la inaugurarea liniei de cale ferata Tecuci ââ??â?? Birlad.

Cateva poze de astazi de la muzeul ââ????Vasile Pârvanââ?? Birlad.









 
Gam3 a spus:
Stire buna:

"reducerea timpilor de parcurs a trenurilor interna?ionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucure?ti ?i Budapesta"

Contract bilateral CFR C??l??tori ââ??â?? MAV Trakcio
17-08-2012
în cursul acestei s??pt??mâni, la sediul CFR C??l??tori din Bucure?ti, a fost semnat un Contract de Colaborare între operatorul na?ional feroviar de pasageri din Romania ââ??â?? CFR C??l??tori ?i MAV Trakcio - operatorul feroviar de trac?iune din Ungaria.

Contractul bilateral reprezint?? concretizarea m??surilor de interoperabilitate promovate de Uniunea European??, menite s?? permit?? fluidizarea traficului feroviar cu Europa Central?? ?i s?? contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor interna?ionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucure?ti ?i Budapesta.

Contractul de Colaborare are ca obiect - remorcarea reciproc?? a trenurilor interna?ionale pe ruta Bucure?ti ââ??â?? Budapesta, cu locomotive ?i personal de locomotiv??, astfel încât s?? se optimizeze trecerea frontierei f??r?? a mai fi necesar?? schimbarea locomotivelor la grani?a celor doua state.

Locomotiva MAV Traxx 480 001 in Timosoara.

7993218930_6e98f34354_b.jpg

foto Vlad0012 - http://www.flickr.com/photos/63016638@N05/7993218930/in/photostream


Nu fugiti in gari sa prindeti locomotiva, probabil e in probe.
 
Locomotiva este folosita ca obiect de curs pentru mecanicii care trebuie sa urmeze atat partea teoretica cat si cea practica pe aceasta bijuterie tehnica.

Ideea este aceea de a folosi o singura lokomotiva de tractiune pentru trenurile internationale, cu schimbarea mecanicilor insa avandu-se in vedere starea traseului probabil ca acest lucru se va realiza mai greu.
 
Adica vor trage cu ale lor, dar pina unde?Arad, Timisoara, Simeria, Vintu de Jos?

Un singur tren pleaca direct din Gara de Nord pina la Budapesta, celalalt se cupleaza la alt tren in Arad.

Acordul prevede si intrarea electricelor noastre pe reteaua MAV?
 
Salutare,
din cate am inteles eu este vorba de trenuri care sa ajunga pana la Bucuresti. Pana la Curtici se doreste a se circula cu mecanici unguri, iar din tara cu mecanici romani Lucrurile nu sunt batute in cuie, probabil ca problemele sunt date de infrastructura.

In sens invers nici pomeneala, nimeni nu doreste o involutie in locul unei evolutii.
 
Alta surs?? n-am g??sit, dar diminea??? vuiau toate posturile TV, radio:

http://www.antena3.ro/romania/navetistii-au-fost-dati-cu-scandal-jos-din-tren-oamenii-se-plang-ca-nu-au-de-unde-sa-si-ia-bilete-185289.html

Nu ?tiu în ce ?ar?? civilizat?? se mai întâmpl?? a?a ceva. Din p??cate situa?ii de genul acesta m?? fac s?? regret, c?? în 26 dec. 1989 dup?? ce am ie?it din post, nu am luat o ma?in?? ?i GO WEST.
Mocirla de pe aici cred c?? e prea mare, mult prea mare ?i m-a s??turat s?? o duc.

Cum pana mea po?i s?? fii navetist ?i s?? zici c?? n-ai bilet. Abonament, care e mult mai ieftin nu exist??? E infantil?? pentru naveti?ti scuza ca n-au de unde s?? ia bilet.
P??i navetistu nu-?i ia bilet nicodat??, î?i ia abonament

Clar c?? se dore?te mersu` cu na?u din start, iar c??l??torul ?tie c?? e agreat acest lucru de c??tre na?. Sau e pur ?i simpl?? indolen?a CFR-ului fa??? de BUNUL MEU, c?? chiar dac?? circul?? la Târgovi?te ?i eu am un ban în acea garnitur??, care e al meu.

Dar nu în?eleg de ce este acest festival repetat cu regularitate.
NU în?eleg cum e posibil în Iuropa a?a ceva.

Cred c?? solu?ia începe cu educa?ia, dar cum nimeni nu o începe, cred c?? genera?ii întregi o s?? mai fin plini de jmegheri care jmegeresc totul.

Valoarea la noi e dat?? de Adi de Vit??, Salmu din frigider, Gu??? pu??? de maimu??? f??r de num??r, f??r de num??r...
??Ë?i asta v??d urma?ii no?trii. Cred c?? trebuie s?? ne retragem s?? l??sam ?ara asta la al?ii care ?tiu s?? o pre?uiasc?? mai mult.
 
O iei si tu cu Iuropa, pai nu vezi ca inca se mai practica in Romania, impartirea est vest?

care cum zice ceva adauga ,,este cea mai, este cel mai este unica in, este nou in Europa centrla si de est sau de sud est. tot separatism, noi sintem mai la margine cam la mijlocul marginii capatului Europei.

Cind eram la liceu in 88/89 stateam la niste cozi luuungi sa ne luam abonament.

Ar trebui controale de-astea zilnic la fiecare tren, nici nu ar mai trebui sef de tren ci echipe intregi care sa fie schimbate la maximum o saptamina sa nu prinda cheag.
Sau ar trebui scoase trenurile.

Sau daca se constata ca sint abonamente emise la Titu si Ghergani, trenurile vor opri doar acolo.Cu jandarmi in tren desigur pentru ca daca trage cineva semnalul...

Mai e si problema controlorilor, se uita la tine destul de ciudat dca ai bilet.Il intorc pe toate partile.
 
@interesantul

Nu stiu cat ati circulat pe acea ruta sa vb. in necunostinta de cauza despre un oras pe care il confundati cu o anumita ruta de transport feroviar si la care aduceti prejudicii orasului si oamenilor ce convietuiesc acolo; cat despre contributia dumneavoastra financiara la acesta garnitura de tren nu este una pertinenta. :confused:

Omul circula asa cum ii este permis de catre sistem, acel sistem in care ne invartim cu totii democratic, pagubos sau educatia pe care o are un individ, de aceea avem inspectori de regionala (supracontrol) sa isi ridice fundurile grase de pe scaun din biroul caldut si sa practice meseria pentru care este platit.


Ps: pestele de la cap se impute :|
 
Si daca ar scoate trenurile, romanu' liber care a luptat pentru libertate prin 89' si care se crede ca gandeste, s-ar duce linistit la microbuz...ca deh...toti ne descurcam...nu mai e nici o sansa de vindecare suntem infectati cu prostie si ipocrizie...scapa cine poate !! :D
 
valahul a spus:
@interesantul

Nu stiu cat ati circulat pe acea ruta sa vb. in necunostinta de cauza despre un oras pe .....

Unde am vorbit de oras???


Era doar o men?iune preluata din ?tirile de ast??zi.

La fel de bine paote fi ?i Dej, Pa?cani sau oricare, doar c?? acum pe acea linie s-a petrecut evenimentul....