20 ianuarie 2010-=- Gara de Nord Bucuresti, atinsa de zapada

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
668
8
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
20 ianuarie 2010 ââ??â?? Gara de Nord - Bucure?ti, atins?? de z??pad??<i></i>

O not?? bun?? ob?inut?? la facultate m-a trimis spre Gara de Nord, unde pe o temperatur?? de câteva grade Celsius sub 0, am fotografiat vedetele FeRoviaRe ale Bucure?tiului. ???ži nu numai ale Bucure?tilului, ci ?i ale Clujului, ale Bra?ovului, ale Sucevei, ale Ia?iului ?i nu numai. Tot aud comentându-se c?? trenurile întârzie, c?? CFR-ul nu se descurc?? pe timp de condi?ii meteo nefavorabile, îns?? aproape nimeni din pres?? nu prive?te obiectiv situa?ia ?i nu spune adev??rul. Realitatea este c?? trenurile ajung ?i pleac?? la timp, iar tot personalul CFR, de la ?eful de gar?? ?i pân?? la cei care cur????? z??pada î?i fac datoria. Eu unul nu g??sesc un transport mai sigur pe timp de iarn?? decât transportul FeRoviaR între marile ora?e din ?ar??: Ia?i, Constan?a, Cluj-Napoca, Timi?oara ?i multe altele. </I><i></i>

în continuare, v?? invit la un pelerinaj de aproximativ 3 ore printre liniile G??rii de Nord Bucure?ti.

Softronicul 871 pleac?? spre Marea Neagr??<i></i>



11:35<i></i>

LDE 63-1326-6, LDE 60-0967-4 ?i 060-EA1-106 pleac?? de pe linia 2 spre Depoul de locomotive CFR C??l??tori. Printre ele, se remarc?? EA1-106 cu ale sale steme în botul locomotivei.

Trei locomotive pleac?? din Gara spre direc?ia Depoului de locomotive<i></i>


Locomotiva diesel-electric?? 60-0967-4<i></i>


Vedet?? cu stema în frunte, 060-EA1-106<i></i>



Dup?? plecarea celor trei locomotive, EA1-305 se îndreapt?? spre trenul de pe linia 2. Se poate ca EA1-106 s?? fi avut probleme ?i locul ei s?? fie preluat de EA1-305. Totu?i, s?? admir??m nuan?ele diferite de vopsea argintie aplicate frumoasei locomotive EA1-305.

Macazul cu nr. 5 al Garii de Nord Bucure?ti<i></i>


Iat?? Gara plin?? cu z??pad??<i></i>


EA1-305 devine locomotiva trenului de pe linia 2<i></i>


Solu?ia salvatoare pentru trenul de la linia 2<i></i>



11:40<i></i>

Trenul spre Thessalonik, R 463, avea s?? fie tras spre Giurgiu Nord de LDE 65-1349-3. Trenul avea în componen?a sa ?i un vagon inscrip?ionat cu BDZ (21-43 023-1).

Trenul albastru ce va ajunge pân?? în Grecia<i></i>


Vagon bulg??resc<i></i>




Un alt vagon de pasageri spre Dimitrovgrad, Bulgaria<i></i>


Efect termic interesant la Roata unui boghiu Y32R<i></i>


Boghiu cu z??pada la exterior, dar cu ro?i dornice de c??l??torie la interior<i></i>


Boghiu Minden-Deutz<i></i>



Ajuns la cap??tul peronului, mai multe locomotive electrice a?teaptau semnalul de verde spre Grivi?a sau spre Basarab pentru a l??sa vagoanele trenurilor venite din ?ar??. Unele cu întârzieri de 5 minute, altele cu întârzieri de 20 de minute, iar altele venite înainte de vreme.

