In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Baiul e ca semnul pentru cupla este pus prea sus pe peretele frontal cu cabina de franar. Daca nu se putea pune deasupra tamponului semnul trebuia pus pe cabina de franar.
Conform normativelor CFR, la vagoanele cisterna, semnul conventional pentru aparatul de tractiune intarit se amplasa pe fundul butoiului, in partea de jos (sau pe ghereta franei) deasupra tamponului plan.
Asa cum zice si Horia, lipseste semnul de avertisment pentru vagoanele care trebuiesc manevrate cu atentie.
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.