Asa cum am promis, o sa incep aici prezentarea colectiei mele de modele, colectie axata in principal pe epoca II (perioada 1936 - 1940), DRG. Si ca sa fie intr-un ceas bun, incep cu un vagon de transporturi "speciale", o mica bijuterie de la Brawa (in ciuda destinatiei...). Modelul este foarte bine realizat, ireal de curat, si isi va face loc pe o linie secundara a unui viitor modul (deocamdata in stadiul de proiect) ce va reprezenta o ipotetica statie mica pe o linie secundara din Bavaria (granita de est cu Austria), perioada mentionata mai sus.
Brawa 47716: Latrine Car DRG (Stuttgart 715 007).
ââ????Pân?? la sfâr?itul anilor 1920, chiar ?i multe ora?e mari nu aveau un sistem de canalizare, iar apa rezidual?? din ora?e era foarte mult c??utat?? pentru a fi folosit?? în zonele rurale pe post de îngr?????mânt. Prin urmare, mai multe c??i ferate de stat au pus în serviciu vagoane specializate cunoscute sub diferite denumiri (vagoane latrin??, canalizare, vagoane de transport îngr?????mânt, b??legarââ??Â?). Acestea au fost folosite pentru a transporta înc??rc??tura "parfumat??" cu scopul de a fi utilizat?? pe a?a numitele ââ????câmpuri de b??legarââ??Â. Dup?? ce majoritatea ora?elor mari au fost conectate la un sistem de canalizare, multe astfel de vagoane nu au mai fost necesare, cele câteva r??mase fiind folosite în continuare pentru transportul materialului din g??rile rurale miciââ?? (www.brawa.de).
Brawa 47716: Latrine Car DRG (Stuttgart 715 007).
ââ????Pân?? la sfâr?itul anilor 1920, chiar ?i multe ora?e mari nu aveau un sistem de canalizare, iar apa rezidual?? din ora?e era foarte mult c??utat?? pentru a fi folosit?? în zonele rurale pe post de îngr?????mânt. Prin urmare, mai multe c??i ferate de stat au pus în serviciu vagoane specializate cunoscute sub diferite denumiri (vagoane latrin??, canalizare, vagoane de transport îngr?????mânt, b??legarââ??Â?). Acestea au fost folosite pentru a transporta înc??rc??tura "parfumat??" cu scopul de a fi utilizat?? pe a?a numitele ââ????câmpuri de b??legarââ??Â. Dup?? ce majoritatea ora?elor mari au fost conectate la un sistem de canalizare, multe astfel de vagoane nu au mai fost necesare, cele câteva r??mase fiind folosite în continuare pentru transportul materialului din g??rile rurale miciââ?? (www.brawa.de).