EA1-393 se preg??te?te s?? duc?? vagoanele trenului P3002 ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Bucure?ti Nord - de pe linia 3 spre Revizia Basarab C??l??tori<i></i>


EA 881, sosit?? în Bucure?ti dup?? o c??l??torie grea de sute de km<i></i>


Siemens 335 ?i EA 881, stând la pove?ti FeRoviaRe<i></i>


Z??pada, ca un parazit pe roata locomotivei, nu vrea s?? se topeasc??<i></i>



11:50<i></i>

Venit din Nordul Moldovei, IC 552 sose?te în Bucure?ti Nord la timp util. Dup?? 450 de km, bobica electric?? modernizat?? nr. 78 intr?? în gar?? cu 8 vagoane Express de clasa I ?i clasa a II-a. De men?ionat c?? diminea?a devreme, la M??r???e?ti trenul de Suceava prime?te ?i alte câteva vagoane venite de la Ia?i de la trenul IC 562.

Bobica electric?? modernizat?? nr. 78<i></i>


Un display înghe?at de frig. S??-l credem! <i></i>



în acela?i timp, pe linia 10 gareaz?? trenul de Ia?i, care va pleca cu locomotiva EA1-148. ???ži pentru c?? în Gara de Nord intr?? ?i ies aproape 250 de trenuri, ro?ile vagoanelor se aud de peste tot. Trenul de Otopeni î?i face apari?ia ?i î?i ocup?? binemeritata lui linie 13.

Alte vagoane de excep?ie pleac?? spre Ia?i la ora 12<i></i>


IC 661 gareaz?? pe linia 10<i></i>


Trenul Express de Otopeni intra cu voio?ie pe linia lui<i></i>



îmi aduc aminte, cu drag, când veneam de la ?coal?? prin clasele gimnaziale, licealeââ??Â? mama îmi d??dea mâncare cald?? ?i m?? trimitea s?? dorm 2 ore s??-mi recap??t puterile. Iat?? c?? locomotivele EA 881, EA1-393 ?i Siemens 45-335 î?i duc vagoanele spre reviziile tehnice de la Grivi?a, respectiv Basarab. Acum nu ?tiu dac?? ?i bestiile de mii de cai î?i mai permit s?? doarm??, dar cu siguran??? vor fi duse într-un loc caldââ??Â?

EA 881 pleac?? s?? se odihneasc??<i></i>


EA1-393, ca o sor?? cuminte, se duce ?i ea la somnul de amiaz??<i></i>


Somn u?or! <i></i>


Se pare c?? îi este somn la toat?? lumea - Siemens 335 pleac?? spre Depoul de locomotive<i></i>



12:00<i></i>

Este pauz?? de mas?? binemeritat??, oamenii c??rora merit?? s?? le mul?umim atunci când coborâm din tren ?i nu c??lc??m în z??pad?? merg s??-?i recapete energia cu o ciocolat?? cald?? sau un vin fiert. ???ži s?? nu s??ri?i cu vorbe gen: ââ???žNu este voie consumul de b??uturi alcoolice la serviciu.ââ??, pentru c?? voi va da dreptate. Da, mecanicii de locomotiv?? ?i al?i distin?i oameni FeRoviaRi de care depind via?a oamenilor sigur c?? nu se vor atinge de alcool. îns?? acei muncitori care stau 8-12 ore în frig ?i z??pad??, un vin cald pune sângele în mi?care.

Pauz?? de mas??<i></i>


Spre Ia?i, cu toat?? puterea înainte! <i></i>



Iarna, ca fotograf, îmi este ru?ine de mecanicii care stau în posturile de locomotiv?? înghe?ate din DA-urile, LDH-urile care nu au înc??lzire. Munca de FeRoviaR este o munc?? grea, frigul care stric?? starea de s??n??tate a mecanicilor de locomotiv?? ?i nu numai nu este luat în considerare atunci când clasa aceasta de oameni este categorisit?? drept incapabil?? s?? se descurce cu vremea nefavorabil??.

