Shoppy, mie nu imi vine sa fac o evaluare a coeficientului de influenta a pozitiei centrului de greutate al unei locomotive remorcate asupra fortei rezistente ce apare la carlig. Dar te las pe tine sa te adancesti in studiu si sa ne impartasesti rezultatele.
In ceea ce priveste jocurile si socurile, ar terbui sa faci o scurta analiza asupra modului de legare a vagoanelor intr-un tren de calatori. Poate te ajuta daca arunci o privire si la cele de marfa. Cauta sa intelegi motivele pentru care se procedeaza intr-un anume fel.
Analizeaza reactiunile ce apar intr-un convoi de vagoane, aplica coeficientul de influenta a pozitei centrului de greutate si prezinta-ne concluziile.
Incercarea de a modela realitatea cu ajutorul jucariilor la scara nu va furniza rezultate demne de luat in seama. Cel mult vei aplica cele invatate la compunerea garniturilor pe dioama. Spre exemplu: franarea unui tren de jucarie se face numai cu locomotiva, in timp ce in realitate se franeaza toate osiile.
In ceea ce priveste jocurile si socurile, ar terbui sa faci o scurta analiza asupra modului de legare a vagoanelor intr-un tren de calatori. Poate te ajuta daca arunci o privire si la cele de marfa. Cauta sa intelegi motivele pentru care se procedeaza intr-un anume fel.
Analizeaza reactiunile ce apar intr-un convoi de vagoane, aplica coeficientul de influenta a pozitei centrului de greutate si prezinta-ne concluziile.
Incercarea de a modela realitatea cu ajutorul jucariilor la scara nu va furniza rezultate demne de luat in seama. Cel mult vei aplica cele invatate la compunerea garniturilor pe dioama. Spre exemplu: franarea unui tren de jucarie se face numai cu locomotiva, in timp ce in realitate se franeaza toate osiile.
Asta ar fi una dintre modalitatile de a afla raspunsul. Asa cum am spus, trebuie sa fie vreun motiv pentru care instructia prevede sa se procedeze intr-un anume fel.Ma voi interesa la catedra de material rulant din cadrul facultatii, poate ei stiu sa-mi spuna si sa ne si demonstreze ce si cum, si ma voi interesa si la catedra de mecanica, pentru ca in dinamica sigurat exista o legatura intre suprafata de contact, rezistenta la inaintare si coeficientul de frecare.