îmi este sil?? de aceia care vorbesc f??r?? cuno?tin??? de cauz?? ?i spun c?? CFR-ul merge prost în vreme rea. Generalizarea este una dintre cele mai mari gre?eli ale logicii. CFR-ul merge pu?in mai greu pe timp de vremea rea, îns?? unii c??l??tori uit?? c?? circul?? sute de km în confort ?i ajung acolo unde trebuie s?? ajung??. ???žtiu c?? sunt garnituri unde curentul electric nu reu?e?te s?? dezghe?e rezisten?ele electrice ale vagoanelor, ?tiu c?? sunt câ?iva ?efi de tren care nu vor sau nu pot s?? controleze nivelul de c??ldur?? direc?ionat în vagoane, dar sunt sigur c?? majoritatea oamenilor care lucreaz?? pentru calea ferat?? î?i fac datoria cu respect pentru ca marfa perisabil?? sau c??l??torii s?? circule în condi?ii de confort ?i siguran???.
<i></i>


înghe?at?? DA 1115 a?teapt?? alb lunar pentru Basarab<i></i>



12:10<i></i>

Constat cu bucurie c?? Express-ul de Otopeni pleac?? cu c??l??tori spre aeroport. în timp, acest tren î?i va dovedi eficacitatea. Este un pas mare, deoarece România are acum capitala legat?? FeRoviaR de aeroport.

S??geata albastr?? pleac?? spre aeroport<i></i>


Suceveanca BB 78 merge la depou<i></i>



12:20<i></i>

Rapidul 693 gareaz?? pe linia 2, urmând ca la 12:45 s?? plece spre Timi?oara. Cei 533 de km aveau s?? fie parcur?i de locomotiva EA1-92. De observat c?? în postul de conducere troneaz?? o panglic?? orizontal?? cu tricolorul României.

EA1-92 este locomotiva trenului Rapid de Timi?oara<i></i>



Nu ?tiu de ce, dar locomotiva rapidului de zi spre Thessalonik pleac?? mai mereu din Gara de Nord ca un adev??rat tren de viteza. Locomotiva este turata la maximum, z??pada zboar?? speriata de pe vagoane, iar sinele trosnesc dupa tren.

LDE 1349 pleaca spre Giurgiu Nord, via Videle<i></i>


Spre Bulgaria, spre Grecia, spre Mediteranaââ??Â?<i></i>



12:30<i></i>

Mergând înapoi la tabelul de sosiri ?i plec??ri din Gara de Nord, am ales ruta peronului liniei 1, unde am v??zut c??l??tori urcând în trenul de Timi?oara, respectiv de M??r???e?ti.

Linia 1 - M??r???e?ti, linia 2 ââ??â?? Timi?oara<i></i>


Pân?? aici a garat trenul... <i></i>


Mai înalt nu înseamn?? mai departe! <i></i>



12:40<i></i>

Cu excep?ia trenului Rapid 684, Constan?a ââ??â?? Bucure?ti, care avea întârziere 120 de minute, ?i a trenului Rapid 826, Cluj-Napoca ââ??â?? Bucure?ti ââ??â?? întârziere 50 de minute, toate trenurile soseau la timp în Gara Bucure?ti Nord. Astfel, Acceleratul 1536, Ploie?ti Sud sosea în Bucure?ti Nord pe linia 12. Trenul era deservit de rama electric?? Z6100, 58-1013-0. în fotografia de mai jos, se poate observa cum speciali?tii în circula?ia trenurilor verificau ?i efectuau lucr??ri de între?inere la macazuri.

Sose?te Acceleratul de Ploie?ti Sud<i></i>


P??zea, vine trenul francez!<i></i>



Coinciden??? sau nu, dar nu înainte ca ceasul s?? indice 12:50, trenul Dragonul Ro?u sose?te în sta?ie tot sub forma unei rame electrice Z6100, 58-3002-1. P??rea ca o omid?? înghe?at??ââ??Â? Tot ce ?tiu este c?? am c??l??torit cu aceste trenuri ?i ofer?? c??ldur?? ?i confort sporit la un nivel înalt! Sunt ni?te vechituri, cum spun uniiââ??Â? dar dac?? cerceta?i componen?a trenurilor din preajma Parisul, s?? nu v?? fie mirarea când ve?i vedea acest tip de rame electrice mergând de colo-colo prin suburbiile capitalei ???rii din Hexagon.

Trenul Dragonului... Portocaliu<i></i>


O omid?? înghe?at??<i></i>



12:50<i></i>

Cu 5 minute întârziere, trenul Rapid 693 pleac?? spre Banat.

Ne vedem la Timi?oara, EA1-92! <i></i>


Z??pada de pe vagoane a vrut cu tot dinadinsul s?? r??mân?? în Bucure?ti<i></i>



Rapidul 826 sose?te în Bucure?ti Nord cu 40 de minute întârziere fa??? de ora stabilit?? ââ??â?? 12:10. Are vagoane de la Cluj-Napoca ?i Sibiu. Trenul a fost tras de Siemens 374.

Siemens 374 sose?te cu vagoane de la Cluj-Napoca ?i Sibiu<i></i>



Una dintre piesele de rezisten??? a parcului rulant de locomotive electrice al României este clasica tricolor?? EA1-387. Mi-au pl??cut s??niile pantografelor, ale c??ror margini erau vopsite cu galben. Sunetul goarnei a fost unul dintre cele mai frumoase pe care le-am auzit vreodat??.

EA1-387<i></i>


Fa??? în fa??? cu vedeta CFR C??l??tori<i></i>


Trenul de la aeroport sose?te în Bucure?ti Nord pe linia 13<i></i>


Siemens 379 vine cu trenul de Ia?i la iubitele, fra?ii ?i bunicii moldovenilor<i></i>


O doamn?? dichisit??, pe postul de mecanic ajutor. Felicit??ri dumneaei! <i></i>


Ce leg??tur?? are... Ia?iul cu Dragonul Ro?u? Uite c?? are! <i></i>



La fel ca într-un film cu Robin Hood, Gara de Nord Bucure?ti a început s?? fie asaltat?? de s??ge?i. ???ži nu orice fel de model de s??ge?i, ciââ??Â? Desiro: 96-2082-4, 96-2056-8, 96-2114-5. în continuare v?? voi spune un detaliu pe care sigur nu-l ve?i auzi la TV: Acceleratul 1792, Pite?ti ââ??â?? Titu ââ??â?? Bucure?ti Nord a sosit cu 7 minute avans. ;-)

Cele 3 automotoare Diesel venite de la Pite?ti<i></i>






Un tren de l??udat - Bucure?ti Nord - Bucure?ti Obor<i></i>



13:00<i></i>

Trenul de Oradea pleac?? din Gara Bucure?ti Nord la 13:00, ducând în spate un num??r de vagoane atât cât s?? permit?? locomotivei s?? se respecte pe sineââ??Â?

Trenul ââ???žAvram Iancuââ?? pleac?? spre Oradea<i></i>



Alte 3 automotoare diesel S??geata Albastr?? gareaz?? pe linia 4, reprezentând Trenul Accelerat 1793, Bucure?ti Nord ââ??â?? Pite?ti: 96-2008-9, 96-xxxx-x ?i 96-2086-5. Z??pada de pe Desiro nr. 2086 s-a a?ezat într-un mod interesant ?i putem observa asta într-una din fotografiile de mai jos.

Un alt trio de excep?ie - Bucure?ti Nord ââ??â?? Pite?ti<i></i>


Membru de onoare al echipei de Pite?ti<i></i>


Z??pada pe nasul Desiroului probabil c?? îi provoac?? gâdilituri ?terg??torului de parbriz<i></i>


România, DA! <i></i>



Iat?? c?? odat?? cu ocazia noului mers de trenuri de c??l??tori, 2009-2010, CFR C??l??tori a introdus trenul Accelerat 1721. Leg??tura Bucure?tiului cu Sibiul s-a restabilit, îns?? cu anumite dezavantaje: 375 de km (Bucure?ti ââ??â?? Caracal - Sibiu) în loc de 315 km (Bucure?ti ââ??â?? Bra?ov ââ??â?? Sibiu), confortul oferit de S??geata Albastr?? ?i o c??l??torie de peste 6 ore. în fineââ??Â? dac?? nu exist?? ingineri capabili s?? refac?? un pod cu o lungime de pân?? în 50 de metri, CFR C??l??tori a introdus dou?? automotoare ?i au rezolvat problema. ???ži dac?? tot a venit vorba de automotoare, trenul de Sibiu pleca din 20 ianuarie 2010 din Bucure?ti Nord cu Desiro nr. 96-2084-0 ?i Desiro nr. 96-2104-6.

Acceleratul de Sibiu gareaz?? la linia 2<i></i>


S??ge?i Albastre peste tot<i></i>



13:10<i></i>

Dac?? tot am vorbit de Sibiu ?i, implicit, de Transilvania, v?? invit s?? viziona?i câteva fotografii cu pr??p??dul de ninsoare ce a afectat vagoanele trenului 826.

începutul sfâr?itului trenului 826<i></i>


(nu mai) Pofti?i în vagoane! (pentru c?? trenul se retrage la Grivi?a) <i></i>


în frunte cu Siemens 374, bineîn?eles! <i></i>



Dup?? ce Trenul Rapid 826 se retrage din circula?ie, Trenul Personal 5005 intr?? în circula?ie. Acesta d?? z??pada de pe linia 1 la o parte ?i va merge 219 de km pe Magistrala 500 pân?? ajunge la M??r???e?ti.

EA 781 pleac?? spre grani?a dintre Moldova ?i ??Â?ara Româneasc??<i></i>


?stââ??â?? tren a luat-o pe de-a dreptuââ??â??, cum bine zice românuââ??â??<i></i>



???žti?i câte ?tiu ace?ti oameni care cur???au z??pada? ???žti?i câ?i km de cale ferat?? din Europa au vizitat? Mi-au povestit despre c??l??toriile lor la Paris, în Elve?ia, în Spania ?i am purtat o discu?ie de 20 de minute despre cea mai lung?? magistral?? FeRoviaR??, despre cea mai înalt?? cale ferat?? din lume ?i despre cel mai lung tunel din România. Mi-a p??rut extraordinar de bine c?? sunt oameni buni, pasiona?i la calea ferat?? ?i nu-mi r??mâne decât s?? sper c?? oamenii care sunt numi?i FeRoviaRi (grup în care îmi doresc s?? aderez ?i eu) vor vedea o infrastructur?? mai bun?? ?i condi?ii mai prielnice de munc??.

Salut! <i></i>


Trenul francez venit de la Ploie?ti Sud se retrage din circula?ie<i></i>



13:20<i></i>

Locomotiva electric?? 45-0379-3 ascult?? de indica?ia semnalului luminos care indic?? litera G. Iar trenul se îndreapt?? spre litera G. ???ži dincolo de ea.

Siemens 379 î?i duce vagoanele trenului de Ia?i în revizia tehnica Grivi?a<i></i>



Nu ?tiu de ce, dar am impresia când v??d fotografia de mai jos c?? acest automotor seam??n?? mai degrab?? cu o navet?? spa?ial?? gata-gata s?? decoleze. ???ži totu?i, trebuie s?? recunoa?tem c?? acest Desiro are cel mai bun coeficient de aerodinamicitate din tot parcul de material rulant din România. Trenul compus din trei automotoare purta numele de Acceleratul 1793 ?i circula pe ruta Bucure?ti Nord ââ??â?? Titu ââ??â?? Pite?ti.

CFR C??l??tori trimite S??ge?ile Albastre pân?? la Pite?ti<i></i>


???žtiam c?? dou?? mâini dau mereu c??ldur??, îns?? dou?? cuple Schaku... nu prea<i></i>


Trenul cu calatori A1792 sosit de la Pite?ti se retrage din circula?ie<i></i>


???ži trenurile germane se odihnescââ??Â?<i></i>



în timp ce 6 automotoare Desiro plecau fie la Pite?ti, fie în grupa tehnic??, pe linia 9 sose?te A1672, Gala?i ââ??â?? Urziceni ââ??â?? Bucure?ti. Cu toate c?? z??pada ?i gerul de afar?? ar fi putut s?? îi fac?? probleme, v?? spun c?? trenul de Gala?i nu a avut pic de întârziere. ???ži dac?? nu m?? crede?i la partea cu z??pada, v?? rog s?? privi?i mai jos:

De la Dun??re plecare, Trenul Accelerat de Gala?i sose?te în Bucure?ti Nord la ora stabilit??<i></i>


??Â?ur?uri ?i display-uri înghe?ate<i></i>


The frozen CFR<i></i>



13:30<i></i>

Urma l??sat?? de plugul locomotivei EA 881<i></i>


Z??pada grea ?i friguroas?? nu provoac?? probleme tampoanelor invincibile ale locomotivei LDE GM 1143<i></i>



în timp ce locomotiva diesel-electric?? GM 1143 avea o cantitate serioas?? de z??pad?? pe carcasa dumneaei, Trenul Rapid 651, Alexandru cel Bun, gareaz?? pe linia 7. Acest tren are 3 vagoane care merg la Piatra Neam?. Ceea ce m-a surprins la acest tren a fost plasarea vagonului 20-68 001-8 în componen?a trenului ce va str??bate 450 de km. Dac?? în urm?? cu aproape o or??, îi spuneam ââ???žLa revedere!ââ?? locomotivei EA1-92 care ducea Trenul Rapid 693 spre Timi?oara, iat?? c?? sora mai mic??, EA1-93, va duce Trenul Rapid 651 pân?? la poarta de intrare în Bucovina: Suceava.


Ro?u, Alb, Albastru... culori care iau forma sub aceste vehicule FeRoviaRe<i></i>



13:40<i></i>

Acceleratul 1673, Gala?i ââ??â?? Urziceni, gareaz?? pe linia 10. Locomotiva acestui tren era 65-z??pad??-1. Mi-a pl??cut de cel care a gândit gararea trenurilor. Spun asta deoarece Acceleratul sosit de la Gala?i a intrat pe linia 9, iar Acceleratul care trebuie s?? plece spre Gala?i a fost garat pe linia 10. Perechi de linii utilizate pentru perechi de trenuri.

Locomotiva GM Z??pada gareaz?? pe linia 10, lâng?? proasp??tul tren sosit de la Gala?i de pe linia 9<i></i>



Tabela trenurilor care sosesc în Gara de Nord începea cu Trenul Rapid 684, care avea o întârziere de 120 de minute. Ei bine, nu a întârziat chiar 120 de minute, ci 110 ââ??â?? pe ceas! Spun asta pentru c?? la 13:46, R684 tras de locomotiva clasa 47 Softronic 692 intra în gar?? cu ale sale 4 vagoane de la Constan?a.

Iat?? vin în cale, 6.600 de kW c??lare<i></i>


Pasageri chinui?i, mecanic chinuit... totul din cauza vremii nefavorabile... oare? <i></i>



???ži am spus mecanic chinuit deoarece am surprins un moment când domnul ââ???žtrain engineerââ?? era posomorât ?i avea mâna pus?? la cap, ca ?i când ?i-ar fi ?ters sudorile provocate de o circula?ie neliniar?? ?i plin?? de peripe?ii de pe linia proast?? a magistralei 900.

De pe linia 2, Trenul Accelerat p??r??se?te Bucure?ti Nord pentru a ajunge seara, la ora 20, la Sibiu<i></i>



13:50<i></i>

între timp, Trenul Rapid 681 gareaz?? pe linia 11 pentru ca la ora 14:00 s?? plece spre Constan?a. A?a cum frumos spunea un prieten bun de-al meu despre Bucure?ti Nord: locul unde locomotiva de trac?iune este ?i locomotiv?? împing??toare, EA clasa 47 - 871 va fi vedeta unei c??l??torii de aproape 4 ore pân?? la Constan?a.

A?a-zisele vagoane Railjet intr?? pe linia 11<i></i>


Z??pada se pare c?? are atrac?ie pentru ochii locomotivei<i></i>



între timp, Trenul Express 7012 de la Aeroportul Otopeni sose?te în gar??, în timp ce Acceleratul 1673, Bucure?ti ââ??â?? Gala?i p??r??se?te gara. Sper??m c?? locomotiva GM ââ???žZ??pad??ââ??-1 s?? nu se topeasc?? sub razele unui soare de prim??var??ââ??Â?


S??geata Albastr?? vine cu c??l??torii de la aeroport<i></i>


Locomotiva LDE GM ââ???žZ??pad??ââ??-1 pleac?? spre Gala?i<i></i>


Acceleratul 1692 sose?te de la Timi?oara în Gara de Nord cu o întârziere de aproximativ 10 minute<i></i>


Un grup de patru locomotive diesel-electrice c??l??toresc pân?? în Gara de Nord ?i înapoi la Basarab<i></i>



14:00<i></i>

Dac?? sunte?i prin apropierea G??rii de Nord, ora 14 s-ar putea s?? v?? prilejuiasc?? dou?? sunete prelungi de goarn??. Ambele provin de la locomotivele trenurilor care duc la Suceava, respectiv Constan?a. în fotografia unde apare trenul de Suceava, am surprins ?i pe agen?ii CFR cu care am stat de vorb?? despre trenuri, ca între pasiona?i.

Trenul Rapid 651, Alexandru cel Bun, pleac?? spre Bucovina<i></i>


Trenul Rapid 681, Marea Neagr??, pleac?? spre Dobrogea<i></i>



14:10<i></i>

în drum spre sta?ia de metrou Gara de Nord, am surprins gararea Trenului Personal 9103, Bucure?ti Nord ââ??â?? Pietro?i?a. LDE GM 1101 a fost ajutat?? de LDH 217 s?? gareze pe linia 8 a G??rii de Nord Bucure?ti.


Locomotiva LDH 80-0217-2 a garat Trenul Personal de Pietro?i?a<i></i>


LDE 65-1101-8, preg??tit?? s?? plece spre Pietro?i?a<i></i>


LDE GM 1143 pleac?? la somn împreun?? cu vagoanele de Gala?i<i></i>



14:20<i></i>

Pe linia 12 sta?iona locomotiva electric?? modernizat?? la Softronic, EA Clasa 47 692, favorita colegului meu de facultate, Juvetgv

EA Softronic Clasa 47 692<i></i>



<I>Nu înainte de a-mi lua r??mas bun de la voi, dragi cititori, sper ca z??pada de pe locomotivele prezentate s?? v?? însenineze mintea ?iââ??Â? atunci când ave?i de gând s?? spune?i ceva r??u despre calea ferat??, s?? v?? gândi?i c?? mii de oameni muncesc pentru ca noi to?i s?? c??l??torim în siguran???.<i></i>
 
Se pare ca pasiunea a invins gerul. Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit o plimbare prin Gara de Nord in timp ce stau in fotoliu la cadurica. Felicitari!
 
CotyRC6 a spus:
Se pare ca pasiunea a invins gerul. Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit o plimbare prin Gara de Nord in timp ce stau in fotoliu la cadurica. Felicitari!

A?a cum ?tim cu to?ii, gerul nu e r??u atunci când ie?i pân?? la magazin, la ?coal?? la serviciu. Gerul e r??u atunci când stai mai mult de 2-3 ore într-un loc... Eu m?? gândeam la acei muncitori care cur???au z??pada, este un adev??rat chin pentru ei. îns??... se descurc?? ?i ei cum pot. Mul?umesc pentru felicit??ri, CotyRC6!
macleod a spus:
Frumos de tot, chiar mi-ar fi placut si mie sa dau o raita prin gara prin zapada.
Felicitari atat pentru poze, cat mai ales pentru curajul si rezistenta cu care ai infruntat frigul.

Mul?umesc, macleod! Te invit ?i pe tine în cea mai apropiat?? gar?? s?? ne ar???i locomotive ?i vagoane sub z??pad??!
florrin12 a spus:
FELICITARI :aplauze:

Mul?umesc, florrin12!